Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00208802/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00217346/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00222030/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu w meble (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu w meble (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6519162-cf0c-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2611.2.1.2024.mw
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 701161,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 zamówienia: „Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu w meble biurowo – konferencyjne w ramach projektu: „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach Programu „Kultura” finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa” – część nr 1”a) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładunek i montaż mebli opisanych w Tabelach poniżej. Przez montaż należy rozumieć złożenie, instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli, zawieszenie, rozstawienie
i wypoziomowanie mebli.
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach poza cenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesiące,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia tj. meble muszą być produktem kategorii I oraz fabrycznie nowe, wysokiej jakości, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne w tym też spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1.2. do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.
2.) Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.
3.) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 507300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 2 zamówienia: „Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu w meble socjalne w ramach projektu: „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach Programu „Kultura” finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa” – część nr 2”a) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładunek i montaż mebli oraz sprzętu opisanych w Tabelach poniżej. Przez montaż należy rozumieć złożenie, instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli, zawieszenie, rozstawienie i wypoziomowanie mebli, podłączenie sprzętów do istniejących instalacji, sprawdzenie szczelności,
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach poza cenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesiące,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia tj. meble i sprzęt muszą być produktem kategorii I oraz fabrycznie nowe, wysokiej jakości, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne w tym też spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 2.1. do SWZ tj. projekcie umowy i załączniku nr 2.2. do SWZ tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2.) Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.
3.) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 44661,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 3 zamówienia: „Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu w regały przesuwne w ramach projektu: „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach Programu „Kultura” finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa” – część nr 3”a) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładunek i montaż regałów opisanych w Tabelach poniżej. Przez montaż należy rozumieć złożenie, instalację kompletnych i gotowych do użycia regałów, rozstawienie, wypoziomowanie, regulacje mechanizmów,
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach poza cenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesiące,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia tj. regały muszą być produktem kategorii I oraz fabrycznie nowe, wysokiej jakości, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne w tym też spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 3.1. do SWZ tj. projekcie umowy i załączniku nr 3.2. do SWZ tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2.) Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.
3.) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.5.) Wartość części: 149200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638062,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845243,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638062,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638062,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 6) ustawy PZP – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Podczas otwarcia ofert tj. w dniu 05.03.2024 r. dokonano bez powodzenia próbę otwarcia pliku oferty Wykonawcy ARPOL s.c. A. Wolentarski, J. Piekarz z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Chołoniewskiego. Złożone przez Wykonawcę pliki zostały zakwalifikowane jako plik podpisu zewnętrznego bez dokumentu podpisanego (zgodnie z rekomendacjami w SWZ), co spowodowało, że uznano ofertę tego Wykonawcy jako niezłożoną w niniejszym postępowaniu, głównie z uwagi na brak możliwości jej odczytania (otwarcia). Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy PZP przygotował i opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację ze złożonych ofert z pominięciem złożonej oferty. Po otwarciu ofert i podaniu do publicznej wiadomości informacji z otwarcia ofert, dokonano wnikliwej analizy i weryfikacji oferty w/w Wykonawcy i stwierdzono, że ta oferta została złożona w sposób skuteczny tj. została złożona z plikiem oferty z podpisem wewnętrznym. Pominięcie oferty w/w Wykonawcy w informacji z otwarcia ofert w części nr 2 zamówienia jest wadą nieusuwalną, gdyż czynność otwarcia ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną co zostało utrwalone w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej m.in. w wyroku KIO 3204/20 z dnia 29.12.2020 r. Kontynuowanie postępowania w części nr 2 zamówienia i zawarcie umowy o zamówienie publiczne z wadą postępowania powodowałoby jej unieważnienie. Powyższe powoduje konieczność unieważnienia postępowania w części nr 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy PZP tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129459,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311165,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129459,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "ROL-MOT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110004457
7.3.3) Ulica: ul. Czachowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129459,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Pozostałe informacje:
Zamówienie jest powiązane z pozycją planu postępowań nr 1.2.1. Z uwagi na awarię systemu brak jest możliwości dokonania aktualizacji planu postępowań oraz powiązania niniejszego ogłoszenia z planem (orientacyjna wartość zamówienia 701.161,79).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA WYDZIAŁU NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mebli
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.