Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135233/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00152065/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00152650/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b33c9a-c250-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3572261,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 1, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami ochotniczej straży pożarnej, znajdującymi się w tym budynku, według załączonej dokumentacji projektowej. Budynek położony jest na działce nr 134/1 obręb Nowice. Przedsięwzięcie obejmuje również dz. nr 265/5, 135/1, 136/7, 275 (infrastruktura techniczna) we wsi Nowice. W zakresie przebudowy nie zakłada się zmiany dotychczasowej funkcji budynku, który w chwili obecnej jest świetlicą wiejską wraz z wydzielonymi pomieszczeniami OSP.Charakterystyczne paramenty budynku świetlicy:
Kubatura – 4591,6 m2
Powierzchnia zabudowy – 296 m2
Powierzchnia użytkowa – 533,91 m2
Wysokość x długość x szerokość budynku – 9,25m x 18,07 m x 21,27 m
Liczba kondygnacji – 3
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty:
1) prace rozbiórkowe w zakresie usunięcia starych pokryć ceramicznych i PCV z podłóg i ścian, całości stolarki okiennej i drzwiowej oraz likwidacji oznaczonych w dokumentacji ścian działowych,
2) odspajający się narożnik budynku należy przemurować na nowo,
3) zamknięcie murowanymi ścianami podcienia przy wejściu do siłowni celem wydzielenia wiatrołapu,
4) wyburzenie części ścianek działowych w siłowni,
5) zamurowanie drzwi z siłowni do sali świetlicy dla dzieci oraz przeniesienie aneksu kuchennego do tejże sali,
6) wykonanie dodatkowego węzła sanitarnego dla pracowników OSP,
7) wydzielenie dodatkowych pomieszczeń magazynowych przy sali na piętrze,
8) likwidację ścianek działowych w sali na piętrze,
9) likwidację sceny i wydzielenie rezerwowego pomieszczenia technicznego/magazynowego na piętrze (w konsekwencji wraz z likwidacją nadproża położonego w newralgicznym
i niebezpiecznym dla użytkowników miejscu w korytarzu nad schodami na parterze),
10) przeniesienie z wykonaniem wszelkich robót budowlano instalacyjnych pomieszczenia kuchni na piętrze i zastąpienie jej pomieszczeniami magazynowymi, nowe pomieszczenie kuchenne do wykonania w istniejących pomieszczeniach magazynowych,
11) Kapitalny remont istniejących pomieszczeń sanitarnych łącznie z wymianą urządzeń (umywalki, miski ustępowe , krany itp.),
12) obniżenie wysokości w świetle do 350 cm na kondygnacji 1 piętra,
13) remont całości budynku (z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej włącznie) oraz jego docieplenie (dach i ściany zewnętrzne),
14) Roboty elewacyjne związane z wykonaniem docieplenia i nowej elewacji budynku, obróbki parapetów zewnętrznych, gzymsów, rynny i rury spustowe w całości do wymiany na nowe,
15) Przebudowa przyłącza wodociągowego,
16) Przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe na nowy trzykomorowy z kręgów betonowych
o pojemności 10 m3,
17) Remont i przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej,
18) Wymiana i budowa nowej instalacji wod- kan w budynku,
19) Wymiana i budowa nowej instalacji grzewczej budynku,
20) Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku,
21) Wykonanie wentylacji mechanicznej i wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem mechanicznym w budynku,
22) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zakresie instalacji wtykowej gniazd, instalacji siłowej, instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przepięciowych oraz różnicowoprądowych, zabezpieczeń przeciwporażeniowych, instalacji teletechnicznej,
Powyższy zakres został objęty decyzją pozwolenia na budowę nr 105/2023 z dnia 09.02.2023 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego (dotyczy zakresu poza budynkiem instalacje - przyłącza wod – kan i zbiornik bezodpływowy jeżeli dotyczy),
organizację terenu budowy,
dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, projektach technicznych, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1166040,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 2, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest remont oraz przebudowa wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Witkowie według załączonej dokumentacji projektowej. Budynek położony jest na działce nr 91/12 obręb Witków. W zakresie przebudowy nie zakłada się zmiany dotychczasowej funkcji budynku, który w chwili obecnej jest świetlicą wiejską.Charakterystyczne paramenty budynku świetlicy:
Kubatura przed rozbudową – 1045,50 m3
Powierzchnia użytkowa przed rozbudową – 274,33 m2
Wysokość x długość x szerokość budynku przed rozbudową – 5,25 m x 12,36 m x 16,46 m
Liczba kondygnacji – 1
Kubatura po rozbudowie – 1211,5 m3
Powierzchnia użytkowa po rozbudowie – 204,28 m2
Wysokość x długość x szerokość budynku po rozbudowie – 5,25 m x 17,20 m x 16,76 m
Liczba kondygnacji – 1
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty:
1) wykonanie nowego przyłącza wodociągowego wraz z zestawem wodomierzowym,
2) wykonanie nowego przyłącza do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe, który należy wyposażyć w sygnalizator stanu napełnienia zbiornika, oraz w kominy włazowe oraz płyty włazowe z otworami inspekcyjnymi do wyciągania nieczystości,
3) wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe
z budynku z włączeniem do istniejącej studni chłonnej w obrębie budynku,
4) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zakresie instalacji wtykowej gniazd, instalacji siłowej, instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przepięciowych oraz różnicowoprądowych, zabezpieczeń przeciwporażeniowych, instalacji teletechnicznej,
5) wykonanie nowych instalacji wod – kan wewnątrz budynku,
6) roboty konstrukcyjne przebudowy istniejącej wiaty,
7) prace rozbiórkowe,
8) wykonanie nowych ścianek działowych,
9) wykonanie prac wykończeniowych pomieszczeń wg nowego projektowanego układu funkcjonalnego wraz z montażem niezbędnych urządzeń sanitarnych i elektrycznych oraz wykonaniem robót wykończeniowych ścian, sufitu, posadzek
10) wykonanie dobudówki pomieszczeń magazynowych w pełnym zakresie budowlanym (fundamenty, ściany , dach, posadzki, sufit, instalacje elektryczne, wykończenie ścian, stolarka okienno drzwiowa itp.),
11) wykonanie nowej elewacji z dociepleniem budynku oraz naprawą pęknięć w ścianie zewnętrznej budynku
12) wykonanie nowej stolarki okienno drzwiowej,
13) wykonanie nowego pokrycia dachowego,
14) wzmocnienie istniejącej konstrukcji stalowej dachu,
15) prace remontowe sali świetlicy,
16) wykonanie nowego sufitu w sali świetlicy łącznie z wykonaniem docieplenia stropu,
17) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej,
18) wykonanie klimatyzacji w budynku,
19) wykonanie wentylacji mechanicznej i wentylacji grawitacyjnej z wspomaganiem mechanicznym w budynku,
Powyższy zakres został objęty decyzją pozwolenia na budowę nr 154/2023 z dnia 03.03.2023 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego (dotyczy zakresu poza budynkiem instalacje - przyłącza wod – kan i zbiornik bezodpływowy jeżeli dotyczy),
organizację terenu budowy,
dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, projektach technicznych, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne
z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 609653,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 3, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest montaż urządzeń zabawowych, nawierzchni bezpiecznych, siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury wraz z zielenią towarzyszącą dla potrzeb placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowości Bagieniec według załączonej dokumentacji projektowej. Przedsięwzięcie realizowane będzie na działce nr 107/1 obręb Bagieniec, obecnie teren nie zagospodarowany.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu pod budowę;
2) roboty ziemne;
3) dostawa i montaż urządzeń zabawowych w zakresie:
a) urządzenie strett workout (1 komplet)
b) zestaw zabawowy 4w (1 komplet)
c) karuzela (1 komplet)
d) huśtawka gniazdo (2 komplety)
e) huśtawka podwójna (1 komplet)
f) piaskownica (1 komplet)
g) bujak (2 komplety)
h) ważka podwójna ( 1 komplet)
i) trampolina (1 komplet)
j) zestaw sześciokąt ( 1 komplet)
k) wóz strażacki ( 1 komplet)
l) zestaw acrobat (1 kompet)
m) zestaw zabawowy 2w (1 komplet)
n) ławka ( 8 szt.)
o) kosz na śmieci ( 5 szt.)
p) regulamin placu zabaw ze stojakiem na rowery ( 1 szt.)
q) regulamin street workout ( 1 szt.)
4) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:
a) narciarz ( 1 komplet)
b) wyciąg ( 1 komplet)
c) twister + orbitrek (1 komplet)
d) wyciskanie (1 komplet)
e) surfer + wioślarz ( 1 komplet)
f) stepper (1 komplet)
g) regulamin siłowni ( 1 szt.)
5) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku pod urządzeniami, które posiadają wysokość swobodnego upadku powyżej 1 m; nawierzchnia z piasku powinna być ograniczona obrzeżem bezpiecznym; Wykonawca jest obowiązany do wykonania nawierzchni bezpiecznych nawet jeżeli dokumentacja projektowa tego nie wymaga, a wysokość swobodnego upadku jest większa niż 1 m;
6) dostawa piasku do piaskownicy o wielkości ziarna od 0,2 mm do 2 mm;
7) wykonanie ogrodzenia placu zabaw po całym obwodzie wraz z wydzieleniem wewnątrz stref siłowni , placu zabaw dla najmłodszych, urządzeń dla dzieci starszych, street workautu; montaż furtek wraz bramami wjazdowymi;
8) wykonanie nasadzeń zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz korekta istniejącej zieleni w pobliżu montowanych urządzeń i ich stref bezpieczeństwa;
9) pielęgnacja zieleni – wykonanych nasadzeń w okresie 12 m-cy od dnia odbioru końcowego;
10) Wykonawca jest zobowiązany do wycinki krzewów, drzew nie zinwentaryzowanych
a kolidujących z zakresem zamówienia; stanowić to będzie koszt Wykonawcy;
11) minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego oraz przykładowe urządzenia zostały wskazane w dokumentacji projektowej i stanowią załącznik do SWZ w formie kart technicznych urządzeń; Wykonawca przed dostawą jest obowiązany do uzyskania akceptacji oferowanych urządzeń;
Powyższy zakres został objęty zgłoszeniem budowy/robót budowlanych z dnia 26.07.2022 r. Organ architektoniczno budowlany nie wniósł sprzeciwu– zaświadczenie z dnia 26.07.2022 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
wykonanie wiaty drewnianej wymiarach 6,32 m x 4,12 m (26,04 m 2) pokrytej blachodachówką, wiata zakotwiona na 8 słupach montowanych do stalowych ocynkowanych kotew prefabrykowanych, regulowanych; drewno impregnowane; powierzchnia pod wiata do wykonania z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej; rysunki i zdjęcia przykładowej wiaty są załącznikiem do niniejszego SWZ;
zapewnienie kierownika budowy;
pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
organizację terenu budowy,
dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 651954,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 4, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest budowa placu zabaw wraz z wykonaniem dojścia i dojazdu, budową oświetlenia i monitoringu placu zabaw w miejscowości Bolesławice według załączonej dokumentacji projektowej. Przedsięwzięcie realizowane będzie na działce nr 196, 194/3 oraz 31 obręb Bolesławice, obecnie teren nie zagospodarowany.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu pod budowę;
2) roboty ziemne;
3) dostawa i montaż urządzeń zabawowych w zakresie:
a) urządzenie strett workout (1 komplet)
b) zestaw zabawowy 4w (1 komplet)
c) karuzela (1 komplet)
d) huśtawka gniazdo (2 komplety)
e) huśtawka podwójna (1 komplet)
f) piaskownica (1 komplet)
g) bujak (2 komplety)
h) ważka podwójna ( 1 komplet)
i) trampolina (1 komplet)
j) zestaw sześciokąt ( 1 komplet)
k) wóz strażacki ( 1 komplet)
l) zestaw acrobat (1 kompet)
m) zestaw zabawowy 2w (1 komplet)
n) ławka ( 8 szt.)
o) kosz na śmieci ( 3 szt.)
p) regulamin placu zabaw ze stojakiem na rowery ( 1 szt.)
q) regulamin street workout ( 1 szt.)
4) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:
a) narciarz ( 1 komplet)
b) wyciąg ( 1 komplet)
c) twister + orbitrek (1 komplet)
d) wyciskanie (1 komplet)
e) surfer + wioślarz ( 1 komplet)
f) stepper (1 komplet)
g) regulamin siłowni ( 1 szt.)
5) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku pod urządzeniami, które posiadają wysokość swobodnego upadku powyżej 1 m; nawierzchnia z piasku powinna być ograniczona obrzeżem bezpiecznym; Wykonawca jest obowiązany do wykonania nawierzchni bezpiecznych nawet jeżeli dokumentacja projektowa tego nie wymaga,
a wysokość swobodnego upadku jest większa niż 1 m;
6) dostawa piasku do piaskownicy o wielkości ziarna od 0,2 mm do 2 mm;
7) wykonanie ogrodzenia placu zabaw; montaż furtek wraz bramami wjazdowymi;
8) Wykonawca jest zobowiązany do wycinki krzewów, drzew nie zinwentaryzowanych
a kolidujących z zakresem zamówienia; stanowić to będzie koszt Wykonawcy; jeżeli zajdzie konieczność to Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska zgody na wycinkę kolidujących z zakresem krzewów, drzew itp. O ile zajdzie taka potrzeba;
9) Minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego oraz przykładowe urządzenia zostały wskazane w dokumentacji projektowej i stanowią załącznik do SWZ w formie kart technicznych urządzeń; Wykonawca przed dostawą jest obowiązany do uzyskania akceptacji oferowanych urządzeń;
Powyższy zakres został objęty decyzją nr 189/2022 z dnia 10.03.2022 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
wykonanie wiaty drewnianej wymiarach 6,32 m x 4,12 m (26,04 m 2) pokrytej dachówką ceramiczną lub gontem papowym, wiata zakotwiona na 8 słupach montowanych do stalowych ocynkowanych kotew prefabrykowanych, regulowanych; drewno impregnowane; powierzchnia pod wiata do wykonania z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej; rysunki i zdjęcia przykładowej wiaty oraz uzgodnienie z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków są załącznikiem do niniejszego SWZ;
zapewnienie kierownika budowy;
pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
organizację terenu budowy,
dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 781571,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 5, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej oraz o nawierzchni z kruszywa kamiennego ograniczonego obrzeżem betonowym wraz z wyrównaniem terenu zielonego w miejscowości Stary Jaworów według załączonej dokumentacji projektowej.UWAGA: zakres niniejszego postępowania jest I etapem realizacji zakresu dokumentacji projektowej, tj. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na wydzielony niniejszym opisem SWZ zakres projektu.
Przedsięwzięcie realizowane będzie na działce nr 121, 122 obręb Stary Jaworów, obecnie teren jest częściowo zagospodarowany poprzez wygrodzony plac zabaw oraz wygrodzone boisko wielofunkcyjne.
W ramach zamówienia Wykonawca jest obowiązany do wykonania:
nawierzchni z kruszywa kamiennego ograniczonej obrzeżem betonowym,
nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym,
wyrównanie terenów zieleni z nawiezieniem i rozplantowaniem humusu wraz z obsianiem trawą; dotyczy wszystkich terenów nie utwardzonych objętych opracowaniem projektowym, bez montażu małej architektury, oznakowania pionowego i poziomego, bez wykonania nowych nasadzeń;
Powyższy zakres należy realizować wg załączonej dokumentacji projektowej objętej zgłoszeniem budowy z dnia 01.04.2022 r. . Wydzielony zakres I etapu został zaznaczony na mapie zagospodarowania terenu kolorem zielnym i czerwonym oraz stanowi załącznik do SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
zapewnienie kierownika budowy,
pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
organizację terenu budowy,
Wykonawca jest zobowiązany do wycinki krzewów, drzew nie zinwentaryzowanych a kolidujących z zakresem zamówienia; stanowić to będzie koszt Wykonawcy; jeżeli zajdzie konieczność to Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska zgody na wycinkę kolidujących z zakresem krzewów, drzew itp. o ile zajdzie taka potrzeba,
dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 306785,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 6, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska w zakresie rzeczowym dla cz. 1, 2, 3, 4, 5 niniejszego postepowania.Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w specjalnościach:
- konstrukcyjno budowlanej
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru prac budowlanych określonych w załączonej dokumentacji projektowej dla:
Cz. 1 – Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej oraz pomieszczeń OSP w Nowicach
Cz. 2 – Remont oraz przebudowa z rozbudową świetlicy wiejskiej w Witkowie
Cz. 3 – Montaż urządzeń zabawowych, nawierzchni bezpiecznych, siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury wraz z zielenią towarzyszącą dla potrzeb placu zabaw i siłowni zewnętrznej
Cz. 4 – Budowa placu zabaw w Bolesławicach wraz z dojściem, dojazdem oraz oświetleniem i monitoringiem
Cz. 5 – Montaż urządzeń małej architektury oraz wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej w Starym Jaworowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 56256,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700818,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1915000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700818,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-100-48-39
7.3.3) Ulica: Serbska 29
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW WIERZYK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MIROSŁAW WIERZYK
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW WIERZYK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MIROSŁAW WIERZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700818,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 935450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 935450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RENODEKO Krzysztof Humeniuk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HEMIX Henryk Pokrzywnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-225-55-49
7.3.3) Ulica: ul. Świdnicka 14
7.3.4) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 58-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOANNA ZAWADA BIURO RACHUNKOWO-SZKOLENIOWE"RACH-MISTRZ"
jakie przetargi wygrała firma
JOANNA ZAWADA BIURO RACHUNKOWO-SZKOLENIOWE"RACH-MISTRZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 935450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438166,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1434811,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438166,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556-279-53-03
7.3.3) Ulica: Dworcowa 52-54
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438166,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673661,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660760,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673661,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-354-23-65
7.3.3) Ulica: Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673661,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 377 345,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423090,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 14.03.2023 r. Po otwarciu ofert okazało się, iż oferta złożona na część 5 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Natomiast część 6 dotycząca pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje zakres przedmiotowy pięciu części łącznie, w związku z czym jest ściśle powiązana z częścią 5, która podlega unieważnieniu z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty do poziomu zaoferowanej ceny dla tej części. W związku z powyższym oferta złożona zgodnie z formularzem ofertowym przez Wykonawcę na część 6 została przedstawiona w sposób globalny, tj. nie wyodrębniający kwoty z zakresu nadzoru na poszczególne części. W przedstawionej sytuacji Zamawiający nie ma możliwości pomniejszenia kwoty oferty o wartość z zakresu części 5, gdyż wartość tej części nie została wyodrębniona w ofercie. W świetle powyższego realizacja zamówienia, którego przedmiotem jest nadzór inwestorski w obecnym zakresie przedstawionym w SWZ staje się niecelowa. Zamawiający unieważniając postępowanie na część 5 jest zobligowany do ponownego przeprowadzenia postępowania na część 6, aby zapewnić nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87440,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87440,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.