Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230733/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarki w ramach projektu „e-Urząd w Gminie Tomice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,127759,a5214b06fca898fdd70f34bc52341b2d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukarki w ramach projektu „e-Urząd w Gminie Tomice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0388cc79-fa14-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062475/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa drukarki w ramach projektu „e-Urząd w Gminie Tomice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „Cyfrowa Małopolska”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.8.2023.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki w ramach projektu „e-Urząd w Gminie Tomice” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działania 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”, spełniającej parametry jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ, na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę 1 szt. wielofunkcyjnej drukarki laserowej, kolorowej. Wykonawca zobowiązany jest zainstalować, skonfigurować i dokonać pierwszego uruchomienia – wydruku próbnego dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Tomice, ul. Wadowicka 51, 34-100 Tomice.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga gwarancji na cały przedmiot zamówienia 60 miesięcy od licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-281-95-15
7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FAXPOL ANDRZEJ IWANOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI TOMICE
więcej: przetargi TOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Dostawa zestawów komputerowych i monitorów (część nr 1), Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (część nr 2).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa komputerów i laptopów z oprogramowaniem, tabletów i MFP
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki zajmującej część parteru w budynku użyteczności publicznej na CUS zlok. na dz. nr 1001 w m. Ryglice, gmina Ryglice
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.