Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590028079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447547611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgk.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af5545fe-d189-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af5545fe-d189-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 858000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 0-31,5 oraz frakcji 0-63 ” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 8000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, frakcji 0-31,5 wraz z dostawą w ilości: 2100 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 2500 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912300-9 - Bazalt
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 560000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 0-31,5 oraz frakcji 0-63 ” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 8000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, frakcji 0-31,5 wraz z dostawą w ilości: 2100 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 2500 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912300-9 - Bazalt
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 0-31,5 oraz frakcji 0-63 ” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 8000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, frakcji 0-31,5 wraz z dostawą w ilości: 2100 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 2500 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912300-9 - Bazalt
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 163000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 962320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MAT Mateusz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981437130
7.3.3) Ulica: Polna 8/46
7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi
7.3.5) Kod pocztowy: 26-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242277,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MAT Mateusz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981437130
7.3.3) Ulica: Polna 8/46
7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi
7.3.5) Kod pocztowy: 26-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MAT Mateusz Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981437130
7.3.3) Ulica: Polna 8/46
7.3.4) Miejscowość: Białobrzegi
7.3.5) Kod pocztowy: 26-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Opoczno
- "Budowa drogi leśnej nr 06-09-000120/121/159 oraz zjazdu zwykłego na terenie leśnictwa Grabiny"
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.