Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00190915/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00190951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Niechlów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://niechlow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff92f9e-e283-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018150/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Niechlów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.17.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1696424,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie wg. formuły „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego
pn.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW” w której w skład
wchodzi:
1) Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niechlów zlokalizowany pod adresem Głogowska 31 w miejscowości Niechlów, obręb Niechlów. Zadanie będzie polegało w szczególności na:
a) wymiana stolarki okiennej (5 sztuk),
b) wymiana drzwi zewnętrznych (1 sztuka),
c) docieplenie dachu/stropodachu wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, opierzeń, regulacji wysokościowej
istniejących kominów, wywiewek, ogniomurków, regulacji orynnowania itp.,
d) wykonanie nowej instalacji odgromowej,
e) wymiana poszycia dachowego - papa,
f) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,0 kWp na dachu budynku,
2) Termomodernizacja budynku Zespołu: Szkoły i Przedszkola w Niechlowie zlokalizowanego pod adresem Szkolna 23 w
miejscowości Niechlów, obręb Niechlów. Zadanie będzie polegało w szczególności na:
a) wymiana drzwi zewnętrznych (1 sztuka),
b) docieplenie dachu/stropodachu wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, opierzeń, regulacji wysokościowej
istniejących kominów, wywiewek, ogniomurków, regulacji orynnowania itp.,
c) wykonanie nowej instalacji odgromowej,
d) wymiana poszycia dachowego – papa,
e) wymiana stolarki okiennej (72 sztuki).
2. W ramach zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową dla dwóch obiektów wraz z uzyskaniem w
imieniu Zamawiającego Gminy Niechlów niezbędnych, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenie na budowę lub
zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie.
3. Uwarunkowania dotyczące dokumentacji projektowej:
Przedmiotem zamówienia w części dotyczącej prac projektowych jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej
dokumentacji projektowej dla potrzeb termomodernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w
gminie Niechlów, w zakresie:
1) projekty budowlane,
2) projekty wykonawcze.
3) uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych (jeżeli dotyczy)
4) warunków i uzgodnień, w tym między innymi z: Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Operatorem Systemu
Dystrybucji, Właściwym Urzędem Konserwatora Zabytków (jeśli zajdzie potrzeba),
5) przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na
budowę,
4. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia
przedsięwzięcia, aż do momentu przekazania Zamawiającemu. W przypadku korzystania z przyłączy energetycznego i
wodociągowego udostępnionego przez Zamawiającego Wykonawca powinien uwzględnić koszty zużycia energii
elektrycznej oraz wody zużytej na potrzeby wykonania robót budowlanych jako koszt własny (rozliczenie odbywać się
będzie na podstawie odczytów z zainstalowanych na koszt Wykonawcy podliczników). Wykonawca, w swoim zakresie,
ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla
poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania
gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania.
5. Wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące,
posiadające akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych, Wykonawca jest zobowiązany
do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami.
6. Okres gwarancji jest kryterium oceny i będzie wynikał ze złożonej oferty, przy czym Zamawiający wymaga udzielenia
minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego stanowiące opis przedmiotu zamówienia,
zostały zawarte w:
1) SWZ,
2) Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SWZ),
3) w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (Załącznik nr 2 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2109450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Paweł Hawryszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010017915
7.3.3) Ulica: Mieszka 1 5
7.3.4) Miejscowość: Wąsosz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.