eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³otyRemont wie¿y Starego Zamku w P³otach przy ulicy Zamkowej 2



Og³oszenie z dnia 2022-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont wie¿y Starego Zamku w P³otach przy ulicy Zamkowej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OTY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oty

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 913033405

1.5.8.) Numer faksu: 913210745

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ploty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wie¿y Starego Zamku w P³otach przy ulicy Zamkowej 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7dda938a-068f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00260292

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018877/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 „Remont wie¿y Starego Zamku w P³otach przy ulicy Zamkowej 2”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.ploty.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu, dostêpnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portalESP: URZ¡D MIEJSKI W P£OTACH, 72-310 P³oty, Plac Konstytucji 3Maja
1,/c9bp2l57es/skrytka oraz poczty elektronicznej inwestycje2@ploty.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie poprzez ePUAP przy u¿yciu systemu miniPortal. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca osiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Instrukcje dotycz±ce korzystania z
systemu miniPortal – ePUAP, dostêpna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje, natomiast Regulamin korzystania
z systemu miniPortal dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Natomiast, maksymalny
rozmiar wiadomo¶ci wysy³anych / odbieranych przez zamawiaj±cego poprzez e-mail wynosi: 50 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania wszczêtego na platformie miniPortal oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr
10 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Wymagania techniczne: W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z
dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja po³±czenia - Formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0Mozilla Firefox od wersji 15 Google Chrome od wersji 20 Microsoft Edge Dodatkowe
wymagania dotycz±ce korespondencji: Przy przekazywaniu korespondencji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowo¶æ odbioru i odczytania co najmniej plików w formacie *.pdf. W przypadku kompresji plików, zamawiaj±cy wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub .7Z, które widniej± w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia KRI [5].
Zamawiaj±cy wskazuje formaty danych, w szczególno¶ci w¶ród wskazanych w Rozporz±dzeniu KRI [5], w jakich wykonawca powinien z³o¿yæ ofertê oraz pozosta³e wymagane o¶wiadczenia i dokumenty: *.pdf, *.jpg (.jpeg), *.doc, *.docx, *.odt, *.ods, *.txt, lub *.xls4 ze szczególnym wskazaniem na .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.IM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego robót budowlanych polegaj±cych na remoncie dachu (prace rozbiórkowe, remontowe i konstrukcyjne, monta¿ pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i zabudowy z p³yt k-g z dociepleniem), elewacji (roboty murowe i tynkarskie) oraz stolarki okiennej poddasza wie¿y Starego Zamku w P³otach po³o¿onego przy ulicy Zamkowej 2 w P³otach.
Stary Zamek w P³otach zosta³ wpisany do rejestru zabytków pod nr A-1605 decyzj± znak: KI.V.-0/72/56 z dnia 04.05.1956r.
W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególno¶ci:
• wykona roboty budowlane wymienione w ust. 1,
• wykona dokumentacjê powykonawcz±.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót w zakresie dotycz±cym tylko wie¿y zamku oraz przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 12 do SW. Wszystkie roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z t± dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani przeprowadzeniem wizji lokalnej w celu zapoznania siê z obiektem, zobowi±zani s± zg³osiæ chêæ uczestniczenia w wizji lokalnej do w formie pisemnej lub faksowej (nr faksu 91 3210745) b±d¼ za po¶rednictwem mail na adres: i.majewska@ploty.pl lub a.porebska@ploty.pl
3. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chêtni do udzia³u w niej zostan± poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
4. Zakres robót przedstawiony w przedmiarze przekazanym przez zamawiaj±cego nie jest podstaw± do obliczenia ceny oferty, jak równie¿ nie bêdzie mia³ znaczenia przy rozliczaniu wykonywanych robót. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia ilo¶ci robót. Z uwagi na to, ¿e umowa na roboty bêdzie umow± rycza³tow±, w przypadku wyst±pienia w trakcie prowadzenia robót wiêkszej ilo¶ci robót w jakiejkolwiek pozycji, nie bêdzie to mog³o byæ uznane za roboty dodatkowe z ¿±daniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót, nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku ich wykonania w cenie umownej.
5. Uwagi dotycz±ce wykonywania robót budowlanych: Zaleca siê, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów
w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
1) Kryterium oceny ofert stanowi:
a) Cena – 60 punktów
b) Okres gwarancji – 40 punktów
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznanych ofercie
Pc – punkty kryterium cena
Pg – punkty kryterium okres gwarancji
3) Do porównania i oceny ofert w danych kryteriach zostanie przyznana nastêpuj±ca punktacja:
a) KRYTERIUM: CENA
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pc = (najni¿sza cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 60 x 100 %
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 60 punktów.
b) KRYTERIUM: OKRES GWARANCJI
Zamawiaj±cy ustala minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy i maksymalny okres 72 m-cy.
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pg = (okres gwarancji oferty badanej / najd³u¿szy termin okresu gwarancji z ofert) x 40 x 100%
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 40 punktów.
4) Obliczenia punktacji dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5) Je¿eli Wykonawca zaoferuje terminy krótsze ni¿ minimalne wymagane przez zamawiaj±cego oferta
zostanie odrzucona. Je¿eli wykonawca zaoferuje terminy d³u¿sze ni¿ maksymalne, do oceny oferty przyjêty zostanie maksymalny
termin wskazany przez zamawiaj±cego.
6) Je¿eli zamawiaj±cy nie mo¿e wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych
ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem .
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach, a je¿eli
zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa
wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
8) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• Kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia do pracy na obiektach zabytkowych.

Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)

Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spe³nia / nie spe³nia.

Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

b) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. polegaj±ce na wykonaniu prac konserwatorskich przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków maj±cych w swoim zakresie wykonanie remontu wiê¼by dachowej z wymian± pokrycia dachowego, odebrane przez konserwatora zabytków bez uwag o warto¶ci ka¿dej z robót nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³otych brutto.

Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, na zasadzie spe³nia / nie spe³nia.

Uwaga: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia warunku udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania (og³oszenia niniejszego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;

b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty (za³. Nr 1) wska¿ê dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego.
c) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Na wezwanie zamawiaj±cego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, z³o¿y w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie wykazania:

1) spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale XV SWZ:

a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) FORMULARZ OFERTOWY – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ
2) O¶wiadczenie wykonawcy wskazuj±ce czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom,
wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1
do SWZ (zawarte w tre¶ci za³±cznika nr 1 do SWZ)
3) O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ;
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³adane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ, w nastêpuj±cym zakresie:
• spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez zamawiaj±cego w rozdziale XVI ust. 2 pkt 1) SWZ,
• wstêpnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) i 5) ustawy Pzp;
5) Odpowiednie pe³nomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS, CEiDG, lub innego w³a¶ciwego rejestru, z zastrze¿eniem § 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia o rodzajach dokumentów.
Powy¿sze ma zastosowanie równie¿ do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, je¿eli wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów. Wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawca przedk³ada wraz z ofert±: 1.
O¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy -
zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ;
2. O¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w
jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 3. Odpowiednie pe³nomocnictwo do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 4. W celu podpisania umowy, wykonawca przedk³ada zamawiaj±cemu równie¿ kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 59 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w § 13 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków (4000) Zamawiaj±cy informuje, ¿e pe³na tre¶æ rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarta jest w § 13 (Zmiana Umowy) za³±cznik nr 8 do SWZ - WZÓR UMOWY.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza), udostêpnionego równie¿ na miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków (4000) w punkcie 7.4. niniejszego og³oszenia Zamawiaj±cy odsy³a potencjalnych
wykonawców odno¶cie mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty do SWZ oraz projektu umowy -
jest to za³±cznik nr 8 do SWZ,

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.