eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec FabrycznyOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rejowiec Fabryczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5664121

1.5.8.) Numer faksu: 82 5664211

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.rejowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45489941-3d4b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010495/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec Fabryczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl)
Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Platformy.
Zamawiający przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną przy użyciu Platformy lub za pośrednictwem e-mail.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym lub numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rejowiec Fabryczny.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@zeto.lublin.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
II. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;


- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

III. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rpi.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 855829,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie gminy Rejowiec Fabryczny w okresie od 2 stycznia 2022 r do 29 grudnia 2023 r .
Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie i odpadów niesegregowanych (zmieszanych), odbieranych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny.

2) Zaopatrywanie nieruchomości w worki na odpady gromadzone selektywnie i odpady niesegregowane (zmieszane).
3) Organizacja i obsługa Mobilnego Punktu Zbiórki Odpadów w każdej miejscowości dwa razy w roku oraz zagospodarowanie zebranych odpadów.
4) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz bioodpadów do wybranej przez wykonawcę Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami – instalacje komunalne należy wskazać w ofercie.
5) Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych do wybranej przez wykonawcę Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami – instalacje komunalne należy wskazać w ofercie.
Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
1. Frakcja zmieszana (niesegregowane – zmieszane odpady komunalne ), pozostałości z sortowania odpadów komunalnych – gromadzona w pojemnikach lub workach koloru czarnego z napisem „Zmieszane” - w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej raz w miesiącu, z zabudowy wielorodzinnej dwa razy w miesiącu;
2. Papier, tektura - gromadzone w pojemnikach lub workach koloru niebieskiego z napisem „Papier” - raz w miesiącu;
3. Szkło - gromadzone w pojemnikach lub workach koloru zielonego z napisem „Szkło”- raz w miesiącu;
4. Metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – gromadzone w pojemnikach lub workach koloru żółtego z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” - raz w miesiącu;
5. Bioodpady (stanowiące odpady spożywcze i kuchenne z gospodarstw domowych oraz ulegające biodegradacji odpady z pielęgnacji ogrodów ) – gromadzone w pojemnikach lub workach koloru brązowego z napisem „Bio”- w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej raz w miesiącu, z zabudowy wielorodzinnej dwa razy w miesiącu;
6. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w formie wystawek przed nieruchomość dwa razy w roku .
7. Meble i inne odpady wielkogabarytowe, tj. odpady komunalne, które ze względu na swoje rozmiary i masę, nie mogą być umieszczone w pojemnikach stosowanych na terenie nieruchomości - w formie wystawek przed nieruchomość dwa razy w roku.
8. Odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów, wykonywanych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości (powstałe w gospodarstwie domowym) – gromadzone w odpowiednich kontenerach – na indywidualne zamówienie do firmy wywozowej, w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia zgłoszenia (nie więcej niż 1 pojemnik 1100 l na rok z gospodarstwa);
9. Zużyte opony z wyłączeniem opon pochodzących z działalności gospodarczej w tym rolniczej - w formie wystawek przed nieruchomość dwa razy w roku (nie więcej niż 8 szt. na jeden raz z gospodarstwa);
10. Przeterminowane leki, przeterminowane chemikalia obejmujące przepracowane oleje, rozpuszczalniki, farby, lakiery, środki ochrony roślin, w tym opakowania po tych środkach, odpady niebezpieczne, w tym zużyte świetlówki, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, zużyte baterie i akumulatory– gromadzone w wyznaczonych punktach w terminie określonym w harmonogramie dwa razy w roku.
11. Popiół z gospodarstw domowych – gromadzony w kontenerach - raz w miesiącu w okresie od 01 listopada do 30 kwietnia.
Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie:
• liczba gospodarstw domowych ok. 1315
• szacunkowa masa odpadów planowana do odbioru z terenu Gminy w okresie realizacji zamówienia 1300 Mg
Powyższe dane mają charakter poglądowy, a ewentualne zmiany tych wielkości w trakcie realizacji umowy nie stanowią podstawy do zmiany warunków umowy i roszczeń o zmianę wynagrodzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: max do wysokości 20% zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą z sumowania ilości punktów jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odbiór odpadów z imprez organizowanych przez Gminę

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odbiór odpadów z przestrzeni publicznej w Gminie

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.9b ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2021 r , poz.888 z póź.zm) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem.
- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz.U z 2021 r poz.779) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (pojazd z dźwigiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.9b ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2021 r , poz.888 z póź.zm) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem.
- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz.U z 2021 r poz.779) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

.W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenie, składa każdy z Wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SWZ).
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w „Informacjach dodatkowych” pkt.3 Wykonawcy składają wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian:
a) w zakresie wynagrodzenia
- zmiana umowy na wniosek Zamawiającego w razie wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania przetargowego, a które powodują że wykonanie przedmiotu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki
- zmiana umowy na wniosek Zamawiającego w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza przedmiot zamówienia w przypadku konieczności zwiększenia usprawnienia realizacji zamówienia
- innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów
Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych , zmiana rachunku bankowego, zmiana harmonogramu odbioru odpadów.
Strona która występuje z propozycją zmiany umowy w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian zobowiązana jest do sporządzenia pisemnego wniosku i jego uzasadnienie.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie w formie aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny za pośrednictwem platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty (wg zał. nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
Uwaga! W informacji należy podać również nazwy (fir¬my) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o ile są już znani na etapie składania ofert).
2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 2 do SWZ) aktualne na dzień składania ofert.


3.Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgod¬nie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 106, z późn. zm.), zawierająca:
1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Za¬mawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT);
2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej proszę:
a. wskazać nazwy (rodzaj) towaru / usługi, których dostawa/świadczenie bę¬dzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego;
b. wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym za¬mawiającego, bez kwoty podatku;
c. wskazać stawkę/stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Uwaga: W przypadku niezałączenia przez Wykonawcę do oferty ww. Informac¬ji uznaje się, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do po¬wstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.