Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00085811/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka Część I i Część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748654682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8eeb85da-c0d9-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka Część I i Część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eeb85da-c0d9-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051883/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024.DSS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398373,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchnibitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, ziemnej.Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków,
dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i
placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka
o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i ziemnej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje
likwidację ubytków, zapadlisk, spękań i deformacji ww. nawierzchni poprzez:
1. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy).
2. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy).
3. Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem.
4. Uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienną.
5. Odtworzenie podbudowy.
6. Frezowanie nawierzchni.
7. Wykonanie nawierzchni za pomocą rozkładarki mas bitumicznych.
8. Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną.
9. Wymianę uszkodzonych krawężników.
10. Wykonanie oraz likwidację progów zwalniających z mieszanki mineralno – asfaltowej.Zamawiający będzie zlecał
Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów.
Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim
wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie
przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do
kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie
terminu „niezwłocznie” oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz
przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Szczegółowy opis zawiera SWZ.Termin realizacji
zamówienia wynosi: ok 10 miesięcy, nie później niż do dnia 30.12.2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 300813,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II :Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniwykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych klinkieru i innych elementów betonowych,
kamiennych.Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania
zawarty został jedynie w formie opisowej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez
Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanych
z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych, klinkieru i innych elementów betonowych,
kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, luzów,
deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie spoin. Zamawiający będzie zlecał
Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego ww. nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów.
Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim
wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo bezpośrednie
przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do
kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie
terminu „niezwłocznie” oznacza, że do robót należy przystąpić w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin
od otrzymania zlecenia. Szczegółowy opis zawiera SWZ.Termin realizacji zamówienia wynosi: ok 10 miesięcy, nie później
niż
do dnia 30.12.2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315213,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315213,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315213,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitmex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531452543
7.3.3) Ulica: Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112439 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112439 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112439 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Darbud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831347093
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 48/2
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Przetarg krajowy na usługę pralniczą dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Podniesienie efektywności energetycznej budynków oświatowych poprzez kompleksową modernizację Noworudzkiej Szkoły Technicznej - Termomodernizacja zespołu budynków
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.