Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i us³ugi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY URZ¡D PRACY W K£ODZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129123
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 2J
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 74 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.klodzko.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i us³ugi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15d7283b-88de-46c8-8e6a-977364604c96
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00604450
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00249954/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 dostawa drukarek termicznych
1.3.5 Podniesienie licencji oprogramowania ESET
1.3.6 modernizacja/rozbudowa systemu backupów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15d7283b-88de-46c8-8e6a-977364604c963.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowani) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Komunikacja w postêpowaniu (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ oraz udzielania odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci.
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane o odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w pogl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
6. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej zamawiaj±cego: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
7. Zamawiaj±cy do kontaktu z wykonawcami wyznacza:
Rados³awa Bazylewicza i Grzegorza Rarusa – w zakresie spraw dot. przedmiotu zamówienia, e`mail: r.bazylewicz@klodzko.praca.gov.pl, g.rarus@klodzko.praca.gov.pl, Tel. 74 865 74 32,
Sebastiana Wa¿nego – w zakresie spraw formalnych, Tel. 74 865 74 37, e`mail: s.wazny@klodzko.praca.gov.pl,
8. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do udzielenia odpowiedzi niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej, ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej, ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt. 8, przed³u¿y termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
10. W przypadku, gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielenia wyja¶nieñ.
11. Tre¶æ pytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
12. W uzasadnionych przypadkach zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Gdy zmiany tre¶ci SWZ bêd± istotne dla sporz±dzenia oferty, zamawiaj±cy przed³u¿y termin sk³adania ofert o czas niezbêdny na zapoznanie siê ze zmian± SWZ i przygotowanie oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny opisany w rozdziale XV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KO.2711.4.2024.ES
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek termicznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podniesienie licencji oprogramowania ESET
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja i rozbudowa systemu backupów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezale¿nych dysków (RAID)
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
d) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa (niezbêdne wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie, potencja³ techniczny):
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej:
dla zadania I – 1 dostawê zgodn± w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o warto¶ci co najmniej 6 000 z³,- (lub 2–3 to¿same dostawy o ³±cznej warto¶ci 6 000 z³)
dla zadania II – 1 us³ugê zgodn± w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o warto¶ci co najmniej 24 000 z³,- (lub 2–3 to¿same us³ugi o ³±cznej warto¶ci 24000 z³)
dla zadania III – 1 us³ugê zgodn± w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o warto¶ci co najmniej 24 000 z³,- (lub 2–3 to¿same us³ugi o ³±cznej warto¶ci 24 000 z³)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie wymaga siê
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. odpis Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci gospodarczej w celu wykluczenia okoliczno¶ci wskazanych w art. 109 ust.1 pkt 4 lub wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce zamawiaj±cemu samodzielny dostêp do tych ¶rodków dowodowych,
2. w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: do¶wiadczenia wykonawcy, nale¿y przed³o¿yæ: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dostaw lub us³ug tematycznie odpowiadaj±cych przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane – za³±cznik Nr 6 do SWZ, do³±czaj±c dowody, czy wymienione dostawy / us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie wymaga sie5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Dziale V punkcie I 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców – za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z pozosta³ymi wymaganymi w SWZ dokumentami nale¿y z³o¿yæ za pomoc± formularza oferty cenowej pn. „Oferta cenowa”, stanowi±cego odpowiednio: za³±cznik Nr 1 do SWZ , za³±cznik Nr 2 do SWZ, za³±cznik Nr 3 do SWZ opatrzonej odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Dostawa i us³ugi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
- Dostawa sprzêtu komputerowego i urz±dzeñ peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w K³odzku
- Przetarg krajowy na us³ugê pralnicz± dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespó³ Opieki Zdrowotnej" w K³odzku.
- Podniesienie efektywno¶ci energetycznej budynków o¶wiatowych poprzez kompleksow± modernizacjê Noworudzkiej Szko³y Technicznej - Termomodernizacja zespo³u budynków
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i tre¶ci edukacyjnych
- Dostawa i wdro¿enie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa drukarek
- Cyberbezpieczny Samorz±d w Gminie Rypin
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz us³uga wsparcia
wiêcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.