Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-03
- 2023/BZP 00542185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-10
- 2024/BZP 00000350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00013508/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00015923/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w 2024 roku. "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w 2024 roku. "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad27087-91fd-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 66/AP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Miejsca odbioru odpadów
1. PSZOK Koszalin (75 - 724) ulica Komunalna 5,
2. PUNKT KOMERCYJNY Koszalin (75 –342) ulica Władysława IV 149,
3. PSZOK Koszalin (75 - 900) ulica Gnieźnieńska 6
4. PSZOK Koszalin (75 – 319) ulica Na Skwierzynkę 2
5. PSZOK Sianów (76 – 004) ulica Łubuszan 80
6. PSZOK Polanów (76 - 010) ulica Stawna 2,
7. PSZOK Bobolice (76 – 020) Boboliczki działka nr 61,
8. PSZOK Malechowo (76 - 142) Niemica działka nr 256/9,
2.1. Zamawiający zbiera odpady w pojemnikach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi magazynowania i transportowania odpadów niebezpiecznych.
2.2. Wykonawca odbierając odpady od Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć
na wymianę pojemniki, przystosowane do rodzaju odpadu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do załadunku odpadów własnym sprzętem i na własny koszt.
2.4. Odpady odebrane od Zamawiającego będą, transportowane, zagospodarowane
lub utylizowane na koszt Wykonawcy.
2.5. Od momentu przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego odpadów do transportu
i zagospodarowania, Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za właściwe
i zgodne z przepisami prawa postępowanie z przekazanymi odpadami. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za działania i zaniechania działań przez pracowników
i innych podmiotów, którymi posłużył się przy realizacji Zamówienia (np. przewoźnicy).
2.6. Ważenie odebranych odpadów odbywać się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się przy ulicy Gnieźnieńskiej 6 w Koszalinie. Ważenie odbywać się będzie kontrolnie na wyraźne wskazanie Zamawiającego.
3. BDO
3.1. Każdorazowo przy odbiorze przez Wykonawcę odpadów, Zamawiający wygeneruje Kartę Przekazania Odpadów w Bazie Danych o Odpadach (BDO), dla każdego kodu odpadu
i każdej lokalizacji osobno.
3.2. Wykonawca niezwłocznie po przetransportowaniu odpadów zobowiązany jest
do zatwierdzenia karty w elektronicznym systemie BDO, która jest jednocześnie potwierdzeniem wykonania zamówienia i ilości przekazanych przez Zamawiającego odpadów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na każdym etapie realizacji umowy ważnych decyzji administracyjnych na transport oraz prowadzenie właściwego procesu unieszkodliwiania/odzysku/recyklingu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz
do niezwłocznego informowania Zamawiającego o zmianach ww. decyzji. Naruszenie obowiązków opisanych w niniejszym punkcie stanowi nienależyte wykonanie umowy, jak również upoważnia Zamawiającego do jednostronnego jej rozwiązania.
7.Wykonawca musi zapewnić ciągły, nieprzerwany, sukcesywny odbiór odpadów oraz zagwarantować zagospodarowanie odpadu w roku, w którym zostały odebrane od zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731293,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SELEKT Michał Okupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752371027
7.3.3) Ulica: ul. Majdany 6A
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.