Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340652/01 - Wynik z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gębarzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000791131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gębarzewo
1.5.2.) Miejscowość: Żydowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 614292300
1.5.8.) Numer faksu: 614262453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_gebarzewo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gębarzewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb32fb78-4073-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013041/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zp.swnet.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; zk_gebarzewo@sw.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wszystkie dokumenty przekazane przez Wykonawcę muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Zakład Karny w Gębarzewie.
b) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Gębarzewie, e-mail: zk_gebarzewo@sw.gov.pl, tel. 61 429 23 09.
c) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich do Zakładu Karnego w Gębarzewie”, nr sprawy: D/Kw.2232.4.2021, prowadzonym w na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
3. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwo danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. W odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan/Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwo dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwo
danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwo dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwo
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 142702,75 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przetworów mleczarskich w następującej ilości i asortymencie:
L p.
Przedmiot zamówienia.
Jednostka miary
Szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia *
1.
Jogurt owocowy
kg
1200
2.
Jogurt naturalny
kg
700
3.
Maślanka naturalna
l
300
4.
Mleko w proszku pełne
kg
700
5.
Twarożek ziarnisty
kg
1200
6.
Ser żółty twardy
kg
500
7.
Ser topiony
kg
2000
8.
Śmietana słodka 18%
l
400
9.
Twarożek homogenizowany smakowy
kg
3400
10.
Twaróg chudy
kg
3800
11.
Ser typu fromage
kg
2100
Wymagania klasyfikacyjne
1) Jogurt owocowy
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
• rozwodnienie,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 100g-150g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
2) Jogurt naturalny
Wygląd zewnętrzny – skrzep rozbity,
Barwa i konsystencja – charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita, gęsta
Smak i zapach – czysty lekko kwaśny,
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
• rozwodnienie,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 100g-150g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
3) Maślanka naturalna
Cechy dyskwalifikujące:
- niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
- wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
- rozwodnienie,
- opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe o pojemności do 5l, winno być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
4) Mleko w proszku pełne
Zawartość tłuszczu nie mniej niż 25%.
Wygląd: proszek sypki, jednolity, drobno rozpylony
Barwa: biało kremowa, jednolita,
Smak i zapach: typowy dla mleka pasteryzowanego, bez obcych smaków i zapachów,
Cechy dyskwalifikujące:
• zanieczyszczenia mechaniczne,
• oznaki psucia,
• trwałe zbrylenia, zmiana koloru, obce zapachy i posmaki
• uszkodzenia mechaniczne opakowań, ich zanieczyszczenia, brak oznakowania.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe o masie do 25 kg wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
* Nie dopuszcza się wyrobów zastępczych np. zabielaczy do lodów.
5) Twarożek ziarnisty
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki zapachy,
• rozwodnienie,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone,
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 200 g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
6) Ser żółty twardy – ser podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu, ser typu Gouda.
Konsystencja: miąższ elastyczny, zwarty, jednolity w całej masie
Barwa: w serach niebarwionych naturalna, w serach barwionych jasnożółta, jednolita w całej masie,
Smak i zapach: delikatny, lekki posmak pasteryzacji, aromatyczny
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki zapachy,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone,
• zanieczyszczenia mechaniczne,
• zdeformowane kształty
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe w kształcie bloku, wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
* Nie dopuszcza się wyrobów sero -podobnych.
7) Ser topiony – produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, z dodatkami pochodzenia roślinnego.
Wygląd zewnętrzny - opakowanie bezpośrednie sera topionego powinno być nieuszkodzone; kształt poszczególnych jednostek opakunkowych regularny, powierzchnia gładka;
Barwa i konsystencja – jednolita, bez ziarnistości, konsystencja smarowna
Smak i zapach – charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego klasy I, z którego wyprodukowano ser lub dla danego rodzaju dodatku, ze swoistym posmakiem topienia
Cechy dyskwalifikujące:
1) niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
2) wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
3) opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone,
4) smak jełki, piekący, mdły, gorzki
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kostka o pojemności 100g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
* Nie dopuszcza się wyrobów seropodobnych.
8) Śmietana słodka 18%
Wygląd i barwa – płyn jednorodny, barwa jednolita od jasnokremowej do kremowej
Konsystencja -płynna, gęstawa, jednolita w całej masie
Zawartość tłuszczu -18%
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
• rozwodnienie,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe- kubek o pojemności do 1 litra wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
9) Twarożek homogenizowany smakowy
Smak i zapach – czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku
i zapachu użytych dodatków
Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków
Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie
Cechy dyskwalifikujące:
- niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
- wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
- opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 150g-200g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
10) Twaróg chudy – ser twarogowy chudy niedojrzewający zwany twarogiem, wyprodukowany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu czystych kultur mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki.
Smak i zapach – czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji,
Konsystencja i struktura – jednolita, zwarta, bez grudek
Barwa -biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
• rozwodnienie,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kostka o wadze do 200g w papierze pergaminowym lub opakowanie do 5 kg po uzgodnieniu z Zamawiającym.
11) Ser typu fromage
Smak i zapach – czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku i zapachu użytych dodatków
Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków
Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie
Cechy dyskwalifikujące:
• niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia,
• wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy,
• opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone.
Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy.
Opakowanie jednostkowe kubek lub kostka o wadze 80g-200g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
Znakowanie produktów
Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje:
• nazwa produktu,
• wykaz składników,
• termin przydatności do spożycia,
• nazwę dostawcy – producenta, adres,
• zawartość netto,
• warunki przechowywania,
• oznaczenie partii produkcyjnej,
• zawartość tłuszczu,
Dostarczane partie produktów w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15511700-0 - Mleko w proszku
15512000-0 - Śmietana
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15544000-3 - Ser twardy
15551300-8 - Jogurt
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551500-0 - Maślanka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie,
3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego,
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:
NAZWA KRYTERIUM
WAGA KRYTERIUM
CENA
60 %
TERMIN PŁATNOŚCI
40 %
4. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialnie przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
5. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.
1) Nazwa kryterium: CENA
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 pkt. Pozostali
Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru:
O = (Cmin/Cof) x 60
Sposób oceny:
Ze wszystkich złożonych ofert wybiera się ofertę, której cena jest najniższa.
Stanowi ona Cmin w podanym wyżej wzorze. Cof to cena oferty dla której
dokonuje się obliczeń. Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko
cenę brutto ofert – zgodnie z art. 2 pkt. 1 ustawy.
2) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI - zostanie wyliczony na podstawie
następującego zestawienia:
– 21 dni – 20 punktów;
– 30 dni – 40 punktów;
Zamawiający określa minimalny termin płatności, jako 21 dni od daty
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
Liczbę punktów przyznaną za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt. ) sumuje się
z liczbą punktów przyznaną za kryterium TERMIN PŁATNOŚCI (maksymalnie 40 pkt.) w ten sposób uzyskuje się całkowitą ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt. ).
6. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria), zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 SWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII. pkt. 1 SWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VII. pkt. 1 SWZ. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie.
UWAGA: niżej wymienione dokumenty składa wyłącznie Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza:
1) aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli Zamawiający może ten dokument uzyskać z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
5. Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – składa tylko Wykonawca najwyżej oceniony – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunku udziału
w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (jeżeli dotyczy) składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony.2. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności;
2) zmianę postanowień w zakresie podatku VAT:
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej
o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT, na co Wykonawca wyraża zgodę;
3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
4) zmianę ceny zamawianego towaru w sytuacji określonej w §3 ust. 4 pkt. 1 i 2 umowy
5) zmianę w razie zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.