Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240537/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00256561/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00330457/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla pierwszego etapu wariantu “Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Reymonta 20
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261552
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00240537/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1) Kryterium ,,Cena” – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty;
2) Kryterium ,,Dodatkowe doświadczenie Koordynatora zespołu" będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
3) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
4) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
6) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
7) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zostały opisane w sekcji XVIII SWZ.
Po zmianie:
1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1) Kryterium ,,Cena” – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty;
2) Kryterium ,,Dodatkowe doświadczenie Koordynatora zespołu" będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
3) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie hydrogeologii” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
4) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii inżynierskiej” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
6) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
7) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
8) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zostały opisane w sekcji XVIII SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki
Po zmianie:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie hydrogeologii
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
7,5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki
Po zmianie:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii inżynierskiej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 4) Przed zmianą:
5
Po zmianie:
7,5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych
Po zmianie:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 6) Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody
Po zmianie:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 7) Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń
Po zmianie:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 8) Przed zmianą:
Po zmianie:
5,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem terminów pośrednich, określonych dla poszczególnych etapów zamówienia.
2. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 7 Projektowanych postanowień umowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem terminów pośrednich, określonych dla poszczególnych etapów zamówienia.
2. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 7 Projektowanych postanowień umowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w treści niniejszego ogłoszenia, wszelkie informacje dotyczące zmiany ogłoszenia o zamówieniu dostępne są na stronie https://zim.krakow.pl w zakładce: Zamówienia publiczne oraz https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał i opracował co najmniej:
1.1.1 dwa wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
i
1.1.2 jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu drogowego lub szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków określonych w pkt 1.1.1. i 1.1.2. w jednym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Warunek określony w pkt 1.1.1. będzie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
oraz
1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia:
1.2.1. Koordynator zespołu, posiadający:
1.2.1.1. wykształcenie wyższe,
1.2.1.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, koordynował prace zespołu autorskiego przy opracowaniu co najmniej dwóch wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończonego uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Skład zespołu autorskiego, w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, winien być zgodny z art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247).
Warunek określony w pkt 1.2.1.2. zostanie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
1.2.2. Analityk ruchu, posiadający:
1.2.2.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.2.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie prognozy ruchu dla systemu transportowego obejmującego podsystem transportu indywidualnego i publicznego, z wykorzystaniem oprogramowania PTV VISUM (lub równoważnego służącego do modelowania i prognoz ruchu na poziomie makrosymulacyjnym) dla zadania związanego z rozwojem transportu publicznego, zlokalizowanego w obszarze zurbanizowanym z siecią tramwajową lub siecią metra.
1.2.3. Specjalista w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki, posiadający:
1.2.3.1. wykształcenie wyższe,
1.2.3.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w następujących kategoriach:
a) kategoria IV lub V
i
b) kategoria VI lub VII,
1.2.3.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.4. Specjalista w zakresie akustyki, posiadający:
1.2.4.1. wykształcenie wyższe,
1.2.4.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) współtworzył co najmniej dwa opracowania z zakresu: map akustycznych lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub analiz porealizacyjnych lub przeglądów ekologicznych, dotyczących transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) lub drogowego, w ramach których wykonywała analizy i symulacje akustyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania do modelowania hałasu komunikacyjnego i tworzenia map akustycznych, w oparciu o metodyki rekomendowane w dyrektywach Unii Europejskiej (hałas drogowy: XP S 31-133/NMPB lub CNOSSOS-EU; hałas szynowy: RMR-SRM II-1996 lub CNOSSOS-EU).
1.2.5. Specjalista w zakresie analiz środowiskowych, posiadający:
1.2.5.1. wykształcenie wyższe,
1.2.5.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.6. Specjalista w zakresie przyrody, posiadający:
1.2.6.1. wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub biologia,
1.2.6.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) wykonywał prace terenowe w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej (z uwzględnieniem inwentaryzacji fauny i flory i przyrody nieożywionej), które zakończyły się uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.7. Specjalista w zakresie emisji zanieczyszczeń, posiadający:
1.2.7.1. wykształcenie wyższe,
1.2.7.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
b) wykonywał analizy emisji zanieczyszczeń z wykorzystaniem programów komputerowych do modelowania rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w powietrzu atmosferycznym emitowanych ze źródeł punktowych, powierzchniowych i liniowych zgodnie z metodyką określoną w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020 poz. 1219 t.j.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U.2010 nr 16 poz. 87).
1.2.8. Specjalista w zakresie infrastruktury torowej, posiadający:
1.2.8.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.8.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedno opracowanie (koncepcja techniczna lub projekt budowlany) w zakresie projektowania inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego.
• Zamawiający poprzez sformułowanie „co najmniej” użyte w pkt 1 rozumie „nie mniej niż”.
• Zamawiający poprzez sformułowanie „obszar zurbanizowany” rozumie obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie zabudowa i zagospodarowanie terenu wynika z pozarolniczej i pozaleśnej działalności gospodarczej lub z przyjęcia miejskiego stylu życia i pracy.
• Pod pojęciem „obiekt mostowy” lub „tunel” Zamawiający rozumie pojęcia określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735).
• Pod pojęciem „decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach” Zamawiający rozumie decyzję określoną w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247) lub równoważną.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał i opracował co najmniej:
1.1.1 dwa wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
i
1.1.2 jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu drogowego lub szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków określonych w pkt 1.1.1. i 1.1.2. w jednym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Warunek określony w pkt 1.1.1. będzie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
oraz
1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
1.2.1. Koordynator zespołu, posiadający:
1.2.1.1. wykształcenie wyższe,
1.2.1.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, koordynował prace zespołu autorskiego przy opracowaniu co najmniej dwóch wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończonego uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Skład zespołu autorskiego, w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, winien być zgodny z art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247).
Warunek określony w pkt 1.2.1.2. zostanie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
1.2.2. Analityk ruchu, posiadający:
1.2.2.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.2.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie prognozy ruchu dla systemu transportowego obejmującego podsystem transportu indywidualnego i publicznego, z wykorzystaniem oprogramowania PTV VISUM (lub równoważnego służącego do modelowania i prognoz ruchu na poziomie makrosymulacyjnym) dla zadania związanego z rozwojem transportu publicznego, zlokalizowanego w obszarze zurbanizowanym z siecią tramwajową lub siecią metra.
1.2.3. Specjalista w zakresie hydrogeologii, posiadający:
1.2.3.1. wykształcenie wyższe,
1.2.3.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w kategorii IV lub V
1.2.3.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzyła co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.4. Specjalista w zakresie geologii inżynierskiej, posiadający:
1.2.4.1. wykształcenie wyższe,
1.2.4.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w kategorii VI lub VII,
1.2.4.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzyła co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.5. Specjalista w zakresie akustyki, posiadający:
1.2.5.1. wykształcenie wyższe,
1.2.5.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) współtworzył co najmniej dwa opracowania z zakresu: map akustycznych lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub analiz porealizacyjnych lub przeglądów ekologicznych, dotyczących transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) lub drogowego, w ramach których wykonywała analizy i symulacje akustyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania do modelowania hałasu komunikacyjnego i tworzenia map akustycznych, w oparciu o metodyki rekomendowane w dyrektywach Unii Europejskiej (hałas drogowy: XP S 31-133/NMPB lub CNOSSOS-EU; hałas szynowy: RMR-SRM II-1996 lub CNOSSOS-EU).
1.2.6. Specjalista w zakresie analiz środowiskowych, posiadający:
1.2.6.1. wykształcenie wyższe,
1.2.6.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego
i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.7. Specjalista w zakresie przyrody, posiadający:
1.2.7.1. wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub biologia,
1.2.7.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji:
- transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
lub
- transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz
z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
lub
- transportu drogowego, która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
b) wykonywał prace terenowe w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej
(z uwzględnieniem inwentaryzacji fauny i flory i przyrody nieożywionej), które zakończyły się uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.8. Specjalista w zakresie emisji zanieczyszczeń, posiadający:
1.2.8.1. wykształcenie wyższe,
1.2.8.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
b) wykonywał analizy emisji zanieczyszczeń z wykorzystaniem programów komputerowych do modelowania rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w powietrzu atmosferycznym emitowanych ze źródeł punktowych, powierzchniowych i liniowych zgodnie z metodyką określoną w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020 poz. 1219 t.j.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U.2010 nr 16 poz. 87).
1.2.9. Specjalista w zakresie infrastruktury torowej, posiadający:
1.2.9.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.9.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedno opracowanie (koncepcja techniczna lub projekt budowlany) w zakresie projektowania inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w treści niniejszego ogłoszenia, wszelkie informacje dotyczące zmiany treści niniejszego ogłoszenia dostępne są na stronie https://zim.krakow.pl w zakładce: Zamówienia publiczne oraz https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
C.D. w Sekcji IV INFORMACJE DODATKOWE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-09 10:00
Po zmianie:
2021-11-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-09 10:30
Po zmianie:
2021-11-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-08
Po zmianie:
2021-12-15
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga!!
- Zamawiający poprzez sformułowanie „co najmniej” użyte w pkt 1 rozumie „nie mniej niż”.
- Zamawiający poprzez sformułowanie „obszar zurbanizowany” rozumie obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie zabudowa i zagospodarowanie terenu wynika z pozarolniczej i pozaleśnej działalności gospodarczej lub z przyjęcia miejskiego stylu życia i pracy.
- Pod pojęciem „obiekt mostowy” lub „tunel” Zamawiający rozumie pojęcia określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735).
- Pod pojęciem „decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach” Zamawiający rozumie decyzję określoną w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247) lub równoważną.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w treści niniejszego ogłoszenia, wszelkie informacje dotyczące niniejszej zmiany ogłoszenia o zamówieniu dostępne są na stronie https://zim.krakow.pl w zakładce: Zamówienia publiczne oraz https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi gminnej nr 107291D relacji Jakubkowice-Czechy.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Jaśminowej w Polkowicach
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg na terenie gminy Janów Podlaski
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.