eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla pierwszego etapu wariantu "Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla pierwszego etapu wariantu “Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Reymonta 20

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261552

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00240537/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1) Kryterium ,,Cena” – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty;
2) Kryterium ,,Dodatkowe doświadczenie Koordynatora zespołu" będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
3) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
4) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
6) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
7) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zostały opisane w sekcji XVIII SWZ.

Po zmianie:
1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1) Kryterium ,,Cena” – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty;
2) Kryterium ,,Dodatkowe doświadczenie Koordynatora zespołu" będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
3) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie hydrogeologii” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
4) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii inżynierskiej” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
6) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
7) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
8) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zostały opisane w sekcji XVIII SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki

Po zmianie:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie hydrogeologii

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3)

Przed zmianą:
15

Po zmianie:
7,5

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4)

Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki

Po zmianie:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii inżynierskiej

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 4)

Przed zmianą:
5

Po zmianie:
7,5

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 5)

Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych

Po zmianie:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 6)

Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody

Po zmianie:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 7)

Przed zmianą:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń

Po zmianie:
Doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
inne.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
5,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem terminów pośrednich, określonych dla poszczególnych etapów zamówienia.
2. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 7 Projektowanych postanowień umowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem terminów pośrednich, określonych dla poszczególnych etapów zamówienia.
2. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 7 Projektowanych postanowień umowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w treści niniejszego ogłoszenia, wszelkie informacje dotyczące zmiany ogłoszenia o zamówieniu dostępne są na stronie https://zim.krakow.pl w zakładce: Zamówienia publiczne oraz https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał i opracował co najmniej:
1.1.1 dwa wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
i
1.1.2 jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu drogowego lub szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;

Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków określonych w pkt 1.1.1. i 1.1.2. w jednym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Warunek określony w pkt 1.1.1. będzie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
oraz

1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia:
1.2.1. Koordynator zespołu, posiadający:
1.2.1.1. wykształcenie wyższe,
1.2.1.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, koordynował prace zespołu autorskiego przy opracowaniu co najmniej dwóch wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończonego uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Skład zespołu autorskiego, w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, winien być zgodny z art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247).
Warunek określony w pkt 1.2.1.2. zostanie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
1.2.2. Analityk ruchu, posiadający:
1.2.2.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.2.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie prognozy ruchu dla systemu transportowego obejmującego podsystem transportu indywidualnego i publicznego, z wykorzystaniem oprogramowania PTV VISUM (lub równoważnego służącego do modelowania i prognoz ruchu na poziomie makrosymulacyjnym) dla zadania związanego z rozwojem transportu publicznego, zlokalizowanego w obszarze zurbanizowanym z siecią tramwajową lub siecią metra.
1.2.3. Specjalista w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki, posiadający:
1.2.3.1. wykształcenie wyższe,
1.2.3.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w następujących kategoriach:
a) kategoria IV lub V
i
b) kategoria VI lub VII,
1.2.3.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.4. Specjalista w zakresie akustyki, posiadający:
1.2.4.1. wykształcenie wyższe,
1.2.4.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) współtworzył co najmniej dwa opracowania z zakresu: map akustycznych lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub analiz porealizacyjnych lub przeglądów ekologicznych, dotyczących transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) lub drogowego, w ramach których wykonywała analizy i symulacje akustyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania do modelowania hałasu komunikacyjnego i tworzenia map akustycznych, w oparciu o metodyki rekomendowane w dyrektywach Unii Europejskiej (hałas drogowy: XP S 31-133/NMPB lub CNOSSOS-EU; hałas szynowy: RMR-SRM II-1996 lub CNOSSOS-EU).
1.2.5. Specjalista w zakresie analiz środowiskowych, posiadający:
1.2.5.1. wykształcenie wyższe,
1.2.5.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.6. Specjalista w zakresie przyrody, posiadający:
1.2.6.1. wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub biologia,
1.2.6.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) wykonywał prace terenowe w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej (z uwzględnieniem inwentaryzacji fauny i flory i przyrody nieożywionej), które zakończyły się uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.7. Specjalista w zakresie emisji zanieczyszczeń, posiadający:
1.2.7.1. wykształcenie wyższe,
1.2.7.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
b) wykonywał analizy emisji zanieczyszczeń z wykorzystaniem programów komputerowych do modelowania rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w powietrzu atmosferycznym emitowanych ze źródeł punktowych, powierzchniowych i liniowych zgodnie z metodyką określoną w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020 poz. 1219 t.j.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U.2010 nr 16 poz. 87).

1.2.8. Specjalista w zakresie infrastruktury torowej, posiadający:
1.2.8.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.8.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedno opracowanie (koncepcja techniczna lub projekt budowlany) w zakresie projektowania inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego.

• Zamawiający poprzez sformułowanie „co najmniej” użyte w pkt 1 rozumie „nie mniej niż”.
• Zamawiający poprzez sformułowanie „obszar zurbanizowany” rozumie obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie zabudowa i zagospodarowanie terenu wynika z pozarolniczej i pozaleśnej działalności gospodarczej lub z przyjęcia miejskiego stylu życia i pracy.
• Pod pojęciem „obiekt mostowy” lub „tunel” Zamawiający rozumie pojęcia określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735).
• Pod pojęciem „decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach” Zamawiający rozumie decyzję określoną w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247) lub równoważną.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał i opracował co najmniej:
1.1.1 dwa wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
i
1.1.2 jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu drogowego lub szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków określonych w pkt 1.1.1. i 1.1.2. w jednym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Warunek określony w pkt 1.1.1. będzie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
oraz
1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
1.2.1. Koordynator zespołu, posiadający:
1.2.1.1. wykształcenie wyższe,
1.2.1.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, koordynował prace zespołu autorskiego przy opracowaniu co najmniej dwóch wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończonego uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Skład zespołu autorskiego, w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, winien być zgodny z art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247).
Warunek określony w pkt 1.2.1.2. zostanie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
1.2.2. Analityk ruchu, posiadający:
1.2.2.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.2.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie prognozy ruchu dla systemu transportowego obejmującego podsystem transportu indywidualnego i publicznego, z wykorzystaniem oprogramowania PTV VISUM (lub równoważnego służącego do modelowania i prognoz ruchu na poziomie makrosymulacyjnym) dla zadania związanego z rozwojem transportu publicznego, zlokalizowanego w obszarze zurbanizowanym z siecią tramwajową lub siecią metra.
1.2.3. Specjalista w zakresie hydrogeologii, posiadający:
1.2.3.1. wykształcenie wyższe,
1.2.3.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w kategorii IV lub V
1.2.3.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzyła co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.4. Specjalista w zakresie geologii inżynierskiej, posiadający:
1.2.4.1. wykształcenie wyższe,
1.2.4.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w kategorii VI lub VII,
1.2.4.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzyła co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.5. Specjalista w zakresie akustyki, posiadający:
1.2.5.1. wykształcenie wyższe,
1.2.5.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) współtworzył co najmniej dwa opracowania z zakresu: map akustycznych lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub analiz porealizacyjnych lub przeglądów ekologicznych, dotyczących transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) lub drogowego, w ramach których wykonywała analizy i symulacje akustyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania do modelowania hałasu komunikacyjnego i tworzenia map akustycznych, w oparciu o metodyki rekomendowane w dyrektywach Unii Europejskiej (hałas drogowy: XP S 31-133/NMPB lub CNOSSOS-EU; hałas szynowy: RMR-SRM II-1996 lub CNOSSOS-EU).
1.2.6. Specjalista w zakresie analiz środowiskowych, posiadający:
1.2.6.1. wykształcenie wyższe,
1.2.6.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego
i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.7. Specjalista w zakresie przyrody, posiadający:
1.2.7.1. wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub biologia,
1.2.7.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji:
- transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
lub
- transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz
z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
lub
- transportu drogowego, która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
b) wykonywał prace terenowe w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej
(z uwzględnieniem inwentaryzacji fauny i flory i przyrody nieożywionej), które zakończyły się uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.8. Specjalista w zakresie emisji zanieczyszczeń, posiadający:
1.2.8.1. wykształcenie wyższe,
1.2.8.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
b) wykonywał analizy emisji zanieczyszczeń z wykorzystaniem programów komputerowych do modelowania rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w powietrzu atmosferycznym emitowanych ze źródeł punktowych, powierzchniowych i liniowych zgodnie z metodyką określoną w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020 poz. 1219 t.j.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U.2010 nr 16 poz. 87).
1.2.9. Specjalista w zakresie infrastruktury torowej, posiadający:
1.2.9.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.9.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedno opracowanie (koncepcja techniczna lub projekt budowlany) w zakresie projektowania inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w treści niniejszego ogłoszenia, wszelkie informacje dotyczące zmiany treści niniejszego ogłoszenia dostępne są na stronie https://zim.krakow.pl w zakładce: Zamówienia publiczne oraz https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

C.D. w Sekcji IV INFORMACJE DODATKOWE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-09 10:00

Po zmianie:
2021-11-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-09 10:30

Po zmianie:
2021-11-16 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-12-08

Po zmianie:
2021-12-15

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

C.D z SEKCJI V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW pkt 3.4.1) niniejszej zmiany ogłoszenia

Uwaga!!
- Zamawiający poprzez sformułowanie „co najmniej” użyte w pkt 1 rozumie „nie mniej niż”.
- Zamawiający poprzez sformułowanie „obszar zurbanizowany” rozumie obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie zabudowa i zagospodarowanie terenu wynika z pozarolniczej i pozaleśnej działalności gospodarczej lub z przyjęcia miejskiego stylu życia i pracy.
- Pod pojęciem „obiekt mostowy” lub „tunel” Zamawiający rozumie pojęcia określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735).
- Pod pojęciem „decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach” Zamawiający rozumie decyzję określoną w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247) lub równoważną.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w treści niniejszego ogłoszenia, wszelkie informacje dotyczące niniejszej zmiany ogłoszenia o zamówieniu dostępne są na stronie https://zim.krakow.pl w zakładce: Zamówienia publiczne oraz https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.