Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207204/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana aranżacji sali wielofunkcyjnej w skrzydle południowym na potrzeby sal dydaktycznych do prowadzenia zajęć lekcyjnych - budynek hali sportowej interdyscyplinarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a64560f-ed8d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana aranżacji sali wielofunkcyjnej w skrzydle południowym na potrzeby sal dydaktycznych do prowadzenia zajęć lekcyjnych - budynek hali sportowej interdyscyplinarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a64560f-ed8d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005041/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zmiana aranżacji sali wielofunkcyjnej w skrzydle południowym na potrzeby sal dydaktycznych do prowadzenia zajęć lekcyjnych - budynek hali sportowej interdyscyplinarnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Zmiana aranżacji sali wielofunkcyjnej w skrzydle południowym na potrzeby sal dydaktycznych do prowadzenia zajęć lekcyjnych - budynek hali sportowej interdyscyplinarnej.
Lokalizacja: duża hala - siedziba Zamawiającego we Władysławowie.
Przedmiot Zamówienia obejmuje roboty budowlane związane ze zmianą aranżacji sali wielofunkcyjnej w skrzydle południowym na potrzeby sal dydaktycznych do prowadzenia zajęć lekcyjnych w budynku hali sportowej interdyscyplinarnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. ROBOTY BUDOWLANE
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Wykonanie dwóch otworów drzwiowych w ścianie działowej
• Obróbkę ścian po wstawieniu nowych drzwi – akrylowanie
• Wykończenie progu na szerokość ściany pod nowymi drzwiami płytkami gresowymi technicznymi, styk z istniejącymi płytkami wykończony płaskimi wąskimi listwami dylatacyjnymi
• Wycięcie cokołów z płyt gresowych w miejscu montażu profili bocznych ścian działowych
• Wykonanie blendy maskującej podkonstrukcję ścian działowych mobilnych – gk na stelażu
• Obróbkę bocznych listew ścian mobilnych po montażu - akrylowanie
• Przekładkę głośnika będącego w kolizji z podkonstrukcją nowej ściany mobilnej
• Naprawę sufitu w miejscach przemontowania lamp i usunięcia kolizji (krata wentylacyjna i głośnik) – szpachla i malowanie
• Malowanie sufitu i blend nad ścianami mobilnymi po zakończeniu prac
• Sprzątanie pobudowlane
• Wywóz i utylizacja powstałych odpadów
1.2. ROBOTY SANITARNE
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Przekładka jednej kraty wentylacyjnej nawiewnej
1.3. ROBOTY ELEKTRYCZNE
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Zmiana lokalizacji części opraw wiszących liniowych
• Montaż dwóch manipulatorów/ sterowników DALI, wpięcie ich w istniejącą magistralę
• Ustawienia scen oświetleniowych na wszystkich manipulatorach łącznie (4szt.). Przypięcie konkretnych adresów i grup istniejących i wpiętych już do systemu opraw oświetleniowych
1.4. ROBOTY TELETECHNICZNE
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Montaż i wpięcie do centrali dwóch dodatkowych czujek optycznych dymu kompatybilnych z aktualnie wbudowanym systemem sygnalizacji pożaru.
Sinteso FD0221 „Siemens” w gnieździe FDB222 z izolatorem zwarć
1.5. ŚCIANY MOBILNE AKUSTYCZNE
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Dostawę i montaż ścian mobilnych akustycznych pełnych – 3 kpl.
• Dane techniczne/ warianty systemu:
- obsługa manualna
- parkowanie ściany proste – w osi jednego toru
- moduły ściany umieszczone są na systemowym torze jezdnym, mocowanym na stropie
- rodzaj okładzin wypełnienia modułów – płyta laminowana NRO zgodnie z normą PN-EN 13501-1:2019
- poziom akustyczności – min. 48dB
- szerokość modułów -1155mm
- wysokość modułów – 2500mm
- grubość ściany 110mm
- szerokość od ściany do ściany - 7150mm
- system składa się z następujących elementów: elementy modułowe, element teleskopowy, elementów przyściennych, tor jezdny montowany do stropu
- ze względu na strop i sufit podwieszany w spadku i mocowanie toru jednego do stropu za pomocą elementów montażowych o zróżnicowanych długościach rekomendowany system montażowy za pomocą szpilek wzmocnionych ramką lub na wspornikach. Takie rozwiązanie ma na celu zapewnienie odpowiedniej sztywności poprzecznej podczas przesuwania. Dodatkowo zapewnia większą stabilizację.
• Docelowy sposób montażu ścian mobilnych i podział na moduły do uzgodnienia na podstawie domiarów i rysunków warsztatowych sporządzonych przez Wykonawcę.
1.6. DRZWI DO SALEK DYDAKTYCZNYCH
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Dostawę i montaż drzwi akustycznych – 2szt.
• Dane techniczne:
- wygłuszające o współczynniku izolacyjności akustycznej – min 42dB
- kolor ze standardowej palety - biały lub szary
- ościeżnica regulowana
- jednoskrzydłowe pełne
- klamka-klamka, wkładka na klucz
- materiał wykończenia NRO zgodnie z normą PN-EN 13501-1:2019
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421141-4 - Instalowanie przegród
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199847,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237636 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199847,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Krzysztof Bałachowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191436798
7.3.3) Ulica: Marynarki Wojennej 53A/2
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUFOR Krzysztof Bałachowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUFOR Krzysztof Bałachowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199847,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez "ABRUKO PLUS" Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Wykonanie projektu Planu Ogólnego Gminy Władysławowo
- "Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.