Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00078914/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00091581/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
- 2024/BZP 00095714/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiej Karty Rodziny i Seniora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59752a02-bf55-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiej Karty Rodziny i Seniora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59752a02-bf55-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.44 WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY OPOLSKIEJ KARTY RODZINY I SENIORA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72139,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Opolskiej Karty Rodziny i Seniora:
1. Worek ze sznurkami - 900 szt.
2. Worek bawełniany ze sznurkami – 100 szt.
3. Torba bawełniana – 400 szt.
4. Siatka na zakupy składana – 600 szt.
5. Smycz z karabińczykiem – 900 szt.
6. Frisbee - 300 szt.
7. Długopis – 1200 szt.
8. Otwieracz-brelok – 2100 szt.
9. Brelok z żetonem do wózka – 1000 szt.
10. Peleryna w kulce z karabińczykiem – 900 szt.
11. Zasobnik z woreczkami na psie odchody - 500 szt.
12. Piłka dmuchana – 300 szt.
13. Ołówek z główką zwierzątka dla dzieci – 600 szt.
14. Pojemnik na tabletki 7 dni - 500 szt.
15. Samozaciskowa opaska odblaskowa - 500 szt.
16. Lupa do czytania w etui - 1000 szt.
17. Piłeczka antystresowa – 900 szt.
18. Magnetyczna zakładka do książki – 1000 szt.
19. Podkładka pod myszkę – 300 szt.
20. Kalendarz książkowy – 400 szt.
21. Kalendarz ścienny 3-dzielny – 400 szt.
22. Notes w twardej oprawie – 300 szt.
23. Teczka na dokumenty – 300 szt.
24. Torba prezentowa – 300 szt.
25. Koszulka bawełniana - 30 szt.
Realizacja przedmiotu umowy będzie polegać na:
1) wykonaniu materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami asortymentowymi, ilościowymi i jakościowymi, wskazanymi w OPZ;
2) oznaczeniu materiałów promocyjnych odpowiednimi logotypami i napisami, według projektów uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego;
3) dostarczeniu materiałów promocyjnych Zamawiającemu pod adres: ul. Hallera 9 w Opolu, II piętro, pokój 202, w tym wniesieniu towaru do wskazanych pomieszczeń.
Dostarczone w ramach umowy materiały promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75212,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120798,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75212,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA PAWEŁ KĘDZIERSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741214560
7.3.3) Ulica: SPÓŁDZIELCZA
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75212,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 8 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji w formie e-maila wszystkich projektów graficznych oznakowań materiałów promocyjnych określonych w OPZ, za wyjątkiem przedmiotu umowy, obejmującego artykuły, określone w pozycjach nr 20 i 21 OPZ (etap II), dla którego termin wykonania i dostarczenia wynosi do 4 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.