Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00256881/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00332068/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa monitoringu wizyjnego w przestrzeniach budynku wraz z terenem zewnętrznym w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jazdów 2
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-467
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262997
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00256881
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług polegających na obsłudze monitoringu wizyjnego CCTV w okresie 18 miesięcy w przestrzeniach I piętra oraz parteru wraz z terenem zewnętrznym
w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi obsługa systemu CCTV poprzez monitorowanie obrazu z kamer oraz zapewnienie bezpieczeństwa na terenie monitorowanego obiektu. W przypadku wykrycia zagrożenia, np. kradzieży, włamania lub awarii sprzętu, obsługa monitoringu powinna szybko reagować i powiadomić odpowiednie służby poprzez środki łączności udostępnione przez Zamawiającego.
Obsługa monitoringu będzie realizowana na stałe w trybie 12-godzinnym przez 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty, z możliwością elastycznego wydłużenia pracy w zależności od potrzeb administratora obiektu po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy.
W zakres usługi wchodzą następujące zadania operatora monitoringu:
1) Pracownik obsługi systemu monitorowania obiektu zobowiązany jest do ciągłej obsługi systemu polegającej na obsłudze urządzeń, analizie generowanego obrazu, współpracy z zespołem ochrony obiektu CSW. Do obowiązków operatora monitoringu należy wykonywanie regularnych obchodów wirtualnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na bezpieczeństwo obiektu, elementów ekspozycji i wystaw, osób, zwracanie uwagi na pojawiające się w obszarze monitorowania zagrożenia zdefiniowane w planie ochrony obiektu i instrukcji pracy ochrony.
2) Osoba pracująca na stanowisku operatora monitoringu obsługuje 86 kamer. Zamawiający zaplanował w drugiej połowie 2023 r. rozbudowę obecnego systemu o dodatkowe 44 kamery oraz dodatkowe stanowisko operatora.
3) Obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na próbę dokonania przestępstwa (np. ataku na personel, uszkodzenie ekspozycji, dzieł sztuki, instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego) oraz przeciwdziałanie przebywaniu na terenie obiektu osób nieupoważnionych, nieuprawnionych, nietrzeźwych, usiłujących zakłócać ład i porządek.
4) Zatrudniony przez Wykonawcę operator monitoringu będzie wykonywać czynności obsługi monitoringu polegające na nieustannym czuwaniu nad bezpieczeństwem osób i mienia, stałej analizie generowanego przez system obrazu, gwarantując ich wykonanie z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
5) Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu obowiązków, w szczególności: rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji, wynikających z planu ochrony obiektu i systemu monitorowania, instrukcji pracy ochrony i innych dokumentów określających zasady pracy i funkcjonowania obiektu.
6) Sporządzanie pisemnych raportów dziennych odzwierciedlających czynności w zakresie obsługi Centrum Monitoringu.
7) Natychmiastowe zgłaszanie usterek, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas wykonywania obowiązków.
8) Utrzymanie czystości i porządku w Centrum Monitoringu.
Łączna szacunkowa ilość godzin wynosi: 5 304 godziny w ciągu 18 miesięcy. Przewidywana ilość godzin dodatkowych (wernisaże, nagrania) - 1591 godzin w ciągu 18 miesięcy.
RAZEM: 6 895 godzin w ciągu 18 miesięcy.
Wskazana liczba roboczogodzin jest szacunkowa, uwzględniająca aktualne zapotrzebowanie i została określona przez Zamawiającego na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość godzin zleconych Wykonawcy do realizacji przedmiotowych usług wynikać będzie z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nie będzie mniejsza niż 75 % przyjętej powyżej szacunkowej ilości.
2. Stanowiska pracy operatora monitoringu:
Jedno stanowisko operatora monitoringu, wymiar pracy: sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w trybie 12-godzinnym. Wykonawca zobowiązany w czasie trwania umowy zapewnić minimum 2 osoby delegowane wyłącznie do pracy jako operator monitoringu (w tym jednocześnie 1 osoba obecna na stanowisku oraz 1 osoba dodatkowa).
Osoba pracująca na stanowisku operatora monitoringu obsługuje 86 kamer. Zamawiający zaplanował w drugiej połowie 2023 r. rozbudowę obecnego systemu o dodatkowe 44 kamery oraz dodatkowe stanowisko operatora.
Osoba pracująca na tym stanowisku musi mieć wyznaczonego zastępcę podczas jej nieobecności w pracy (przeszkolonego w zakresie obsługiwanego systemu CCTV).
Organizacja czasu pracy pracowników Wykonawcy winna być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem Pracy Kodeksem Pracy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług polegających na obsłudze monitoringu wizyjnego CCTV w okresie 18 miesięcy w przestrzeniach I piętra oraz parteru wraz z terenem zewnętrznym
w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi obsługa systemu CCTV poprzez monitorowanie obrazu z kamer oraz zapewnienie bezpieczeństwa na terenie monitorowanego obiektu. W przypadku wykrycia zagrożenia, np. kradzieży, włamania lub awarii sprzętu, obsługa monitoringu powinna szybko reagować i powiadomić odpowiednie służby poprzez środki łączności udostępnione przez Zamawiającego.
Obsługa monitoringu będzie realizowana na stałe w trybie 12-godzinnym przez 6 dni w tygodniu – od wtorku do niedzieli, z możliwością elastycznego wydłużenia pracy w zależności od potrzeb administratora obiektu po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy.
W zakres usługi wchodzą następujące zadania operatora monitoringu:
1) Pracownik obsługi systemu monitorowania obiektu zobowiązany jest do ciągłej obsługi systemu polegającej na obsłudze urządzeń, analizie generowanego obrazu, współpracy z zespołem ochrony obiektu CSW. Do obowiązków operatora monitoringu należy wykonywanie regularnych obchodów wirtualnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na bezpieczeństwo obiektu, elementów ekspozycji i wystaw, osób, zwracanie uwagi na pojawiające się w obszarze monitorowania zagrożenia zdefiniowane w planie ochrony obiektu i instrukcji pracy ochrony.
2) Osoba pracująca na stanowisku operatora monitoringu obsługuje 86 kamer. Zamawiający zaplanował w drugiej połowie 2023 r. rozbudowę obecnego systemu o dodatkowe 44 kamery oraz dodatkowe stanowisko operatora.
3) Obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na próbę dokonania przestępstwa (np. ataku na personel, uszkodzenie ekspozycji, dzieł sztuki, instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego) oraz przeciwdziałanie przebywaniu na terenie obiektu osób nieupoważnionych, nieuprawnionych, nietrzeźwych, usiłujących zakłócać ład i porządek.
4) Zatrudniony przez Wykonawcę operator monitoringu będzie wykonywać czynności obsługi monitoringu polegające na nieustannym czuwaniu nad bezpieczeństwem osób i mienia, stałej analizie generowanego przez system obrazu, gwarantując ich wykonanie z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
5) Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu obowiązków, w szczególności: rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji, wynikających z planu ochrony obiektu i systemu monitorowania, instrukcji pracy ochrony i innych dokumentów określających zasady pracy i funkcjonowania obiektu.
6) Sporządzanie pisemnych raportów dziennych odzwierciedlających czynności w zakresie obsługi Centrum Monitoringu.
7) Natychmiastowe zgłaszanie usterek, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas wykonywania obowiązków.
8) Utrzymanie czystości i porządku w Centrum Monitoringu.
Łączna szacunkowa ilość godzin wynosi: 5 304 godziny w ciągu 18 miesięcy. Przewidywana ilość godzin dodatkowych (wernisaże, nagrania) - 1591 godzin w ciągu 18 miesięcy.
RAZEM: 6 895 godzin w ciągu 18 miesięcy.
Wskazana liczba roboczogodzin jest szacunkowa, uwzględniająca aktualne zapotrzebowanie i została określona przez Zamawiającego na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość godzin zleconych Wykonawcy do realizacji przedmiotowych usług wynikać będzie z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nie będzie mniejsza niż 75 % przyjętej powyżej szacunkowej ilości.
2. Stanowiska pracy operatora monitoringu:
Jedno stanowisko operatora monitoringu, wymiar pracy: sześć dni w tygodniu (od wtorku do niedzieli) w trybie 12-godzinnym. Wykonawca zobowiązany w czasie trwania umowy zapewnić minimum 2 osoby delegowane wyłącznie do pracy jako operator monitoringu (w tym jednocześnie 1 osoba obecna na stanowisku oraz 1 osoba dodatkowa).
Osoba pracująca na stanowisku operatora monitoringu obsługuje 86 kamer. Zamawiający zaplanował w drugiej połowie 2023 r. rozbudowę obecnego systemu o dodatkowe 44 kamery oraz dodatkowe stanowisko operatora.
Osoba pracująca na tym stanowisku musi mieć wyznaczonego zastępcę podczas jej nieobecności w pracy (przeszkolonego w zakresie obsługiwanego systemu CCTV).
Organizacja czasu pracy pracowników Wykonawcy winna być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem Pracy Kodeksem Pracy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
Tekst jednolity opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dodanych zmian przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia ze zmianami z 16.06.23
4. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.