eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa monitoringu wizyjnego w przestrzeniach budynku wraz z terenem zewnętrznym w Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa monitoringu wizyjnego w przestrzeniach budynku wraz z terenem zewnętrznym w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jazdów 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ebba9d9-09c5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa monitoringu wizyjnego w przestrzeniach budynku wraz z terenem zewnętrznym w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ebba9d9-09c5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019001/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Obsługa monitoringu wizyjnego w przestrzeniach budynku wraz z terenem zewnętrznym w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PZP/2023/06

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług polegających na obsłudze monitoringu wizyjnego CCTV w okresie 18 miesięcy w przestrzeniach I piętra oraz parteru wraz z terenem zewnętrznym
w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi obsługa systemu CCTV poprzez monitorowanie obrazu z kamer oraz zapewnienie bezpieczeństwa na terenie monitorowanego obiektu. W przypadku wykrycia zagrożenia, np. kradzieży, włamania lub awarii sprzętu, obsługa monitoringu powinna szybko reagować i powiadomić odpowiednie służby poprzez środki łączności udostępnione przez Zamawiającego.

Obsługa monitoringu będzie realizowana na stałe w trybie 12-godzinnym przez 6 dni w tygodniu – od wtorku do niedzieli, z możliwością elastycznego wydłużenia pracy w zależności od potrzeb administratora obiektu po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy.

W zakres usługi wchodzą następujące zadania operatora monitoringu:
1) Pracownik obsługi systemu monitorowania obiektu zobowiązany jest do ciągłej obsługi systemu polegającej na obsłudze urządzeń, analizie generowanego obrazu, współpracy z zespołem ochrony obiektu CSW. Do obowiązków operatora monitoringu należy wykonywanie regularnych obchodów wirtualnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na bezpieczeństwo obiektu, elementów ekspozycji i wystaw, osób, zwracanie uwagi na pojawiające się w obszarze monitorowania zagrożenia zdefiniowane w planie ochrony obiektu i instrukcji pracy ochrony.

2) Osoba pracująca na stanowisku operatora monitoringu obsługuje 86 kamer. Zamawiający zaplanował w drugiej połowie 2023 r. rozbudowę obecnego systemu o dodatkowe 44 kamery oraz dodatkowe stanowisko operatora.

3) Obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na próbę dokonania przestępstwa (np. ataku na personel, uszkodzenie ekspozycji, dzieł sztuki, instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego) oraz przeciwdziałanie przebywaniu na terenie obiektu osób nieupoważnionych, nieuprawnionych, nietrzeźwych, usiłujących zakłócać ład i porządek.

4) Zatrudniony przez Wykonawcę operator monitoringu będzie wykonywać czynności obsługi monitoringu polegające na nieustannym czuwaniu nad bezpieczeństwem osób i mienia, stałej analizie generowanego przez system obrazu, gwarantując ich wykonanie z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.

5) Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu obowiązków, w szczególności: rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji, wynikających z planu ochrony obiektu i systemu monitorowania, instrukcji pracy ochrony i innych dokumentów określających zasady pracy i funkcjonowania obiektu.

6) Sporządzanie pisemnych raportów dziennych odzwierciedlających czynności w zakresie obsługi Centrum Monitoringu.

7) Natychmiastowe zgłaszanie usterek, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas wykonywania obowiązków.

8) Utrzymanie czystości i porządku w Centrum Monitoringu.

Łączna szacunkowa ilość godzin wynosi: 5 304 godziny w ciągu 18 miesięcy. Przewidywana ilość godzin dodatkowych (wernisaże, nagrania) - 1591 godzin w ciągu 18 miesięcy.
RAZEM: 6 895 godzin w ciągu 18 miesięcy.


Wskazana liczba roboczogodzin jest szacunkowa, uwzględniająca aktualne zapotrzebowanie i została określona przez Zamawiającego na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość godzin zleconych Wykonawcy do realizacji przedmiotowych usług wynikać będzie z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nie będzie mniejsza niż 75 % przyjętej powyżej szacunkowej ilości.

2. Stanowiska pracy operatora monitoringu:
Jedno stanowisko operatora monitoringu, wymiar pracy: sześć dni w tygodniu (od wtorku do niedzieli) w trybie 12-godzinnym. Wykonawca zobowiązany w czasie trwania umowy zapewnić minimum 2 osoby delegowane wyłącznie do pracy jako operator monitoringu (w tym jednocześnie 1 osoba obecna na stanowisku oraz 1 osoba dodatkowa).

Osoba pracująca na stanowisku operatora monitoringu obsługuje 86 kamer. Zamawiający zaplanował w drugiej połowie 2023 r. rozbudowę obecnego systemu o dodatkowe 44 kamery oraz dodatkowe stanowisko operatora.
Osoba pracująca na tym stanowisku musi mieć wyznaczonego zastępcę podczas jej nieobecności w pracy (przeszkolonego w zakresie obsługiwanego systemu CCTV).

Organizacja czasu pracy pracowników Wykonawcy winna być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem Pracy Kodeksem Pracy.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
Tekst jednolity opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dodanych zmian przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia ze zmianami z 16.06.23

4. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powód unieważnienia czynności wyboru oferty najkorzystniejszej oraz unieważnienia postępowania stanowi zaistnienie po otwarciu ofert okoliczności utraty przez Zamawiającego znacznej części środków finansowych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. W tym miejscu podkreślić należy, iż ww. okoliczność była niemożliwa do przewidzenia oraz jest w całości niezależna od Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390119,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390119,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.