eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaWykonanie ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi wokół Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego na działce nr ew. 110/8 oraz 110/9, obręb Powroźnik gmina Muszyna - drugi przetarg.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi wokół Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego na działce nr ew. 110/8 oraz 110/9, obręb Powroźnik gmina Muszyna - drugi przetarg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi wokół Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego na działce nr ew. 110/8 oraz 110/9, obręb Powroźnik gmina Muszyna - drugi przetarg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae3b7b4-1acb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030171/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi wokół Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego na działce nr ew. 110/8 oraz 110/9, obręb Powroźnik gmina Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187584/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 53228,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi wokół
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego na działce nr ew. 110/8 oraz
110/9, obręb Powroźnik gmina Muszyna.
2. Zakres rzeczowy robót:
1) Wykonanie remontu ogrodzenia polegającego na jego częściowej wymianie przy
wykorzystaniu systemu ogrodzeń panelowych – istnieje możliwość zastosowania odpowiednika
o parametrach równoważnych bądź wyższych od podanych w opisie.
2) Zamawiający oczekuje zamontowania przęseł ogrodzeniowych o wysokości min. 1,8 m z
paneli zgrzewanych punktowo z drutów pionowych i poziomych tworzących kratę o oczkach min. 200x50 mm. Średnica drutów: poziomy – min. 2x6 mm; pionowy min. 5,0 mm. Panele
jednostronnie zakończone końcówkami o dł. min. 30 mm (można umieścić u góry lub na dole
ogrodzenia). Zabezpieczenie antykorozyjne poprzez ocynkowanie wraz z powłoką poliestrową.
Słupki ogrodzeniowe o przekroju prostokątnym o wym. min. 60x40x1,5 mm zamknięte od góry
systemową zaślepką z tworzywa sztucznego (plastikowy kapturek). Panele montowane do
boków słupka za pomocą prostokątnych obejm dwudzielnych, łączonych ze sobą przy użyciu
śrub z nakrętkami samo zrywalnymi, które skutecznie zapobiegają demontażowi ogrodzenia.
Wysokość słupków dostosowana do wymiarów poszczególnych paneli. Słupki przeznaczone do
zabetonowania w ziemi - montaż w gniazdach betonowych wraz z systemowym cokołem
betonowym. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż bramy przesuwnej z napędem
elektrycznym (wys. min. 1,8 m, szer. min. 4,0 m) oraz 2 bram dwuskrzydłowych (1 szt. wys. min.
1,8 m, szer. min. 7,8 m, 1 szt. wys. min. 1,8 m, min. szer. 5 m) - stalowa rama o przekroju
kwadratowym o wym. min. 60x60 mm z wypełnieniem z paneli (w nawiązaniu do projektowanego
ogrodzenia). Bramy muszą posiadać słupki oraz komplety zawiasowo-zamkowe.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie dołów pod słupki – min. 50x50 cm o
głębokość min. 120 cm. Najpierw należy wykonać doły pod słupki narożne, bramowe i na
załamaniach ogrodzenia, a następnie dokonać podziału odcinków prostych na mniejsze
odległości dostosowane dla systemowego ogrodzenia panelowego. Słupki, bez względu na
rodzaj i sposób osadzenia w gruncie, powinny stać pionowo w linii ogrodzenia, a ich wierzchołki
powinny znajdować się na jednakowej wysokości. Słupki dokładnie obetonować do poziomu
terenu betonem B20.
4) Montaż ogrodzenia panelowego i bram wykonać zgodnie z instrukcją producenta wybranego
systemu ogrodzeń i bram.
5) Kolor ogrodzenia i bram: grafit.
3. Mapa poglądowa została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
1) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w
zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem
pod nadzorem osób posiadających wymagane uprawnienia,
2) dokonywanie niezbędnych uzgodnień z Zamawiającym,
3) uzyskanie akceptacji Zamawiającego na wszelkie przeznaczone do wbudowania materiały
oraz ich kolorystykę,
4) organizacja oraz zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
5) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy
przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
6) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
7) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie
prowadzonych prac,
8) naprawienie wszelkiego rodzaju zniszczeń lub uszkodzeń powstałych w następstwie
prowadzonych robót,
9) utrzymywanie terenu robót w czystości, bieżącego usuwania odpadów,
5. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, zgodnie z specyfikacją
warunków zamówienia i obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego
przeznaczeniem. Warunki realizacji zamówienia i szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy
określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
6. Koordynacja prac: Wykonanie nowego ogrodzenia będzie prowadzone równolegle z robotami
budowlanymi obejmującymi remont Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Wykonawcy poszczególnych zadań są zobowiązani do wymiany, pozyskiwania i dostarczania
innym wykonawcom, realizującym roboty budowlane na terenie i w otoczeniu dla wyżej
wymienionych zadań, wszelkich informacji potrzebnych do koordynacji ich robót z pracami
objętymi przedmiotem zamówienia. Współpraca i koordynacja styków prac poszczególnych
Wykonawców robót, ma zapewnić brak wzajemnego blokowania frontów robót budowlanych i
bezkolizyjne prace. Wykonawcy muszą współpracować w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia są zawarte w rozdziale IV
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

34928220-6 - Elementy ogrodzeń

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Maciej Drewniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Jajkiewicz MONDO S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343521587

7.3.3) Ulica: ul. Czarny Potok 77/19

7.3.4) Miejscowość: Krynica - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.