Og³oszenie z dnia 2024-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00307654/01 - Wynik z dnia 2024-04-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem nale¿±cym do Szko³y Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Bia³ymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 51 im.Ludwika Zamenhofa w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052210228
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Krzysztofa Kluka 11A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-197
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp51.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp51.edu.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem nale¿±cym do Szko³y Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Bia³ymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e657d3df-ece7-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00263857
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00263765/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem nale¿±cym do Szko³y Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Bia³ymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e657d3df-ece7-11ee-b4e0-4ac387c144e33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
14.2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
14.3. W uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp51.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
14.4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 14.6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
14.7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
14.8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
14.9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14.10. Po podpisaniu plików, a przed ich za³±czeniem na Platformê e-Zamówienia zaleca siê dokonanie weryfikacji kompletno¶ci i poprawno¶ci wszystkich z³o¿onych podpisów (w szczególno¶ci gdy dokument by³ podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu ró¿nych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê e-Zamówienia odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego podpis.
14.11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14.12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
14.13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 260.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê ochrony osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem nale¿±cym do Szko³y Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Bia³ymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2026-05-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.8.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym „Nie dotyczy”
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, uzyskan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995) w zakresie nie wê¿szym, ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: „Nie dotyczy”
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy bêdzie bra³ pod uwagê do¶wiadczenie Wykonawcy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 us³ug o warto¶ci minimum 100 000,00 z³otych brutto ka¿da, polegaj±cych na bezpo¶redniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej* przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesiêcy ka¿da ze wskazanych us³ug.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê do¶wiadczenia w zakresie us³ugi wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert czê¶æ us³ugi zosta³a wykonana na kwotê co najmniej 100 000,00 z³otych brutto rocznie i realizacja czê¶ci tej us³ugi trwa³a co najmniej 12 miesiêcy.
* Przez „budynki u¿yteczno¶ci publicznej” nale¿y rozumieæ obiekty wed³ug definicji zawartej w § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1225), tj. „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.1. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu bêdzie ¿±da³ przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
10.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy nie jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym i stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
10.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±, zgodnie ze wzorem, który stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
10.4. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
10.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany przed³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (Wzór – Za³±cznik nr 4 do SWZ).
10.6. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca bêdzie zobowi±zany przed³o¿yæ:
1) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, uzyskan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995) w zakresie nie wê¿szym, ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia;
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; przy czym dowodami, o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane/s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ wskazany w projektowanych postanowieniach przysz³ej umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 19.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e do ewentualnych negocjacji zaprosi nie wiêcej ni¿ 3 wykonawców, których oferty uzyska³y najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena”INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu min. 8 osób do Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego
- DOSTAWA Z MONTA¯EM DYGESTORIÓW LABORATORYJNYCH
- ¦wiadczenie us³ug medycznych oraz us³ug stomatologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywaj±cych w Strze¿onym O¶rodku dla Cudzoziemców w Bia³ymstoku (doro¶li mê¿czy¼ni)
- Naprawa i konserwacja urz±dzeñ ch³odniczych i sprzêtu gastronomicznego z podzia³em na dwa zadania.
- Dostawa p³ytek pod³ogowych PVC do warsztatu do szybkiego monta¿u - ZK-DZP.262.12.2025
- Zakup sprzêtu AGD na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.9.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony mienia
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obs³ug± oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Ba³tyckiej w Gdañsku wraz z obs³ug± portierni
- ¦wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Krakowie przy al. Juliusza S³owackiego 17a
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.