Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232325/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg
w postaci 2 posypywarek, 4 pługów odśnieżnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania drógw postaci 2 posypywarek, 4 pługów odśnieżnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ef396c-2c07-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232325/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NDZ.231.40.2021.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 410000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia w ramach Części 1 zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg w postaci 2 posypywarek oraz dostosowanie 2 pojazdów do pracy z ww. sprzętem oraz montaż posypywarek na dostarczone przez Zamawiającego pojazdy w konfiguracji gwarantującej możliwość swobodnego wykorzystywania podwozi pojazdów (po demontażu zabudów) do realizacji innych zadań komunalnych lub transportowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 286000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia w ramach Części 2 zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu do zimowego utrzymania dróg w postaci 4 pługów odśnieżnych oraz dostosowanie 4 pojazdów do pracy z ww. sprzętem oraz montaż pługów na dostarczone przez Zamawiającego pojazdy w konfiguracji gwarantującej możliwość swobodnegowykorzystywania podwozi pojazdów (po demontażu zabudów) do realizacji innych zadań komunalnych lub transportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 124000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267894,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrowolski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971897585
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Warszawy 26A
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrowolski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971897585
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Warszawy 26A
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: Piaskarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.