Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00218055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie noclegów dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże zawodowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGiH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reformacka 13
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825652706
1.5.8.) Numer faksu: 825652706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgihchelm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgihchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05b1d469-ee5e-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie noclegów dla uczestników projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, realizujących staże zawodowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05b1d469-ee5e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007570/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa noclegowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Najlepsi, bo profesjonalni2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSGiH.2710.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Poznaniu1. Termin noclegów:
a. Szczegółowe terminy noclegów w Poznaniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następujących okresie 10.07-06.08.2023
b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listopada 2017r., poz. 2166)
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Babimojska 7, 60-161 Poznań, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.
e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b. Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do de-zynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c. Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).
4. Inne informacje:
a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierw-szym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka .
i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zapewnienie noclegów dla uczniów i wychowawców w Radomiu1. Termin noclegów:
a. Szczegółowe terminy noclegów w Radomiu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023
b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz zakre-su świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelar-skie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listopada 2017r., poz. 2166).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie po-ziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z niskim brodzi-kiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.
e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowawców 1-osobowe,
b. Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do de-zynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c. Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).
4. Inne informacje:
a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana rezerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawiający składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą po-średniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umo-wy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonaw-cą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizo-wania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim sa-mym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniecha-nia. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, który-mi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie ho-telu/ośrodka
i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określony-mi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta sta-ranność przy realizacji zamówienia.
j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez usta-nowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Pile1. Termin noclegów:
a. Szczegółowe terminy noclegów w Pile będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023
b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listo-pada 2017r., poz. 2166).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od Aleja Pia-stów 15, 64-920 Piła, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z nocle-gów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie poziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do po-trzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z ni-skim brodzikiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.
e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowaw-ców 1-osobowe,
b. Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c. Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).
4. Inne informacje:
a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana re-zerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawia-jący składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą pośredniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umowy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim samym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniechania. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, którymi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie hotelu/ośrodka
i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Toruniu1. Termin noclegów:
a. Szczegółowe terminy noclegów w Toruniu będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023
b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 10 uczniów, 1 wychowawca;
c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listo-pada 2017r., poz. 2166).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Żeglarska 10-14, 87-500 Toruń, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystających z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywania stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie poziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do po-trzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z ni-skim brodzikiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.
e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowaw-ców 1-osobowe,
b. Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do dezynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c. Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).
4. Inne informacje:
a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana re-zerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawia-jący składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą pośredniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umowy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim samym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniechania. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, którymi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie hotelu/ośrodka.
i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 27500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Zapewnienie noclegów dla nauczycieli odbywających praktyki w Lublinie1. Termin noclegów:
a. Szczegółowe terminy noclegów w Lublinie będą uzależnione od terminów realizacji staży uczniowskich, które planuje się zrealizować w następującym okresie: 10.07-06.08.2023
b. Ilość noclegów: łącznie 27 dób hotelowych – 8 uczniów, 1 wychowawca;
c. Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji staży/praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Wymagania dotyczące obiektu:
a. hotel lub inny obiekt hotelowy wg GUS, spełniający wymagania co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm.; tekst jednolity-Dz.U. z 24 listo-pada 2017r., poz. 2166).
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego niespełniającego wymagań co do wyposażenia oraz za-kresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3 gwiazdkowej skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
b. Hotel lub inny obiekt hotelowy powinien znajdować się maksymalnie 1,5 km od ul. Krakow-skie Przedmieście 56, 20-002 Lublin, tj. miejsca odbywania stażu przez uczniów korzystają-cych z noclegów, licząc najkrótszą drogę „pieszo”. Odległość mierzona będzie za pomocą aplikacji https://google.pl/maps w ustawieniu „wyznacz pieszo”, licząc od miejsca odbywa-nia stażu w Poznaniu.
Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego.
c. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (winda na wszystkie poziomy zakwaterowania uczestników, przynajmniej 1 pokój z łazienką dostosowaną do po-trzeb osób niepełnosprawnych – brak barier architektonicznych, kabina prysznicowa z ni-skim brodzikiem lub posadzka zamiast brodzika, uchwyty przy natrysku w i toalecie).
d. Obiekt powinien posiadać restaurację z możliwością konsumpcji gorących posiłków.
e. W obiekcie musi być zapewniony nieodpłatny dostęp do: pralki lub usług pralniczych oraz do Internetu w każdym pokoju, który zostanie oddany do dyspozycji Zamawiającego.
3. Wymagania dotyczące pokoi:
a. Pokoje dla uczniów maksymalnie 2-osobowe z oddzielnymi łóżkami; pokoje dla wychowaw-ców 1-osobowe,
b. Wyposażenie pokoi, m.in.:
łóżka pojedyncze, oddzielnie dla każdej osoby,
pościel, ręczniki w standardzie,
wnęka garderobiana lub szafa,
biurko lub stół,
lampka oświetlająca miejsce pracy (stół lub biurko),
telewizor z dostępem do kanałów tv (dostęp bezpłatny),
kosz na śmieci w pokoju i łazience,
w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego – pokoje winny być wyposażone w środki do de-zynfekcji rąk oraz płyny do dezynfekcji powierzchni.
c. Wszystkie pokoje muszą posiadać:
łazienkę oraz WC; łazienka winna być wyposażona w umywalkę, wannę z baterią i natryskiem lub kabinę prysznicową, oraz ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,
aneks kuchenny wyposażony w: czajnik, 2 szklanki/kubki, sztućce, po 2 talerze płytkie, głębokie i deserowe, mini lodówkę, mikrofalówkę lub nieodpłatny dostęp do aneksu (na tym samym poziomie co pokój, w którym będą zakwaterowani uczniowie) z wymienionym wyposażeniem, umożliwiający samodzielne przygotowanie przez uczniów i wychowawców śniadań/kolacji, tj. posiłków niewymagających gotowania).
4. Inne informacje:
a. Pokoje hotelowe zostaną udostępnione w dniu zakwaterowania nie później niż o godz. 14:00 i opuszczone w dniu wykwaterowania nie wcześniej niż o godz. 12:00; gwarantowana re-zerwacja ważna również po godzinie 14:00, w dniu przyjazdu gości.
b. Najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem planowanego terminu pobytu, Zamawia-jący składać będzie drogą elektroniczną jednostkowe zamówienie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, potwierdzające ilość osób korzystających z noclegów oraz termin pobytu (ilość dób hotelowych).
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
d. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec:
ilość uczniów korzystających z noclegów, co ostatecznie będzie uzależnione od ilości osób zakwalifikowanych do udziału w stażu (+/-30%);
termin rezerwacji w sytuacji m.in. zmiany obostrzeń sanitarnych związanych ze stanem epidemii lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego,
e. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu hotelowego, a Przedsiębiorcą pośredniczącym w usłudze, wówczas Wykonawca – pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i obciążenia karą umowną – jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu potwierdzenia zawarcia umowy lub kopii umowy, jednoznacznie dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawartej pomiędzy właścicielem obiektu hotelowego (wskazanego w złożonej ofercie), w którym będzie świadczona usługa a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
f. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn nadzwyczajnych nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu o co najmniej takim samym standardzie, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie oraz w odległości od miejsca odbywania stażu przez uczniów- zgodnie z pkt. 2b.
g. W przypadku powierzenia realizacji umowy podwykonawcom, w zakresie wskazanym w ofercie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za ich działania i zaniechania. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także personel podwykonawcy oraz osoby, którymi się posługuje lub którym wykonanie prac powierza.
h. Wykonawca, w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania Wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, obowiązujących w okresie pobytu uczniów/wychowawców w hotelu, w oparciu o wewnętrzne Procedury stosowane na terenie hotelu/ośrodka
i. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
j. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
k. Zamawiający zastrzega, iż usługi związane z indywidualnymi potrzebami uczniów/wychowawców (tj. w szczególności ale nie wyłącznie: przedłużenie doby hotelowej, przedłużenie pobytu, korzystanie ze strefy SPA, sauny, siłowni itp.) będą opłacane przez uczniów/wychowawców we własnym zakresie
l. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz we wzorze projektowanych postanowień umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA „GROMADA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24372,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24597,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24372,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA „GROMADA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24372,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23357,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23357,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23357,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA „GROMADA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23357,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA „GROMADA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007968
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOKRAJOWA SPÓŁDZIELNIA TURYSTYCZNA "GROMADA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lublin Grand Hotel Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122774278
7.3.3) Ulica: Krakowskie Przedmieście 56
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LUBLIN GRAND HOTEL MANAGEMENT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"LUBLIN GRAND HOTEL MANAGEMENT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Zamawiającego 2025
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w miejscowości Włocławek w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r. w miejscowości Jasło
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.