Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00371700/01 - Wynik z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08dbe54-0e65-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Obsługa instalacji c.o.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
przetargi@kzgm.katowice.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymaganie techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zgodnie z Rozdz. XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.041.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 316986,45 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwaniu awarii instalacji centralnego ogrzewania i usuwaniu awarii instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, odpowiednio w zasobach Oddziałów Eksploatacji Budynków 1 do 6
1) W zakresie obsługi konserwacyjno-eksploatacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w szczególności polegające na:
a) utrzymaniu instalacji c.o. w sprawności technicznej;
b) przygotowaniu instalacji c.o. do sezonu grzewczego;
c) usuwaniu wszelkich przecieków na instalacji wewnętrznej i grzejnikach;
d) odpowietrzaniu instalacji i urządzeń c.o.;
e) regulacji nastaw wielkości czynnika grzewczego w zaworach grzejnikowych, w podpionowych zaworach różnicy ciśnień i innych zaworach regulujących, likwidacji wadliwego działania poszczególnych grzejników;
f) wymianie i uzupełnianiu izolacji termicznej na rurociągach;
g) w przypadku zgłoszenia awarii - natychmiastowym dojeździe i w uzasadnionych przypadkach odcięciu dopływu mediów w celu wstępnego zabezpieczenia przed dalszymi skutkami awarii;
h) usuwaniu wszelkich nieprawidłowości w związku z niedogrzaniem mieszkań spowodowanym nieprawidłową pracą wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
i) uszczelnianiu i niezbędnej wymianie pojedynczych: zaworów grzejnikowych, śrubunków, kształtek;zaworów podpionowych, zaworów odpowietrzających, grzejników, głowic termostatycznych itp.;
j) uzupełnianiu zładu instalacji c.o.;
k) kontroli parametrów czynnika grzewczego i temperatur w niedogrzanych mieszkaniach;
l) wymianie uszkodzonych odcinków pionów i poziomów o długości do 2,0 mb;
m) przepłukaniu instalacji wraz z grzejnikami w budynkach wykazujących niedomagania w okresie grzewczym po zakończeniu sezonu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
n) współpracy z dostawcami ciepła w sprawie zapewnienia prawidłowych parametrów dostarczanego do budynków centralnego ogrzewania;
o) na wniosek Zamawiającego, ograniczaniu ogrzewania w piwnicach budynków oraz w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach;
p) na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona odcięcia dopływu ciepła do lokalu poprzez zaślepienie i zaplombowanie instalacji a następnie ponownego przyłączenia na wniosek Zamawiającego;
q) po zakończeniu sezonu grzewczego - przedstawieniu pisemnej oceny stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania i ewentualnie wykazu koniecznych do wykonania prac remontowych przed rozpoczęciem kolejnego sezonu, które pozwolą na utrzymanie instalacji centralnego ogrzewania w należytym stanie technicznym w ciągu całego następnego sezonu grzewczego;
r) po zakończeniu przeglądów, regulacji i niezbędnych naprawach - napełnianiu wewnętrznych instalacji przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, a następnie sprawdzaniu szczelności całej instalacji;
s) pełnieniu Całodobowego Pogotowia Technicznego na wypadek awarii instalacji c.o. i c.w.u. 7 dni w tygodniu w tym także w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
2) W zakresie usuwania awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w szczególności polegające na:
a) wymianie zaworów grzejnikowych, zaworów termostatycznych, głowic termostatycznych, automatycznych zaworów odpowietrzających, wkładek zaworowych oraz wszelkich innych zaworów będących częścią instalacji c.o. i c.w.u.;
b) wymianie złączy gwintowanych, kołnierzowych, śrubunków grzejnikowych i innych kształtek,
c) wymianie grzejników żeliwnych, stalowych płytowych itp.;
d) wymianie uszkodzonych odcinków rur poziomych i pionowych wymiany odcinków sieci niskoparametrowych (w terenie między budynkami);
e) wykonaniu prób szczelności instalacji po awariach.
Szczegółowy zakres prac zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący zał. nr 1 do wzoru umowy.
Zestawienie adresowe budynków zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
UWAGA: W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie w trakcie trwania umowy z PRAWA OPCJI z powodu:1) możliwości zmiany +/- 10% liczby budynków i lokali (powierzchni grzewczej) objętych przedmiotem zamówienia w całym okresie jego realizacji w związku z objęciem lub rezygnacją z zarządzania budynkiem przez Zamawiającego lub wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania w budynku.
2) zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii.
3) zwiększenia kosztu materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwania awarii w związku ze zwiększeniem liczby awarii/liczby użytych materiałów.
1. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje
1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych, wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej
2) roboczogodziny przewidywane na potrzeby usuwania awarii oraz
3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii
w ilościach wskazanych w Formularzu cenowym
2. Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje:
1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w pkt. 3 w w budynkach i lokalach o łącznej powierzchni 179 602,29 m2 (w tym 138 598,29 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 41 004,00 m2 – użytkowe).
2) 1350 roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii (w tym 990 w budynkach i lokalach mieszkalnych i 360 w użytkowych),
3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii w łącznej wysokości 72 334,08 zł brutto (kwota zabezpieczona przez Zamawiającego z uwzględnieniem dwóch stawek podatku VAT). Rozliczenie materiałów nastąpi po cenach nie przekraczających średnich cen wydawnictwa SEKOCENBUD dla ostatniego kwartału zgodnie z wzorem umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, polegających na wykonaniu usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwaniu awarii instalacji centralnego ogrzewania i usuwaniu awarii instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, odpowiednio w zasobach Oddziałów Eksploatacji Budynków 1 do 6. Zakres usług wyniesie maksymalnie:
1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w pkt. 3 w w budynkach i lokalach o łącznej powierzchni 199 558,65 m2 (w tym 153 998,10 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 45 560,55 m2 – użytkowe).
2) 1350 roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii (w tym 990 w budynkach i lokalach mieszkalnych i 360 w użytkowych),
3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii w łącznej wysokości 72 334,08 zł brutto
Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
• wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
• wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
• strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający, będzie kierował się kryterium ceny:
2. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych, będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagani dla wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale IV SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególnościw § 15-18 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835) zwaną dalej ustawą Przeciw Agresji.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wybór Wykonawców realizujących fora międzysektorowe z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- ZP/33/24 Dostawy narzędzi jedno i wielorazowego użytku wraz z akcesoriami
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
- APARAT DO ZNIECZULANIA DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO ODDZIAŁU CHIRURGII SZCZĘKOWO- TWARZOWEJ
- Dostawa profilografometru
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- 2/2024/P - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji instalacji oraz przeglądu i konserwacji agregatów wody lodowej oraz klimatyzatorów w budynku GIS
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.