eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08dbe54-0e65-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Obsługa instalacji c.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

przetargi@kzgm.katowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymaganie techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zgodnie z Rozdz. XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.041.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 316986,45 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwaniu awarii instalacji centralnego ogrzewania i usuwaniu awarii instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, odpowiednio w zasobach Oddziałów Eksploatacji Budynków 1 do 6
1) W zakresie obsługi konserwacyjno-eksploatacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w szczególności polegające na:
a) utrzymaniu instalacji c.o. w sprawności technicznej;
b) przygotowaniu instalacji c.o. do sezonu grzewczego;
c) usuwaniu wszelkich przecieków na instalacji wewnętrznej i grzejnikach;
d) odpowietrzaniu instalacji i urządzeń c.o.;
e) regulacji nastaw wielkości czynnika grzewczego w zaworach grzejnikowych, w podpionowych zaworach różnicy ciśnień i innych zaworach regulujących, likwidacji wadliwego działania poszczególnych grzejników;
f) wymianie i uzupełnianiu izolacji termicznej na rurociągach;
g) w przypadku zgłoszenia awarii - natychmiastowym dojeździe i w uzasadnionych przypadkach odcięciu dopływu mediów w celu wstępnego zabezpieczenia przed dalszymi skutkami awarii;
h) usuwaniu wszelkich nieprawidłowości w związku z niedogrzaniem mieszkań spowodowanym nieprawidłową pracą wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
i) uszczelnianiu i niezbędnej wymianie pojedynczych: zaworów grzejnikowych, śrubunków, kształtek;zaworów podpionowych, zaworów odpowietrzających, grzejników, głowic termostatycznych itp.;
j) uzupełnianiu zładu instalacji c.o.;
k) kontroli parametrów czynnika grzewczego i temperatur w niedogrzanych mieszkaniach;
l) wymianie uszkodzonych odcinków pionów i poziomów o długości do 2,0 mb;
m) przepłukaniu instalacji wraz z grzejnikami w budynkach wykazujących niedomagania w okresie grzewczym po zakończeniu sezonu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
n) współpracy z dostawcami ciepła w sprawie zapewnienia prawidłowych parametrów dostarczanego do budynków centralnego ogrzewania;
o) na wniosek Zamawiającego, ograniczaniu ogrzewania w piwnicach budynków oraz w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach;
p) na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona odcięcia dopływu ciepła do lokalu poprzez zaślepienie i zaplombowanie instalacji a następnie ponownego przyłączenia na wniosek Zamawiającego;
q) po zakończeniu sezonu grzewczego - przedstawieniu pisemnej oceny stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania i ewentualnie wykazu koniecznych do wykonania prac remontowych przed rozpoczęciem kolejnego sezonu, które pozwolą na utrzymanie instalacji centralnego ogrzewania w należytym stanie technicznym w ciągu całego następnego sezonu grzewczego;
r) po zakończeniu przeglądów, regulacji i niezbędnych naprawach - napełnianiu wewnętrznych instalacji przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, a następnie sprawdzaniu szczelności całej instalacji;
s) pełnieniu Całodobowego Pogotowia Technicznego na wypadek awarii instalacji c.o. i c.w.u. 7 dni w tygodniu w tym także w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
2) W zakresie usuwania awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w szczególności polegające na:
a) wymianie zaworów grzejnikowych, zaworów termostatycznych, głowic termostatycznych, automatycznych zaworów odpowietrzających, wkładek zaworowych oraz wszelkich innych zaworów będących częścią instalacji c.o. i c.w.u.;
b) wymianie złączy gwintowanych, kołnierzowych, śrubunków grzejnikowych i innych kształtek,
c) wymianie grzejników żeliwnych, stalowych płytowych itp.;
d) wymianie uszkodzonych odcinków rur poziomych i pionowych wymiany odcinków sieci niskoparametrowych (w terenie między budynkami);
e) wykonaniu prób szczelności instalacji po awariach.
Szczegółowy zakres prac zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący zał. nr 1 do wzoru umowy.
Zestawienie adresowe budynków zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

UWAGA: W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie w trakcie trwania umowy z PRAWA OPCJI z powodu:
1) możliwości zmiany +/- 10% liczby budynków i lokali (powierzchni grzewczej) objętych przedmiotem zamówienia w całym okresie jego realizacji w związku z objęciem lub rezygnacją z zarządzania budynkiem przez Zamawiającego lub wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania w budynku.
2) zwiększenia liczby roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii.
3) zwiększenia kosztu materiałów użytych do wykonywania usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwania awarii w związku ze zwiększeniem liczby awarii/liczby użytych materiałów.
1. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje
1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych, wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej
2) roboczogodziny przewidywane na potrzeby usuwania awarii oraz
3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii
w ilościach wskazanych w Formularzu cenowym
2. Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje:
1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w pkt. 3 w w budynkach i lokalach o łącznej powierzchni 179 602,29 m2 (w tym 138 598,29 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 41 004,00 m2 – użytkowe).
2) 1350 roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii (w tym 990 w budynkach i lokalach mieszkalnych i 360 w użytkowych),
3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii w łącznej wysokości 72 334,08 zł brutto (kwota zabezpieczona przez Zamawiającego z uwzględnieniem dwóch stawek podatku VAT). Rozliczenie materiałów nastąpi po cenach nie przekraczających średnich cen wydawnictwa SEKOCENBUD dla ostatniego kwartału zgodnie z wzorem umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, polegających na wykonaniu usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwaniu awarii instalacji centralnego ogrzewania i usuwaniu awarii instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, odpowiednio w zasobach Oddziałów Eksploatacji Budynków 1 do 6. Zakres usług wyniesie maksymalnie:
1) wykonywanie usług konserwacyjno – eksploatacyjnych wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pełnienie całodobowego pogotowia technicznego na wypadek awarii instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej w zakresie wskazanym w pkt. 3 w w budynkach i lokalach o łącznej powierzchni 199 558,65 m2 (w tym 153 998,10 m2 – budynki i lokale mieszkalne, 45 560,55 m2 – użytkowe).
2) 1350 roboczogodzin przewidywanych na potrzeby usuwania awarii (w tym 990 w budynkach i lokalach mieszkalnych i 360 w użytkowych),
3) pokrycie kosztów zakupu materiałów niezbędnych do wykonania usług konserwacyjno-eksploatacyjnych oraz usuwania awarii w łącznej wysokości 72 334,08 zł brutto
Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
• wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
• wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
• strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający, będzie kierował się kryterium ceny:
2. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych, będzie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagani dla wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale IV SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności
w § 15-18 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835) zwaną dalej ustawą Przeciw Agresji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.