eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi@kzgm.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa eksploatacyjno-konserwacyjna i usuwanie awarii instalacji c.o. i c.w.u w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d08dbe54-0e65-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Obsługa instalacji c.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.041.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316986,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacyjno-eksploatacyjnej oraz usuwaniu awarii instalacji centralnego ogrzewania i usuwaniu awarii instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, odpowiednio w zasobach Oddziałów Eksploatacji Budynków 1 do 6
1) W zakresie obsługi konserwacyjno-eksploatacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w szczególności polegające na:
a) utrzymaniu instalacji c.o. w sprawności technicznej;
b) przygotowaniu instalacji c.o. do sezonu grzewczego;
c) usuwaniu wszelkich przecieków na instalacji wewnętrznej i grzejnikach;
d) odpowietrzaniu instalacji i urządzeń c.o.;
e) regulacji nastaw wielkości czynnika grzewczego w zaworach grzejnikowych, w podpionowych zaworach różnicy ciśnień i innych zaworach regulujących, likwidacji wadliwego działania poszczególnych grzejników;
f) wymianie i uzupełnianiu izolacji termicznej na rurociągach;
g) w przypadku zgłoszenia awarii - natychmiastowym dojeździe i w uzasadnionych przypadkach odcięciu dopływu mediów w celu wstępnego zabezpieczenia przed dalszymi skutkami awarii;
h) usuwaniu wszelkich nieprawidłowości w związku z niedogrzaniem mieszkań spowodowanym nieprawidłową pracą wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
i) uszczelnianiu i niezbędnej wymianie pojedynczych: zaworów grzejnikowych, śrubunków, kształtek;zaworów podpionowych, zaworów odpowietrzających, grzejników, głowic termostatycznych itp.;
j) uzupełnianiu zładu instalacji c.o.;
k) kontroli parametrów czynnika grzewczego i temperatur w niedogrzanych mieszkaniach;
l) wymianie uszkodzonych odcinków pionów i poziomów o długości do 2,0 mb;
m) przepłukaniu instalacji wraz z grzejnikami w budynkach wykazujących niedomagania w okresie grzewczym po zakończeniu sezonu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
n) współpracy z dostawcami ciepła w sprawie zapewnienia prawidłowych parametrów dostarczanego do budynków centralnego ogrzewania;
o) na wniosek Zamawiającego, ograniczaniu ogrzewania w piwnicach budynków oraz w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach;
p) na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona odcięcia dopływu ciepła do lokalu poprzez zaślepienie i zaplombowanie instalacji a następnie ponownego przyłączenia na wniosek Zamawiającego;
q) po zakończeniu sezonu grzewczego - przedstawieniu pisemnej oceny stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania i ewentualnie wykazu koniecznych do wykonania prac remontowych przed rozpoczęciem kolejnego sezonu, które pozwolą na utrzymanie instalacji centralnego ogrzewania w należytym stanie technicznym w ciągu całego następnego sezonu grzewczego;
r) po zakończeniu przeglądów, regulacji i niezbędnych naprawach - napełnianiu wewnętrznych instalacji przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, a następnie sprawdzaniu szczelności całej instalacji;
s) pełnieniu Całodobowego Pogotowia Technicznego na wypadek awarii instalacji c.o. i c.w.u. 7 dni w tygodniu w tym także w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
2) W zakresie usuwania awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) w szczególności polegające na:
a) wymianie zaworów grzejnikowych, zaworów termostatycznych, głowic termostatycznych, automatycznych zaworów odpowietrzających, wkładek zaworowych oraz wszelkich innych zaworów będących częścią instalacji c.o. i c.w.u.;
b) wymianie złączy gwintowanych, kołnierzowych, śrubunków grzejnikowych i innych kształtek,
c) wymianie grzejników żeliwnych, stalowych płytowych itp.;
d) wymianie uszkodzonych odcinków rur poziomych i pionowych wymiany odcinków sieci niskoparametrowych (w terenie między budynkami);
e) wykonaniu prób szczelności instalacji po awariach.
Szczegółowy zakres prac zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący zał. nr 1 do wzoru umowy.
Zestawienie adresowe budynków zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349267,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349267,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349267,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Energo-Instalacyjny „ZEI-OPTIMUS” inż. Grażyna Garbiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222-001-18-92

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349267,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.