Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157634/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00169741/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00176863/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943124401
1.5.8.) Numer faksu: 943127844
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac742ba7-0403-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009639/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157634/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa i zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard” w ramach projektu „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru byłej Szkoły Podstawowej w Kościernicy im. ppor. Ryszarda Kuleszy na żłobek wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi”
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2021 (moduł 1a- dla JST)”
3. Wszelkie nazwy własne użyte przez Zamawiającego są użyte jedynie w celu sprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wskazane zdjęcia w załączniku nr 1 są zdjęciami poglądowymi i stanowią jedynie materiał pomocniczy, dla lepszego zobrazowania wymagań zamawiającego.
4. Adres dostawy – żłobek w Kościernicy, Kościernica 28, 78-200 Białogard, dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wykonawca, na co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą poinformuję o niej Zamawiającego, wskazując datę oraz planowaną godzinę dostawy.
5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych wraz z ich dostarczeniem oraz zamontowaniem tj. transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane. Prace montażowe należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały dydaktyczne oraz wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, posiadało wymagane parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, sprawnym, gotowym do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, było wolne od wad prawnych. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7. Zabawki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, musza być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku żłobkowym. Zabawki muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie niezbędne badania dostarczanych elementów w zakresie niezbędnym do oceny ich prawidłowego funkcjonowania, w tym podłączenie i uruchomienie.
9. Ponadto zamówienie obejmuje magazynowanie, zabezpieczenie sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia, zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz ubezpieczenie sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu jego dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
34911100-7 - Wózki
37520000-9 - Zabawki
39100000-3 - Meble
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599912,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599912,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599912,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599912,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.