Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00217481/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00217481/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00222484/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rybnik - Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32-43-99-325
1.5.8.) Numer faksu: 32 42-601-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@opsrybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opsrybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.opsrybnik.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-od-130-tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd8061d-2119-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000864/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217481/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2715.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 964900,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług specjalistycznych świadczonych na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi,
2) usługi specjalistyczne świadczone na rzecz dzieci z zaburzeniami psychicznymi (w tym także autyzm). Szacunkowa liczba godzin usług w okresie od listopada 2021 (zależnie od daty wykorzystania kwoty z obecnie obowiązującej umowy) do 31 grudnia 2021: 1. Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi – 735 godzin, 2. Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz dzieci z zaburzeniami psychicznymi (w tym także autyzm) – 535 godzin.
Do czasu świadczenia usługi opiekuńczej wlicza się wyłącznie czas poświęcony podopiecznemu (bez dojazdu). Przez godzinę świadczenia usługi opiekuńczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową. Pod pojęciem osoby korzystającej z usług rozumie się podopiecznych – dorosłych i dzieci.
Podana wyżej liczba godzin jest liczbą orientacyjną, jeżeli w trakcie wykonywania usług wzrośnie liczba godzin w poszczególnych usługach, wówczas Wykonawca może zwiększyć liczbę realizatorów zadań, ale zobowiązany jest odpowiednio wcześniej dostarczyć do Zamawiającego oświadczenie potwierdzające spełnianie wymaganych w postępowaniu warunków przez konkretną osobę realizującą usługi. Przyjmując do wiadomości, że umowa będzie realizowana wg potrzeb,Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości osób korzystających z usług, jak również na zmianę ilości godzin w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający liczby te będzie korygował zgodnie z potrzebami. Zmiana polegająca na zmniejszeniu lub zwiększeniu nie będzie skutkować żadnymi konsekwencjami dla Zamawiającego z tytułu zmiany liczby godzin przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się również możliwość zamiany poszczególnych pracowników Wykonawcy, wskazanych przez Wykonawcę, pomiędzy tymi usługami bądź wykonywanie różnych rodzajów usług przez tego samego pracownika Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-10-48-778
7.3.3) Ulica: PCK 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-057
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup i dostawa licencji wraz z asystą techniczną do systemu zarządzania pracami Rady Miasta.
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Dostawa 2 szt. przenośników taśmowych o szer. taśmy 1400mm i 2 szt. przenośników taśmowych o szer. taśmy 1200mm oraz 2 szt. przenośników zgrzebłowych specjalnych o szer. wewn. rynny 790mm wraz z wyposażeniem elektrycznym dla ww. przenośników przeznaczonych do połączenia pomiędzy Ruchami Chwałowice i Jankowice na poz. 700m
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych (...)
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
- Świadczenie zajęć usprawniania ruchowego dla seniorów (90+) - Powstańców Warszawskich"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych GOPS w Hażlachu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.