Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185797/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00198509/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku nr 6 w m. Świnoujście”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Morski Oddział Straży Granicznej im. płk. Karola Bacza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190241779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oliwska 35
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-563
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.mosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.morski.strazgraniczna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mosg/public/postepowanie?postepowanie=435891621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku nr 6 w m. Świnoujście”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3981ccf9-df57-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120981/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa budynku nr 6 w m. Świnoujście" w ramach projektu nr 4/9-2018/BK-FAMI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr 4/9-2018/BK-FAMI „Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców – część II”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 823228,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń
znajdujących się na parterze budynku nr 6, zlokalizowanego na terenie Pomorskiego Dywizjonu Straży Granicznej w
Świnoujściu, przy ul. Grodzkiej 4, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku nr 6 w m.
Świnoujście”. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 6 do Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1719540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1719540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baueffect Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:382128652
7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAUEFFECT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1719540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.