Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268207/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2022/BZP 00048267/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2021/BZP 00323897/01 - Wynik z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół i Placówek Oświatowych” – Grant nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dąbrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Berka Joselewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 642 24 31
1.5.8.) Numer faksu: 14 642 22 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatdabrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół i Placówek Oświatowych” – Grant nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d9009b-420e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006218/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół i Placówek Oświatowych” – Grant nr 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5d9009b-420e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/powiatdabrowski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) korzystanie z platformazakupowa.pl jest możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
2) Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
3) W celu założenia bezpłatnego Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4) W celu założenia konta, Użytkownik powinien wypełnić formularz Założenia konta udostępniony przez Usługodawcę na Stronie platformazakupowa.pl i przesłać wypełniony formularz drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu Zakładania konta. Podczas Zakładania konta Użytkownik ustala indywidualne Hasło.
5) Użytkownik w celu złożenia Zamawiającemu Oferty wybiera polecenie "ZŁÓŻ OFERTĘ" dostępne pod zamieszczonym przez Zamawiającego Postępowaniem.
6) Wypełnienie formularza i kliknięcie "ZŁÓŻ OFERTĘ" w Postępowaniu oznacza, że:
a) dane w ofercie, do momentu zakończenia zbierania ofert w Postępowaniu należą do Użytkownika, który może wycofać się ze składanej oferty poprzez jej anulowanie oraz ma prawo do składania poprawionej oferty,
b) po upływie terminu zbierania ofert dane w ofercie należą do Zamawiającego.
7) Po wypełnieniu Formularzu składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk Przejdź do podsumowania.
8) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, podpis elektroniczny Wykonawca złoży bezpośrednio na dokumencie przesłanym do systemu.
9) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu. Poprzez opcję Wyślij wiadomość możliwe jest dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
10) Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl oraz wymagania techniczne i organizacyjne dostępne są pod linkiem : https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/
oraz po zalogowaniu się na platformie zakupowej Open Nexus.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl/pn/powiatdabrowski
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Dąbrowski, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatdabrowski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: REZ.272.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer przenośny - Laptop – 10 sztuk
1. Procesor
Procesor 64 bitowy o architekturze X86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych. Data wprowadzenia procesora po raz pierwszy na rynek (ang. launch date) nie wcześniej niż drugi kwartał 2019 roku (Q2’19)
Procesor wyposażony minimum 6MB pamięci podręcznej minimum 4 rdzenie, oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 6637 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 31.08.2021 – dołączony wydruk ze strony z dnia 31.08.2021 roku)
2. Pamięć RAM
minimum 8 GB pamięci operacyjnej RAM
3. Dysk twardy
Dysk SSD minimum 256 GB
4. Karta graficzna
zintegrowana w procesorze lub dedykowana z możliwością podłączenia zewnętrznego monitora
5. Ekran LCD
ekran matowy w technologii LED o przekątnej minimum 13,3 cala i rozdzielczości co najmniej 1920 x 1080 (FullHD)
6. Kamera
kamera o rozdzielczości minimum 0,3 Mpix
7. Napęd optyczny
Brak
8. Karta dźwiękowa
Zintegrowana
9. Głośniki
wbudowane głośniki stereo
10 Mikrofon
wbudowany
11 Łączność
wbudowana karta sieciowa Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)
12 Rodzaj baterii
Li-Ion minimum 40 Wh – minimum 3 Cells
13 Złącza zewnętrzne
Co najmniej 2 złącza USB
14 System Operacyjny
Preinstalowany system operacyjny o architekturze x86 64 bit w polskiej wersji językowej zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny umożliwiający pracę w domenie. Licencja i oprogramowanie muszą być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie aktywowane.
15 Klawiatura
QWERTY
16 Klawiatura numeryczna
Tak
17 Wyposażenie
zasilacz sieciowy, Czytnik kart pamięci SD
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer przenośny - Laptop – 2 sztuki
1. Procesor
Procesor 64 bitowy o architekturze X86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych. Data wprowadzenia procesora po raz pierwszy na rynek (ang. launch date) nie wcześniej niż drugi kwartał 2020 roku (Q2’20)
Procesor wyposażony minimum 8MB pamięci podręcznej minimum 4 rdzenie, oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 8773 punkty (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 31.08.2021 – dołączony wydruk ze strony z dnia 31.08.2021 roku)
2. Pamięć RAM
minimum 16 GB pamięci operacyjnej RAM
3. Dysk twardy
Dysk SSD minimum 256 GB,
4. Karta graficzna
karta graficzna dedykowana posiadająca pamięć 4 GB GDDR6 z możliwością podłączenia zewnętrznego monitora
5. Ekran LCD
ekran matowy w technologii LED o przekątnej minimum 15,6 cala i rozdzielczości co najmniej 1920 x 1080 (FullHD)
6. Kamera
kamera o rozdzielczości minimum 0,9 Mpix
7. Napęd optyczny
Brak
8. Karta dźwiękowa
Zintegrowana
9. Głośniki
wbudowane głośniki stereo
10 Mikrofon
wbudowany
11 Łączność
wbudowana LAN 10/100/1000 Mbps, wbudowana karta sieciowa Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)
12 Rodzaj baterii
Li-Ion minimum 40 Wh – minimum 3 Cells
13 Złącza zewnętrzne
Co najmniej 2 złącza USB
14 System Operacyjny
Preinstalowany system operacyjny o architekturze x86 64 bit w polskiej wersji językowej zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny umożliwiający pracę w domenie. Licencja i oprogramowanie muszą być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie aktywowane.
15 Klawiatura
QWERTY
16 Klawiatura numeryczna
Tak
17 Wyposażenie
zasilacz sieciowy, Czytnik kart pamięci SD
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3
Urządzenie ekranowe (smartfon) – 1 sztuka
1 pamięć
minimum 4 GB pamięci operacyjnej, 128 GB pamięci RAM
2 ekran
przekątna ekranu minimum 6 cali, zagęszczenie pikseli minimum 400 ppi
3 system operacyjny
Android 10 lub nowszy
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4
Gimball – 1 zestaw
Gimball 3 osiowy stabilizator, dedykowany aplikacji na smartfon, uchwyt z regulacją szerokości od 58 do 85 mm, waga obsługiwanego smartfonu co najmniej 200g, dołączony do zestawu lub wbudowany mini statyw do ustawienia na stole, biało – srebrna blenda o wymiarach minimalnych 100/150 cm, zestaw dwóch stojaków z lampami oraz softboxami: o mocy ekwiwalent 600 Watt i strumieniu świetlnym 7200 lumenów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5
Odtwarzacz multimedialny z telewizorem – 1 zestaw
Odtwarzacz multimedialny z telewizorem Google Chromecast Ultra 4 K – 1 sztuka i Telewizor SmartTV o przekątnej ekranu minimum 50 cali, ze stelażem – 1 sztuka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6
Urządzenia do realizacji zajęć edukacyjnych w Rzeczywistości Wirtualnej/ Rozszerzonej (VR/AR) wraz z oprogramowaniem edukacyjnym – 1 zestaw
1 Gogle VR z dołączonymi dwoma kontrolerami dla dłoni
- posiadające funkcje śledzenia typu inside-out z co najmniej czterema zintegrowanymi kamerami,
- autonomiczne (czyli dające po wstępnej konfiguracji możliwość korzystania z aplikacji VR bez użycia dodatkowych urządzeń mobilnych, ani też jednostek przenośnych lub stacjonarnych),
- posiadające opcjonalną funkcjonalność korzystania z aplikacji z użyciem możliwości obliczeniowych jednostek przenośnych oraz stacjonarnych łączonych drogą bezprzewodową w standardzie Wi-Fi 6 jak i przewodową interfejsem standardu USB-C,
- kąt widzenia horyzontalnego co najmniej 89 °,
- maksymalna natywnej rozdzielczości na oko co najmniej 1832 na 1920 pikseli,
- częstotliwość odświeżania wyświetlaczy co najmniej 90 Hz,
- posiadające wraz z kontrolerami funkcjonalność równoczesnych fizyczno-wirtualnych rotacji oraz przemieszczeń (tzw. 6 DoF – sześć stopni swobody) w czasie zbliżonym do rzeczywistego,
- z funkcjonalnością śledzenia dłoni,
- z wbudowaną pamięcią operacyjną o pojemności co najmniej 6GB oraz możliwością składowania danych o łącznej pojemności co najmniej 128GB i wbudowaną baterią o pojemności co najmniej 3,5 Ah,
2 router
spełniający specyfikacje standardu WI-FI 6, z możliwością pracy w częstotliwościach 2,4GHz oraz 5GHz, z co najmniej czterema antenami zewnętrznymi, umożliwiającymi maksymalną przepustowość transmisji co najmniej 1500Mb/s,
3 kabel
spełniający standard USB 3.1 C GEN 2 z męskimi końcówkami, z funkcją Power Delivery, z przepustowością sięgającą standardu superspeed 5Gbps, o długości co najmniej 5 m,
4 nakładki antypoślizgowe
pasujące do kontrolerów gogli, z linkami zabezpieczającymi – zwiększające bezpieczeństwo i higienę korzystania z kontrolerów gogli
5 silikonowa nakładka
pasująca do gogli, ułatwiająca higienę korzystania (dezynfekcja),
6 ładowarka do baterii- akumulatorków umożliwiająca naładowywanie czterech baterii typu AA
o pojemności 2550mAh każda w czasie poniżej 6,5h, podająca informację o stanie naładowania w postaci świateł o kolorach odpowiadających stanowi naładowania baterii,
7 zestaw czterech baterii-akumulatorków typu AA
każda o pojemności co najmniej 2500mAh, zapewniających maksimum deklarowanych przez producenta co najmniej 500 cykli ładowania
8 futerał
mieszczący gogle wraz z kontrolerkami
9 pasek z wbudowaną baterią-akumulatorkiem
wydłużającą co najmniej dwukrotnie natywny czas korzystania z gogli uwzględnionych w przetargu
10 słuchawki wokół uszne
z funkcją aktywnego tłumienia hałasu oraz trybem ambient, z wbudowanym mikrofonem, funkcjonalnością bluetooth, obsługą dotykową oraz opcją łączenia kablem mini jack, z wbudowaną baterią – akumulatorkiem, z pasmem przenoszenia w trybie bluetooth o minimalnym zakresie 20Hz-40000Hz
4.2.6.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup licencji na oprogramowanie na platformie STEAM, niezbędne do realizacji zajęć VR/AR – 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8
Zakup licencji na oprogramowanie pozwalające na realizację symulacji prowadzenia innowacyjnego przedsiębiorstwa branż 4.0 w formie gry online
1. Gra ma być narzędziem dydaktycznym, kształcącym postawy i kompetencje przedsiębiorcze wśród uczniów, ułatwiające w przyszłości założenie i zarządzanie własną firmą. Symulacja powinna mieć charakter zespołowy i umożliwiać zespołom konkurującym na rynku (jako odrębne podmioty gospodarcze). Gracze będą podejmować decyzje dotyczące prowadzenia wirtualnego przedsiębiorstwa, które będzie konkurować z innymi na wirtualnym rynku. Decyzje w symulacji będą zbliżone do podejmowanych przez menedżerów w podobnych funkcjonujących w rzeczywistości przedsiębiorstwach.
a) gra powinna mieć formę online, w której rozgrywka ma opierać się na uproszczonej symulacji zakładania i prowadzenia przedsiębiorstwa, a gracze, działający w zespołach, będą wcielać się w zarządy tych przedsiębiorstw i podejmować decyzje oraz działania związane z prowadzeniem wirtualnej firmy, podobnych do tych w rzeczywistości.
b) symulacja powinna oferować minimum 5 różnych branż określanych jako branże przemysłu 4.0. W ramach licencji szkoła powinna otrzymać dostęp dla nieograniczonej liczby uczniów. Symulacja powinna umożliwiać generowanie raportu Instruktorowi (wykładowcy) o przebiegu rozgrywki tj. liczba rund, początek i koniec rozgrywki, wyniki uczniów.
c) każdy gracz będzie rejestrować się w rozgrywce za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Gra musi oferować możliwość komunikacji między graczami w trakcie rozgrywki dzięki wbudowanemu komunikatorowi.
d) w ramach wdrożenia oprogramowania, dostawca przeszkoli 5 wykładowców/nauczycieli w zakresie wykorzystania symulacji na zajęciach dydaktycznych dla uczniów klas 4-8 oraz uczniów szkół ponadpodstawowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9
Pomoce dydaktyczne do nauki kodowania i robotyki – 3 rodzaje
1. Pomoce dydaktyczne do nauki kodowania i robotyki I. Zestaw do nauki podstaw programowania, mechatroniki oraz elektroniki z elementami robotyki w modelu STEAM, rozwijający umiejętności analitycznego i logicznego myślenia, uczący współpracy i umiejętności rozwiązywania skomplikowanych, praktycznych problemów w otoczeniu człowieka, rozwijający intuicję algorytmiczną - 5 sztuk.
Zestaw powinien zawierać:
a) aplikacje do nauki programowania pracującą pod kontrolą systemu Windows zarówno w trybie online jak i offline, z możliwością instalacji na co najmniej 2 urządzeniach, pozwalającą na budowane programów w środowisku wizualnym, i jak i tekstowym z dostępem do minimum 20 lekcji w aplikacji w formie kursu i co najmniej 8 zadań w formule mini projektów. Aplikacja musi posiadać możliwość komunikacji z mikrokontrolerem oraz sprawdzenia poprawności zapisanego programu,
b) moduły elektroniczne i elementy montażowe, w skład których wchodzić powinna płytka programowalna Arduino Uno Rev 3 lub Genuino 101, nakładka rozszerzająca z wyświetlaczem OLED, minimum 3 złącza analogowe, minimum 8 złącz cyfrowych, złącze serwomechanizmu, złącze czujnika odległości, minimum 3 złącza I2C,
c) minimum 3 diody, buzzer (głośniczek), czujnik światła, czujnik temperatury, przycisk/włącznik, joystick, czujnik obrotu, serwomechanizm typu micro z modułem posiadającym własny stabilizator napięcia oraz zintegrowanym złączem minimum 10-pinowym, montaż kompatybilny z płytką Arduino Uno oraz Genuino 101,
d) elementy montażowe i podłączeniowe, w skład których musi wchodzić przynajmniej plastykowa plansza do mocowania modułów,
e) elektronicznych i mikrokontrolera, co najmniej 11 plastykowych elementów łączących (złączek) dostosowanych do modułów elektronicznych będących częściami zestawu oraz klocków LEGO, kabel USB do połączenia zestawu z komputerem, minimum 10 kabelków do podłączenia modułów cyfrowych i analogowych, adapter na baterie AA do zasilania zestawu, minimum 8 nakładek tematycznych kompatybilnych z aplikacją komputerową.
II. Zestawy do nauki kodowania wykorzystujących STEM – sztuk 3
Zestaw do edukacji służący rozwijaniu kompetencji społeczno-emocjonalnych, w skład którego powinien wchodzić:
a) robot edukacyjny posiadający następujące funkcje i podzespoły
• wykrywanie przeszkód, pomiar odległości,
• czujnik światła,
• czujnik dźwięku
• czujnik dotyku,
• czujnik kontrastu podłoża,
• akcelerometr,
• głośnik,
• minimum dwie diody led RGB (wielokolorowe),
• silniki umożliwiające poruszanie się robota w dowolnym kierunku po płaszczyźnie,
• wytrzymała konstrukcja, zwarta i zamknięta obudowa, nie wymagająca montażu,
• bez modułowych elementów,
• sterowanie manualne ( wirtualny joystick), możliwość prostego programowania (np. z wykorzystaniem graficznych języków programowania takich jak Scratch),
• kabel zasilający ( złącze micro USB), wbudowana bateria (akumulator) pozwalająca na przynajmniej 6h pracy, komunikacja IR, komunikacja Bluetooth, (wymagana wersja 4.0 lub nowsza); sterowanie zdalne za pomocą urządzenia mobilnego oraz komputera,
• instrukcja w języku polskim, materiały edukacyjne w języku polskim, scenariusze zajęć z obotami do pracy grupowej w języku polskim, aplikacja sterująca w języku polskim, zgodna z systemem operacyjnym Windows, MacOS, Android oraz iOS.
b) materiały edukacyjne w języku polskim, do wykorzystania przez nauczycieli w ramach zajęć. - karty ćwiczeń – co najmniej 50 ćwiczeń wspierających rozwój uczniów w różnych obszarach takich jak: samoświadomość, radzenie sobie z emocjami, umiejętność budowania relacji, świadomość społeczna oraz podejmowanie odpowiedzialnych decyzji; umożliwiające pracę grupową oraz indywidualną, fiszki edukacyjne dotyczące merytoryki z reprezentacją graficzną emocji, sytuacji i postaw społecznych oraz metod zarządzania stresem
c) maty edukacyjne – co najmniej jedna dwustronna mata umożliwiająca prowadzenie zajęć storytelling'owych oraz dowolnych zajęć z wykorzystaniem robota.
III. Dostawa interdyscyplinarnego laboratorium STEAM do prowadzenia zajęć szkolnych w szkole podstawowej i liceum – 1 sztuka, z takich przedmiotów jak: matematyka, fizyka, przyroda, biologia, geografia, chemia, technika czy informatyka oraz przeprowadzenie kompleksowego wdrożenia kadry pedagogicznej w realizację lekcji z wykorzystaniem laboratorium. Laboratorium winno umożliwiać prowadzenie zajęć szkolnych w formule hybrydowej t. j. zarówno w klasie jak i zdalnie.
Laboratorium edukacyjne STEAM musi zawierać gotowe, zgodne z podstawą programową, scenariusze zajęć lekcyjnych w języku polskim (minimum 10 scenariuszy dla każdego z przedmiotów) wzbogacone o materiały dla ucznia ( karty pracy) i nauczyciela (konspekt lekcji, prezentacje multimedialne) oraz dodatkowo realizujące zagadnienia związane z drukiem 3D, modelowanie 3D, robotyką i programowaniem. Scenariusze lekcji winny być umieszczone na platformie umożliwiającej nauczycielom dostęp w przyjaznej formie i wyłącznie z poziomu przeglądarki internetowej. Pliki zamieszczone w scenariuszach winny być możliwe łatwo do pobrania na lokalny komputer nauczyciela w ogólnie znanych formatach.
Scenariusze lekcji realizowane w ramach laboratorium edukacyjnego STEAM winny obejmować:
a) rozwój kreatywności , krytycznego myślenia ukierunkowane na rozwiązywanie problemów i przełożenie zdobytej wiedzy na praktykę wśród uczniów,
b) rozwój kompetencji i umiejętności praktycznych niezbędnych na przyszłym rynku pracy wśród uczniów,
c) wsparcie rozwoju zdolności społecznych i kompetencji miękkich uczniów,
d) rozwój kompetencji cyfrowych kadry nauczycielskiej,
e) wykształcenie nauczycieli w kierunku łatwego przekazywania uczniom wiedzy przy wykorzystaniu metodologii STEAM,
f) podnoszenie kompetencji metodologicznych kadry nauczycielskiej
g) umożliwienie realizacji powyższych również w warunkach edukacji hybrydowej i zdalnej.
Laboratorium edukacyjne STEAM winno zawierać elementy sprzętowe i oprogramowanie niezbędne do realizacji wskazanych celów. Liczba sprzętu musi umożliwiać pracę uczniom w min. 10 zespołach składających się z nie więcej niż 3 uczniów w jednym.
Elementy sprzętowe mają umożliwiać:
a) realizację zajęć w ramach scenariuszy wskazanych powyżej,
b) pracę z drukiem 3D: drukowanie 3D przy pomocy programów do modelowania 3D lub korzystając ze zintegrowanej z drukarką bazy modeli 3D,
c) pracę z elementami konstrukcyjnymi składających się z możliwych do wydrukowania na drukarce 3d klocków wraz z dedykowaną programowalną elektroniką, która umożliwia konstruowanie edukacyjnych robotów 3D wraz z możliwością programowania zarówno przez aplikację mobilną jak i przez aplikację na PC, w różnych językach programowania ( m. in. microPython, C++) oraz systemem bloczkowym,
d) dostęp do całego oprogramowania, z pominięciem aplikacji do programowania, z poziomu przeglądarki internetowej.
Laboratorium edukacyjne STEAM winno posiadać znak bezpieczeństwa CE, a producent normę ISO9001 potwierdzoną pisemnym certyfikatem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
2) OKRES GWARANCJI (G) – waga kryterium 40 %.
1% = 1pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji - (waga) 40 %
Gba
G = ------------------------------------- x 100 pkt x 40%
Gmax
gdzie:
a) Gba - liczba punktów przyznana badanej ofercie za zadeklarowany okres gwarancji
dla oferowanego przedmiotu umowy (w miesiącach)
b) Gmax: - oferta z najdłuższą gwarancją
40 max liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Gwarancja”
przy uwzględnieniu poniższej punktacji:
a) Okres gwarancji 36 m-cy i powyżej = 40 pkt,
b) Okres gwarancji od 32 m-cy do 35 m-cy = 30 pkt,
c) Okres gwarancji od 27 m-cy do 31 m-cy = 20 pkt,
d) Okres gwarancji od 24 m-ce (minimalny wymagany okres) = 10 pkt,
3. Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert:
Q = C obliczona + G obliczona
gdzie:
Q – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert
C obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium cena
G obliczana - liczba punktów oferty badanej w kryterium gwarancja
4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokument potwierdzający, że oferowane produkty spełniają wymagania zawarte w SWZ – załącznik nr od 1.1 – 1.9 (wykonawca złącza tylko ten dokument na którą część składa ofertę).Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy:
1). odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
3) wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby (podmioty trzecie) to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
4) wypełnione oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ; dotyczące odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów trzecich, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający określa następujące sytuacje, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania tych zmian:a) zmiana przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny,
b) zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę – dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy,
c) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/powiatdabrowski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.