Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272981/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00278017/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00339281/01 - Wynik z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@spsk2-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9337465-0c32-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00253898/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 Jednorazowy sprzęt medyczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/220/49/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 578120,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 1 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 41320,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 2 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 51800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 3 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 84000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141328-5 - Igły do znieczuleń miejscowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 4 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 7750,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 5 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 52000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224200-0 - Szczotki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 6 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 168250,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141126-9 - Podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie. (zwanymi dalej „wyrobami”)
2. Dla zad nr 7 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ).
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia :
a) dla zadań od 1 do 3 oraz 5-7 przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy;
b) dla zadania 4 przez okres 12 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych.
3. Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi maksymalnie 4 dni robocze.
4. Termin realizacji zamówienia częściowego wyrobów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
4.2.5.) Wartość części: 173000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141624-0 - Zestawy do podawania leków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
kryterium 1: cena brutto – 90%,
kryterium 2: termin płatności – 5%.
Kryterium 3. termin dostawy cząstkowej – 5%
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (1A),
b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (1B)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (1C),
d) zdolności technicznej lub zawodowej (1D).
1A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1B. Kompetencje lub uprawnienia: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1C. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1D. Zdolność techniczna lub zawodowa: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowy opis zawiera I rodział swz ( punkt XVIII. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE )w tym informację jakich dokumentów może na wezwanie żądać zamawiający.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DO OFERTY
1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie (zał. 4 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w wymaganym przez zamawiającego zakresie, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
WRAZ Z OFERTĄ, w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia, WYKONAWCA ZŁOŻY wyszczególnione poniżej przedmiotowe środki dowodowe:a) oświadczenie (zał. 3 do SWZ) o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 tj. z dnia 2022.04.07, dalej „UoWM”) UWAGA nie dotyczy zadania nr 1 pozycji 1,4,6,8 ;
b) dokumenty w postaci katalogów (kart katalogowych), metodyk, ulotek, broszur lub innych dokumentów, (z wyraźnym zaznaczeniem czego dotyczą) określanych dalej jako materiały informacyjne producenta, potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości zgodne z zakresem określonym w dokumentach zamówienia; materiały te winny zawierać co najmniej wskazanie producenta oraz nazwy (modelu) wyrobu/ wraz z numerem katalogowym, jeśli go posiada.
c) próbki oferowanych wyrobów w następujących ilościach:
zadanie nr 3 : pozycja 1 x 3 sztuki; pozycja 2 x 3 sztuki
zadanie nr 7: pozycja 1 x 3 sztuki; pozycja 2 x 3 sztuki
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że przedmiotowy środek dowodowy ma służyć potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Konsorcjum bądź spółka cywilna: w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oferta winna spełniać następujące wymagania:a) do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu); pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii i zawierać wyszczególnienie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz precyzować zakres jego umocowania;
b) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SWZ;
c) każdy z wykonawców składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w ppkt B.1.b);
d) wymagane oświadczenie należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest: czy oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum;
e) wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian opisuję ROZDZIAŁ II SWZ : PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY ( § 14 ORAZ § 15 )7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W siedzibie zamawiającego – w Dziale Zamówień Publicznych ,Budynek B, pok. 004. 3. Oferty zostaną otwarte za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-26
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, testów diagnostycznych oraz nożyków mikrotomowych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.