Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166412/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00174660/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00177282/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00384447/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2024/BZP 00028722/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni
w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77
1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,123843,b7d49a0ffa3e70f1c91f76048ab8ea7b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchniw Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd0103c1-d3a1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075066/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262447,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni dla potrzeb Przedszkola Publicznego w Mesznej przy ul. Agrestowej 1. Na przedmiot zamówienia składa się także:
1) dokonanie pomiarów pomieszczeń z natury (w stanie wykończonym), przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, dla precyzyjnego określenia wymiarów i sposobu montażu elementów wyposażenia, w szczególności tych wykonywanych wg indywidualnego projektu.
2) zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
3) dostawa oraz wniesienie wyposażenia,
4) ustawienie oraz montaż wyposażenia w pomieszczeniach opisanych w dokumentacji zamówienia,
5) instalacja wyposażenia,
6) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania wyposażenia,
7) dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia w wersji papierowej w języku polskim,
8) przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z zakresu użytkowania i eksploatacji wyposażenia,
9) wywóz opakowań z dostarczonego wyposażenia technologii kuchni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a/ wykaz wyposażenia technologicznego kuchni - załącznik nr 4a do SWZ,
b/ karty katalogowe poszczególnych elementów wyposażenia technologicznego kuchni – załącznik nr 4b do SWZ,
c/ projekt technologii kuchni - załącznik nr 4c do SWZ,
d/ rzut technologii kuchni – załącznik nr 4d do SWZ,
e/ dodatkowe wytyczne dot. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4e do SWZ.
Wyżej wymienione załączniki od lit a) do e) łącznie stanowią załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141100-3 - Regały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1383763,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281116,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIGASTRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992874627
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 62
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281116,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.