eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinRozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rypiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 38

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolenia.zamowienia@powiatrypinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/864349

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f30cac0-9dce-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046191/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WB.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z uzyskaniem między innymi niezbędnych opinii, warunków, dopuszczeń, uzgodnień, decyzji oraz wykonanie robót budowlanych (formuła „zaprojektuj – wybuduj”) w ramach zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie”. Inwestycja obejmuje w szczególności:
a) rozbudowę istniejącego budynku przychodni przyszpitalnej,
b) przebudowę pomieszczeń piwnic pod istniejącą przychodnią,
c) przebudowę budynku Podstawowej Opieki Zdrowotnej (zwanego POZ) w części parterowej wraz z dobudową szybu windowego,
d) wykonanie nowych stanowisk postojowych oraz przebudowę istniejących,
e) zagospodarowanie części terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku pełniącego funkcję Zakładu Opiekuńczo–Leczniczego (zwanego ZOL) i Zakładu Opiekuńczo-Pielęgnacyjnego (zwanego ZOP) na „Strefę wypoczynku”,
f) przebudowę ujęcia wody pitnej na terenie SP ZOZ,
g) montaż instalacji do gwarantowanego zwalczania metodą dezynfekcji chemicznej, bakterii z gatunku Legionella w obiegu c.w.u, w którym miesięczny rozbiór ciepłej wody użytkowej wynosi około 600 m3,
h) montaż instalacji fotowoltaicznej,
i) montaż instalacji klimatyzacji,
j) budowę ogrodzenia i montaż bramy, na działkach nr 765/10, 765/7, 824/5, 827/14 położonych w Rypinie przy ul. 3 Maja 3.
2) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
3) Podstawowe parametry powierzchniowe obiektów:
a) rozbudowa przychodni – powierzchnia zabudowy – od 144,0 m2 do 168,0 m2,
b) przebudowa pomieszczeń piwnic pod istniejącą przychodnią – powierzchnia użytkowa około 280,0 m2,
c) przebudowa budynku POZ w części parterowej – powierzchnia użytkowa około 213 m2,
d) dobudowa szybu windowego – powierzchnia zabudowy około 9 m2, powierzchnia użytkowa około 27 m2.
4) Zadanie musi być zrealizowane zgodnie z założeniami Programu funkcjonalno – użytkowego, który obejmuje m. in. następujące rozwiązania i wymagania:
a) w zakresie prac projektowo – przygotowawczych:
- opracowanie projektów budowlanych (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny),
- opracowanie projektów wykonawczych,
- opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych,
- dokumentacja powinna zawierać opracowania wszystkich branż ujętych w Programie funkcjonalno – użytkowym,
- opracowanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, decyzji, warunków, opinii i ekspertyz itp.
b) w zakresie etapu wykonawczego robót budowlanych:
- sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowo – terminowego zawierającego w szczególności roboty budowlane ujęte w przedmiarze robót z podziałem na branże,
- wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wcześniej wykonanymi dokumentami, o których mowa w pkt 4 lit. a tiret 1 i 3,
- sprawowanie nadzoru autorskiego,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- uzyskanie niezbędnych odbiorów i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych, w tym sprawozdanie z badania wody, wraz z pozwoleniem na użytkowanie umożliwiających rozpoczęcie użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5890000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8884290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5890000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSR INWESTYCJE SP. Z O.O.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523375844

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PHU JBM Michał Radojewski - prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5890000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.