Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00561625/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00042473/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rypiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 38
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolenia.zamowienia@powiatrypinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8643491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f30cac0-9dce-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046191/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WB.272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z uzyskaniem między innymi niezbędnych opinii, warunków, dopuszczeń, uzgodnień, decyzji oraz wykonanie robót budowlanych (formuła „zaprojektuj – wybuduj”) w ramach zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie”. Inwestycja obejmuje w szczególności:
a) rozbudowę istniejącego budynku przychodni przyszpitalnej,
b) przebudowę pomieszczeń piwnic pod istniejącą przychodnią,
c) przebudowę budynku Podstawowej Opieki Zdrowotnej (zwanego POZ) w części parterowej wraz z dobudową szybu windowego,
d) wykonanie nowych stanowisk postojowych oraz przebudowę istniejących,
e) zagospodarowanie części terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku pełniącego funkcję Zakładu Opiekuńczo–Leczniczego (zwanego ZOL) i Zakładu Opiekuńczo-Pielęgnacyjnego (zwanego ZOP) na „Strefę wypoczynku”,
f) przebudowę ujęcia wody pitnej na terenie SP ZOZ,
g) montaż instalacji do gwarantowanego zwalczania metodą dezynfekcji chemicznej, bakterii z gatunku Legionella w obiegu c.w.u, w którym miesięczny rozbiór ciepłej wody użytkowej wynosi około 600 m3,
h) montaż instalacji fotowoltaicznej,
i) montaż instalacji klimatyzacji,
j) budowę ogrodzenia i montaż bramy, na działkach nr 765/10, 765/7, 824/5, 827/14 położonych w Rypinie przy ul. 3 Maja 3.
2) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
3) Podstawowe parametry powierzchniowe obiektów:
a) rozbudowa przychodni – powierzchnia zabudowy – od 144,0 m2 do 168,0 m2,
b) przebudowa pomieszczeń piwnic pod istniejącą przychodnią – powierzchnia użytkowa około 280,0 m2,
c) przebudowa budynku POZ w części parterowej – powierzchnia użytkowa około 213 m2,
d) dobudowa szybu windowego – powierzchnia zabudowy około 9 m2, powierzchnia użytkowa około 27 m2.
4) Zadanie musi być zrealizowane zgodnie z założeniami Programu funkcjonalno – użytkowego, który obejmuje m. in. następujące rozwiązania i wymagania:
a) w zakresie prac projektowo – przygotowawczych:
- opracowanie projektów budowlanych (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny),
- opracowanie projektów wykonawczych,
- opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych,
- dokumentacja powinna zawierać opracowania wszystkich branż ujętych w Programie funkcjonalno – użytkowym,
- opracowanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, decyzji, warunków, opinii i ekspertyz itp.
b) w zakresie etapu wykonawczego robót budowlanych:
- sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowo – terminowego zawierającego w szczególności roboty budowlane ujęte w przedmiarze robót z podziałem na branże,
- wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wcześniej wykonanymi dokumentami, o których mowa w pkt 4 lit. a tiret 1 i 3,
- sprawowanie nadzoru autorskiego,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- uzyskanie niezbędnych odbiorów i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych, w tym sprawozdanie z badania wody, wraz z pozwoleniem na użytkowanie umożliwiających rozpoczęcie użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8884290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5890000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSR INWESTYCJE SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523375844
7.3.4) Miejscowość: Plewiska
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PHU JBM Michał Radojewski - prace budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5890000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 120660C ul. W. Sikorskiego - projekt
- Dostawa pierwszego wyposażenia do budynku hotelowo - socjalnego MOSiR - II etap
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.