Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185268/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510207605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 750 32 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wmosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wmosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537688d1-dd07-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130899/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/FI/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 618647,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w ilości 17 806 kg i 1 000 L.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15831200-4 - Cukier biały
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15863200-7 - Herbata czarna
15864100-3 - Herbata w torebkach
15613300-1 - Produkty zbożowe
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15841000-5 - Kakao
15861000-1 - Kawa
15891400-4 - Zupy
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
03142100-9 - Miód naturalny
15612100-2 - Mąka pszenna
03212213-6 - Groch suszony
03221210-1 - Fasola
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15851100-9 - Makaron niegotowany
15851230-9 - Lasagne
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15842100-3 - Czekolada
15842220-0 - Batony czekoladowe
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
24313310-7 - Węglan sodu
03111300-5 - Nasiona słonecznika
15332100-5 - Przetworzone owoce
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15821150-5 - Sucharki
15865000-9 - Napary ziołowe
15842200-4 - Produkty z czekolady
15871210-9 - Sos sojowy
15872300-4 - Zioła
03132000-5 - Przyprawy nieprzetworzone
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15332410-1 - Owoce suszone
03111100-3 - Nasiona soi
15871274-5 - Pasty kanapkowe
15851000-8 - Produkty mączne
15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne
15512300-3 - Śmietana pełnotłusta
15614000-5 - Ryż przetworzony
15821130-9 - Chleb chrupki
4.5.5.) Wartość części: 367503,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w ilości 6 795 kg i 9 850 L.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331423-8 - Pomidory puszkowane
15331425-2 - Przecier pomidorowy
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15332400-8 - Owoce konserwowane
15321800-2 - Soki skoncentrowane
15321100-5 - Sok pomarańczowy
15321600-0 - Sok jabłkowy
15321700-1 - Mieszanki soków nieskoncentrowanych
15321000-4 - Soki owocowe
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
03212212-9 - Ciecierzyca
15321300-7 - Sok z cytryny
03222400-7 - Oliwki
15871260-4 - Sosy
4.5.5.) Wartość części: 251143,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359552,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454452,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359552,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „Polaris” Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359552,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170071,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170071,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „Polaris” Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170071,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
więcej: Nasiona soi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.