eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko,,Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Miastko, pow. bytowski woj. pomorskie"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Miastko, pow. bytowski woj. pomorskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcelina.wolska@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Miastko, pow. bytowski woj. pomorskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a072c9a1-421b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a072c9a1-421b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_miastko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informację w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotycząće odpowiedzi na pytania, zamiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekscji Komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie za załącznikiem nr 9 do swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie za załącznikiem nr 9 do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.26.2021.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych przy ul Kujawskiej i Szkolnej w Miastku.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. a i pkt. 2) lit. a swz obejmuje przebudowę trzech przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (jezdnia manewrowa, chodniki, parkingi, zatoka autobusowa) i zmianą organizacji ruchu (działki nr 122,123,124 obr. ew. 83/5 Miastko).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (ogrodzenie, krawężniki, obrzeża, barierki, jezdnia, chodnik, wyniesione przejścia dla pieszych, wycinka drzew, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną jezdni, zatok, miejsc postojowych, chodników i zjazdów, itp;
c) wykonanie podbudowy pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zatok, miejsc postojowych, chodników i zjazdów;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/ostrzegawczej/wskazowej na podsypce cementowo – piaskowej na chodnikach, zjazdach, miejscach postojowych i zatokach;
e) ułożenie nawierzchni bitumicznej na jezdni;
f) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych;
g) ustawienie korytek odwodnieniowych;
h) regulacja istniejących studzienek i włazów;
i) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych (ułożenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą);
j) spadki dostosować do warunków w terenie;
k) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;
l) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome, barierki, itp);
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 5 szt.;
c) badanie linii kablowej;
d) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień;
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
- wykonanie i montaż 4 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60%
Okres gwarancji na wykonane roboty - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa 4 przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych w Słosinku oraz Miastku przy ul. Królowej Jadwigi, Konstytucji 3 Maja.
1 Przebudowa przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejścia dla pieszych w Słosinku.
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) lit. b i pkt. 2) lit. b swz obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (chodnika) i zmianą organizacji ruchu na działkach nr 82,85 obr. Słosinko.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, chodnik, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika;
c) wykonanie podbudowy pod warstwę konstrukcyjne chodnika;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/płytek polimerobetonowych ostrzegawczych/ płytek polimerobetonowych wskaźnikowych na podsypce cementowo – piaskowej na chodniku;
e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.;
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupa oświetleniowego wraz z oprzyrządowaniem
(oprawa LED, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 1 szt.;
c) relokacja istniejącego słupa wraz z doposażeniem go w pojedynczą oprawę na wysięgniku;
d) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;
e) badanie linii kablowej.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
- wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

2 Przebudowa 2 przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych w Miastku przy ul. Królowej Jadwigi.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. c i pkt. 2) lit. c swz obejmuje przebudowę 2 przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (chodnika) i zmianą organizacji ruchu na działkach nr 361, 423/4 obr. 83/2 Miastko).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, chodnik, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika;
c) wykonanie podbudowy pod warstwę konstrukcyjne chodnika;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/płytek polimerobetonowych ostrzegawczych/ płytek polimerobetonowych wskaźnikowych na podsypce cementowo – piaskowej na chodniku;
e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupów oświetleniowego wraz z oprzyrządowaniem (oprawa LED, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 3 szt.;
c) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;
d) badanie linii kablowej.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
- wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

3 . Przebudowa przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych w Miastku przy ul. Konstytucji 3 Maja.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. d i pkt. 2) lit. d swz obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (chodnika) na działkach nr 104/12, 106/3, 106/11, 106/13 obr. 83/4).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, chodnik, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika;
c) wykonanie podbudowy pod warstwę konstrukcyjne chodnika;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/ostrzegawczej/wskazowej na podsypce cementowo – piaskowej na chodniku;
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem
(oprawa LED, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 2 szt.;
c) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;
d) badanie linii kablowej.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
- wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60%
Okres gwarancji na wykonane roboty - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby posiadające łącznie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności:
1) drogowej i elektrycznej – do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, w zakresie części 1 zamówienia;
2) elektrycznej - do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, w zakresie części 2 zamówienia.

Warunek opisany wyżej dotyczy łącznie części 1 i 2 zamówienia, tj. będzie spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia jedną minimum osobę danej specjalności o wymaganych kwalifikacjach niezależnie od ilości części zamówienia wskazanych w ofercie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oprócz oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia w postepowaniu składanego wraz z ofertą wymaganym środkiem dowodowym jest Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego wraz z ofertą wymaganym środkiem dowodowym jest oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji Wykonawcy .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
i uwarunkowane jest:
1) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności tj. ze względu na potrzebę rozwiązania problemów technicznych jakie mogą ujawnić się w trakcie realizacji zamówienia np. wskutek prowadzonych prac ziemnych odsłonięte zostaną nie zainwentaryzowane i nie wskazane w dokumentacji projektowej urządzenia podziemne lub inne przeszkody techniczne, które wywołały sytuację kolizyjną uniemożliwiającą kontynuację robót do czasu jej usunięcia, wówczas okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowaną ilość dni niezbędnych do usunięcia wyżej opisanych przyczyn wstrzymania robót,
2) koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej na wniosek Stron, jeżeli od ich wprowadzenia uzależnione jest dalsze prowadzenie robót spowodowane np. koniecznością zmian rzędnych posadowienia określonych elementów w dokumentacji projektowej ( np. rurociągi kan. deszczowej, sanitarnej, korpusu drogi ze względu na konieczność nawiązania wysokościowego do istniejącej zabudowy itp.), okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowaną ilość dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
3) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót zgodnie
z technologią i harmonogramem rzeczowo-finansowym, wymuszającymi wstrzymanie robót do czasu ich ustąpienia przez okres nie krótszy niż 10 dni. Wówczas okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o dwukrotność ilości dni, w których warunki te występowały;
4) nie wywiązaniem się kontrahentów wykonawcy z terminowego dostarczenia zamówionych wyrobów budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w okolicznościach,
za które wykonawca nie odpowiada np. jednostronne wycofanie się dostawców z przyjętych zobowiązań wobec wykonawcy w tym zakresie, w opisanych okolicznościach przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o udokumentowaną wydłużoną ilość dni oczekiwania na dostarczenie zamówionych wyrobów z uwzględnieniem niezbędnego czasu na wykonanie prac montażowo-budowlanych;.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/um_miastko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.