Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217560/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00226146/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu lubelskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.polub.w7.zamowienia@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu lubelskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21e6564-d258-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3020-7.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie, prokuratur rejonowych mających siedzibę w Lublinie oraz Prokuratury Rejonowej w Świdniku.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 150947,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Ośrodka Zamiejscowego w Białej Podlaskiej Prokuratury Okręgowej w Lublinie i Prokuratury Rejonowej w Białej Podlaskiej.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 107138,4 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Ośrodka Zamiejscowego w Chełmie Prokuratury Okręgowej w Lublinie i Prokuratury Rejonowej w Chełmie.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 11133,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Puławach.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 50969,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Rykach.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 12754,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 17044,36 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej we Włodawie.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 12242,13 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Łukowie.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 13812 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Lubartowie.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 5666,71 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Kraśniku.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 34851,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Parczewie.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 37332,02 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 78990,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnieniu podlega postępowanie, w którym wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. 1 Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hades Maksymiuk i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372599272
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Anubis Usługi Pogrzebowe Joanna Łukowiec, Leszek Łukowiec
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anubis Usługi Pogrzebowe Joanna Łukowiec, Anubis Usługi Pogrzebowe Leszek Łukowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632203823
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HADES" MAKSYMIUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HADES" MAKSYMIUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. IV, V, VIII i X. w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 05.03.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. IV, V, VIII i X. w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 05.03.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Ptak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171819727
7.3.4) Miejscowość: Opole Lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANUBIS S.C. USŁUGI POGRZEBOWE JOANNA I LESZEK ŁUKOWIEC
jakie przetargi wygrała firma
ANUBIS S.C. USŁUGI POGRZEBOWE JOANNA I LESZEK ŁUKOWIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA "HADES" KAMILLA HORSZCZARUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651385311
7.3.4) Miejscowość: Ignaców
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. IV, V, VIII i X. w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 05.03.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnieniu podlega postępowanie, w którym wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. 9 Zamawiający odrzucił wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. IV, V, VIII i X. w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 05.03.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Piotr Kochanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391005569
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98136,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98136,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.S "LAUR" Joanna Szczygielska Usługi Pogrzebowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381226866
7.3.4) Miejscowość: Wohyń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98136,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
- Zakup paliwa na potrzeby UMWL w Lublinie, Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych oraz Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i elektronicznej dla Biblioteki Głównej i Biblioteki Specjalistycznej Romanistyki i Hispanistyki KUL na rok 2025
- Aktualizacja oraz rozszerzenie systemów IT dla Politechniki Lubelskiej. Podział na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2025 r.)"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W SARACHOWICACH
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.