Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00082527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00103713/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
- 2024/BZP 00209245/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00215289/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Częściowa modernizacja dachu w budynku dyrekcji Parku Śląskiego S.A. wraz z remontem ściany murowanej oraz wymianą stolarki przy Al. Różanej 2 w Chorzowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,153819,9347ea4b3e04cc18725612ef3a68a9ea.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Częściowa modernizacja dachu w budynku dyrekcji Parku Śląskiego S.A. wraz z remontem ściany murowanej oraz wymianą stolarki przy Al. Różanej 2 w Chorzowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5052a251-bf6c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/RB/2024MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 541059,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest wykonanie inwestycji pn. „Częściowa modernizacja dachu w budynku dyrekcji Parku Śląskiego S.A. wraz z remontem ściany murowanej oraz wymianą stolarki przy al. Różanej 2 w Chorzowie”.
2. Zadania, o których mowa w ustępie 1 obejmują wykonanie:
a) Etap 1: Przygotowanie projektu wykonawczego dotyczącego remontu dachu zgodnie z PFU (wymiany stolarki okiennej; wykonania nowych balustrad; naprawie muru na którym znajduje się popiersie Jerzego Ziętka, wraz ze sprawdzeniem stanu technicznego stropu żelbetowego)
b) Etap 2: Wykonanie prac budowalnych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz wykonanym projektem wykonawczym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi PFU (Załącznik nr 3 do SWZ) wraz z załącznikami.
4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691978,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691978,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691978,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKNA PWP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292468841
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 8
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691978,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup i dostawa komputerów AIO oraz urządzeń drukujących dla nowych poradni Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
- Zakup i wdrożenie systemu digitalizacji procesu rejestracji pacjenta dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- "Zakup sprzętu i aparatury medycznej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kłaj- etap V
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
- Budowa garażu OSP w Kromołowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.