Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266520/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00276026/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2022/BZP 00006981/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W LWÓWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301643558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wlkp. 40
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgklwowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lwowek.wodkan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc8a158c-421f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00264837/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa w formie leasingu operacyjnego kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka wraz z opcją wykupu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zgk.lwowek@wodkan.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek_wodkan/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane zostały w:
- „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz
- „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Lwówku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lwówku ul. Powstańców Wlkp. 40, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, legitymującym się numerem KRS 0000374787 oraz numerem NIP 7881985990 i REGON 301643558, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 3.494.000,00 złotych; nr tel.: 614414514, e-mail: zgk.lwowek@wodkan.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK/ZP-01/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) kompletnego używanego samochodu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka.
2. Samochód do zbierania odpadów, o którym mowa w pkt 1 winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych.
3. Minimalne wymagania techniczne dla samochodu do zbierania odpadów objętego zamówieniem zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o. ul. Powstańców Wlkp. 40; 64-310 Lwówek.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi (w siedzibie Zamawiającego) również instruktaż dla maksymalnie 4 osób, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi pojazdu na miejscu dostawy oraz dokona rozruchu oraz ewentualnej regulacji samochodu oraz osprzętu.
6. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów w ramach kryterium oceny ofert). Kryteria oceny ofert zostały opisane w rozdziale 12 SWZ.
7. Zgłoszenia wad i awarii przedmiotu zamówienia będą dokonywane pisemnie (w tym za pośrednictwem wiadomości e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Szczegółowe reguły w obszarze zgłaszania i usuwania wad w przedmiocie umowy zostały określone we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia jakiejkolwiek, z wyłączeniem oznaczeń producenta.
9. Przedmiot zamówienia winien być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 6 do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w formule leasingu operacyjnego zostały opisane we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Komisja dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów oceny ofert i ich znaczenia:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1.
2. Cena (C)
Okres gwarancji na samochód (G) 60%
40 %
2. Kryterium ceny oferty (C)
a. Zasady oceny kryterium "Cena" (C) – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto Wykonawcy podanej w Formularzu ofertowym – waga 60% = 60 pkt
• Do oceny w kryterium „cena oferty” będzie brana pod uwagę cena brutto zaoferowana przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT). Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów czyli 60 pkt.,
• Pozostałym Wykonawcom, niepodlegającym odrzuceniu przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg. poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego.
Najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ważnych ofert
A= ------------------------------------------------------------------------------ x 60
Cena oferowana brutto badanej oferty
b. Zasady oceny kryterium „Gwarancja” (G)
• Kryterium „Okres gwarancji” będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji Wykonawcy podanej w Formularzu ofertowym – waga 40 % = 40 pkt.
• Ocena ofert w zakresie kryterium okresu gwarancji dla samochodu z zabudową zostanie dokonana wg następującej zasady:
- Zaoferowanie Okresu gwarancji w wymiarze 3 miesięcy – 0 pkt.
- Zaoferowanie Okresu gwarancji w wymiarze 6 miesięcy – 20 pkt.
- Zaoferowanie Okresu gwarancji w wymiarze 12 miesięcy i więcej – 40 pkt.
• Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej, niż wskazana jako minimalna, tj. 3 m-ce. W przypadku gdy oferta zostanie opatrzona okresem gwarancji na samochód z zabudową krótszym niż 3 m-ce, oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
• W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wskaże okresu gwarancji na samochód ciężarowy z zabudową typu śmieciarka, Zamawiający w trakcie oceny przyjmie najkrótszy dopuszczalny okres tj. 3 m-c.
• W przypadku , gdy oferta zostanie opatrzona okresem gwarancji dłuższym niż 12 m-cy, Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą w kryterium okresu gwarancji, tj. 40 pkt.
• Zamawiający zastrzega, iż w umowie zostanie przyjęty taki okres gwarancji, jaki został wskazany w ofercie Wykonawcy.
• Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana wykonawcy w kryterium (G) oferty to 40 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca uczestniczący z postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań;
b) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa wymagań,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa następujące wymagania.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej dwie dostawy w formie: leasingu operacyjnego, leasingu finansowego bądź dostawy – pojazdu lub pojazdów do odbioru odpadów o wartości początkowej w wysokości co najmniej 90 000,00 PLN brutto każda z dostaw.
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożył wymagane oświadczenia do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP w terminie składania ofert, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w niniejszym pkt. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), określonych w SWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania.
4. Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do złożenia środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków lub jeżeli Zamawiający posiada te środki a Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt. 2 składa każdy z wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Podpisanie jednego oświadczenia przez wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną będzie przez Zamawiającego uznane jako złożone prawidłowo.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. także (dodatkowo) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (na załączniku nr 4 do SWZ) na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, ze stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający żąda, od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w trybie art. 274 ust. 1 p.z.p.:a) wykazu dostaw wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ) oraz dowodów, że wskazane przez Wykonawcę dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wykazu dostaw wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ) oraz dowodów, że wskazane przez Wykonawcę dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie;5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
8. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci karty oferowanego pojazdu (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (na załączniku nr 4 do SWZ) na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, ze stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek_wodkan/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.