eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica / Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2023-06-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica / Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 3646323

1.5.8.) Numer faksu: +48 24 3646310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wszplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wszplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica / Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adcb17fc-0e98-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00265760

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00013558/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 Wznowienie ¶wiadczenia serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adcb17fc-0e98-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia.publiczne@wszplock.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
Szczegó³owe informacje zawarte s± w SWZ, dzia³ XVI pkt 2.6-2.17.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII. Informacje zwi±zane z RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.2910.12.(30/ZP/23).2023.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 259200 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica / Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego.
2. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce:

2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;

Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów/w ;

Okre¶lenie warunku: nie dotyczy

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Okre¶lenie warunku: nie dotyczy

2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Okre¶lenie warunku:
warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje minimum 1 us³ugê polegaj±ce na wykonaniu serwisu oprogramowania komputerowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica i Asseco Medical Management Solution (AMMS) o warto¶ci minimum 100 000,00 z³.

W przypadku us³ug okre¶lonych w innych walutach do przeliczenia warto¶ci bêdzie siê przyjmowa³o kurs NBP z dnia wys³ania og³oszenia o zamówieniu do publikacji, a je¶li w tym dniu nie og³asza siê kursu NBP to z dnia kolejnego, w którym dokonuje siê og³oszenia kursu.

3. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spe³nia/nie spe³nia”.

4. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia ich spe³niania polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi wykazaæ, ¿e udostêpnione zasoby pozwalaj± mu na wykazanie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia, wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
a) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie prawnym musi spe³niaæ ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
b) W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
c) W przypadku, o którym mowa w lit. b, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (w o¶wiadczeniu w³asnym), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w SWZ
(przyk³adowy wzór – za³±cznik nr 7 do SWZ).

2) dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
a) informacja z wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
b) informacja z listy rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

1) wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± sk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem

2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Okres za który wykazane s± us³ugi liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy us³ug, w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
(przyk³adowy wzór – za³±cznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

E. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spó³ki cywilne).

1. wymagane w za³±czeniu do oferty

1.1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów

1.1.1. o¶wiadczenie wskazane w pkt X lit. A pkt. 2 i lit. B niniejszej SWZ (o¶wiadczenie w³asne) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. X B pkt. 1 lit. b SWZ
1.1.2. o¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt V ppkt 5 lit. c SWZ

1.2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu stron oraz sporz±dzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci oraz zapewnienia zgodno¶ci z art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.
2. Przewiduje siê nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy po podpisaniu przez obie strony stosownego aneksu do umowy w formie pisemnej polegaj±ce na:
a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentuj±cych pod warunkiem, ¿e pod wzglêdem prawnym nie prowadz± one do zmian stron umowy,
b) zwiêkszeniu ilo¶ci zamawianych prac maksimum do 13 dni / 78 godz.
Powy¿sze bêdzie mo¿liwe w przypadku przekroczenia rocznej puli ilo¶ci dni wizyt / godzin prac zdalnych (tj. 12 m-cy x 11 wizyt =132 dni wizyt / 792 godz.) w okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zwiêkszenia ilo¶ci wizyt/godzin prac zdalnych dopuszczalna bêdzie zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w wysoko¶ci proporcjonalnej do wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszej umowie w przeliczeniu na cenê 1 wizyty/ 1 godziny prac zdalnych.
c) zmianie postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci tzw. „si³y wy¿szej” tj. wydarzeñ i okoliczno¶ci nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezale¿nych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemo¿liwiaj± jednej ze stron wywi±zanie siê z postanowieñ zawartej umowy lub powoduj± ra¿±c± stratê dla którejkolwiek ze stron umowy. Gdy okoliczno¶ci „si³y wy¿szej” uniemo¿liwiaj± jednej ze stron umowy wywi±zanie siê ze swych zobowi±zañ umownych, strony umowy mog± rozwi±zaæ umowê w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez odszkodowania.
d) zmianie osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu zamówienia,
e) zmianie zakresu modu³ów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku nabycia przez Zamawiaj±cego licencji na korzystanie z dodatkowych modu³ów Oprogramowania Aplikacyjnego,
f) ustaleniu odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w szczególno¶ci zmiany okresów rozliczeniowych,
g) zmianie terminu realizacji umowy w przypadku, o którym mowa w 455 ust. 1 pkt 3, 4 i ust 2 ustawy Pzp – powy¿sza zmiana jest dopuszczalna z jednoczesn± mo¿liwo¶ci± wprowadzeniem do umowy zapisów, o których mowa w art. 436 pkt. 4 ustawy,
h) zmianach w Umowie, które nie bêd± istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp
i) zmianach w Umowie , o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej nie mo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych „si³± wy¿sz±”), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy;
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku wyst±pienia niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy, a tre¶ci± oferty i/lub SWZ.
6. WALORYZACJA WYNAGRODZENIA na podstawie art. 439 ustawy Pzp:
szczegó³owy zapis w SWZ- projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-26 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okoliczno¶ciach, o których mowa na podstawie art. 95 i 438 ustawy Pzp

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.