Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2023/BZP 00189239/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
- 2021/BZP 00322388/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup energii elektrycznej dla Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z/s w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.2.) Oddział zamawiającego: TBS Opole
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531308741
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Hallera 9A
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-867
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 774040632
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@otbs.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265853
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00261616/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z/s w Opolu.
2. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną spełniającą standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
3. Łączne, szacunkowe zapotrzebowanie na kompleksową dostawę energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia wynosi: 282,06 MWh.
4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie .
5. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ±15% łącznie dla całego wolumenu. Z tego tytułu Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych rozstrzeń wobec Zamawiającego..
6. Szczegółowy opis zapotrzebowania został określony w Załączniku nr 1 do SWZ. Określone w załączniku ilości zapotrzebowania na energię elektryczną są wartościami szacunkowymi co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy.
7. Rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie rzeczywistych bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy.
8. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. Enea Operator Sp. z o.o. oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
9. Zamawiający jest przyłączony do sieci dystrybutora Tauron Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe. Wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania zostaną uwzględnione w cenie energii elektrycznej.
11. Zakupiona energia elektryczna będzie zużywana w czasie rzeczywistym, nie występują koszty związane z cyklem życia produktu. Nie występują również żadne dodatkowe koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej.
12. Fakturowanie odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej i usługę dystrybucji zgodnie z ofertą Wykonawcy. Okresy rozliczeniowe będą tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD.
13. Ewentualny obowiązek wypowiedzenia aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej i/lub dystrybucji energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy.
14. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i wypowiedzenia stosownych umów.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z/s w Opolu.
2. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną spełniającą standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
3. Łączne, szacunkowe zapotrzebowanie na kompleksową dostawę energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia wynosi: 282,06 MWh.
4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie .
5. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ±15% łącznie dla całego wolumenu. Z tego tytułu Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych rozstrzeń wobec Zamawiającego..
6. Szczegółowy opis zapotrzebowania został określony w Załączniku nr 1 do SWZ. Określone w załączniku ilości zapotrzebowania na energię elektryczną są wartościami szacunkowymi co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy.
7. Rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie rzeczywistych bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy.
8. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. Tauron Dystrybucja S.A, ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków. oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
9. Zamawiający jest przyłączony do sieci dystrybutora Tauron Dystrybucja S.A, ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe. Wszelkie koszty związane z dokonaniem bilansowania zostaną uwzględnione w cenie energii elektrycznej.
11. Zakupiona energia elektryczna będzie zużywana w czasie rzeczywistym, nie występują koszty związane z cyklem życia produktu. Nie występują również żadne dodatkowe koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej.
12. Fakturowanie odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej. Okresy rozliczeniowe będą tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD.
13. Ewentualny obowiązek wypowiedzenia aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej i/lub dystrybucji energii elektrycznej leży po stronie Wykonawcy.
14. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i wypowiedzenia stosownych umów.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Montaż agregatu prądotwórczego wraz z budową wiaty w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.