Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00210397/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00278070/01 - Wynik z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi noclegowe (hotele) na potrzeby realizacji Bałtyckiego Festiwalu Operowego – Baltic Opera Festival.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190320600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-219
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 763 49 12/13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operabaltycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://operabaltycka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi noclegowe (hotele) na potrzeby realizacji Bałtyckiego Festiwalu Operowego – Baltic Opera Festival.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-557aa881-eda2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034709/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi noclegowe (hotele) na potrzeby realizacji Bałtyckiego Festiwalu Operowego - Baltic Opera Festival
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 571655,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi, świadczone na terenie Trójmiasta. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Termin wykonania zamówienia wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 18 lipca 2023 r.
Zamawiający wskazuje, że przewiduje następujące terminy świadczenia usług hotelowych, które jednak zostaną ostatecznie ustalone między Stronami:
Część 1 – od 4 lipca 2023 r. do 18 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 15972,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi, świadczone na terenie Trójmiasta. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Termin wykonania zamówienia wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 18 lipca 2023 r.
Zamawiający wskazuje, że przewiduje następujące terminy świadczenia usług hotelowych, które jednak zostaną ostatecznie ustalone między Stronami:
Część 2 – od 11 czerwca 2023 r. do 18 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 163565,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi, świadczone na terenie Trójmiasta. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Termin wykonania zamówienia wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 18 lipca 2023 r.
Zamawiający wskazuje, że przewiduje następujące terminy świadczenia usług hotelowych, które jednak zostaną ostatecznie ustalone między Stronami:
Część 3 – od 8 lipca 2023 r. do 18 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 192254,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi, świadczone na terenie Trójmiasta. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Termin wykonania zamówienia wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 18 lipca 2023 r.
Zamawiający wskazuje, że przewiduje następujące terminy świadczenia usług hotelowych, które jednak zostaną ostatecznie ustalone między Stronami:
Część 4 – od 11 czerwca 2023 r. do 18 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 136640,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi, świadczone na terenie Trójmiasta. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Termin wykonania zamówienia wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 18 lipca 2023 r.
Zamawiający wskazuje, że przewiduje następujące terminy świadczenia usług hotelowych, które jednak zostaną ostatecznie ustalone między Stronami:
Część 5 – od 10 lipca 2023 r. do 18 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 63222,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w cz. 3 nie wpłynęła żadna oferta. W oparciu o powyższe, w pełni uzasadnione jest unieważnienie cz. 3 postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie hotelarskiej usługi noclegowej na potrzeby uczestników konferencji
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.