eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZabudowa wyrw na terenie ZZ Kalisz



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa wyrw na terenie ZZ Kalisz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 618567700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r15806,Zabudowa-wyrw-na-terenie-ZZ-Kalisz.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabudowa wyrw na terenie ZZ Kalisz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7481019e-c958-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.91 Zbudowa wyrw na terenie ZZ KALISZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 805798,13 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 773181,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na zabudowie wyrw brzegowych znajdujących się na terenie Zarządu Zlewni Kalisz w celu prawidłowego utrzymania stabilności koryta, usunięcia skutków erozji i zapobiegania procesom erozyjnym w przyszłości.

Prace planowane do wykonania obejmują w szczególności:
− Roboty pomiarowe
− Wykopy głęb do 4 m wykonywane koparką podsiębierną w gruncie
− Przemieszczanie spycharką gruntu odspojonego
− Materac taflowy
− Faszynada na rzece nizinnej z lądu
− Umocnienie skarp geowłókniną pod narzut kamienny
− Narzut kamienny brzegu ręcznie wyrównanie podwodne
− Transport technologiczny narzutu kamiennego
− Nasyp ze skarpami z przerzutem z zagęszczeniem w gruncie
− Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruncie
− Darniowanie skarp na płask z humusem
− Obsianie skarp z ziemi urodzajnej
− Uprawa terenu zadarnionego

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
− Opis przedmiotu zamówienia,
− STWiOR,
− Dokumentacja projektowa i fotograficzna,
− Przedmiar robót,
− Mapki,
− Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 284456,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na zabudowie wyrw brzegowych znajdujących się na terenie Zarządu Zlewni Kalisz w celu prawidłowego utrzymania stabilności koryta, usunięcia skutków erozji i zapobiegania procesom erozyjnym w przyszłości.

Prace planowane do wykonania obejmują w szczególności:
− Wykaszanie porostów ręcznie ze skarp rowów, koron i skarp nasypów
− Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp
− Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i poszycia
− Wywożenie karpiny na odległość do 2 km
− Roboty pomiarowe melioracji wodnych i budownictwa wodnego
− Wykonanie opasek palowo-kiszkowych
− Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi
− Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem
− Reprofilacja geometrii skarpy brzegu lewego
− Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym – ułożenie geowłókniny pod materace gabionowe
− Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy
− Plantowanie skarp i dna rowów
− Darniowanie skarp na płask z humusem
− Rekultywacja terenu pod uprawę polową- niwelowanie terenu międzywala w gruncie

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
− Opis przedmiotu zamówienia,
− STWiOR,
− Dokumentacja projektowa i fotograficzna,
− Przedmiar robót,
− Mapki,
− Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 162600,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na zabudowie wyrw brzegowych znajdujących się na terenie Zarządu Zlewni Kalisz w celu prawidłowego utrzymania stabilności koryta, usunięcia skutków erozji i zapobiegania procesom erozyjnym w przyszłości.

Prace planowane do wykonania obejmują w szczególności:
− Ścinanie drzew piłą mechaniczną
− Pocięcie drzew na odcinki
− Wywożenie dłużyc
− Wywożenie gałęzi
− Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu z wywiezieniem
− Wykonanie koryta pod czasowe drogi kołowe i place
− Układanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych
− Rozbieranie czasowych dróg kołowych i placów
− Załadunek i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą żurawia kołowego
− Utrzymanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych
− Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi
− Nakłady uzupełniające
− Zakup gruntu do zasypania wyrwy
− Dodatek za dowiezienie ziemi na odległość
− Dodatek do wykopów lub zasypania wykopów za odniesienie lub dowiezienie ziemi
− Formowanie i zagęszczanie nasypów zapór ziemnych
− Wykonanie palisady z kołków lub słupków
− Wykonanie koszy gabionowych z siatki stalowej
− Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wprawy
− Wykonanie materacy kamiennych z siatki stalowej
− Umacnianie skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną. Montaż geowłókniny pod gabiony materace kamienne.

Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
− Opis przedmiotu zamówienia,
− STWiOR,
− Dokumentacja projektowa i fotograficzna,
− Przedmiar robót,
− Mapki,
− Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 326123,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437173,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682608,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437173,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład budowlany "EKOBUDOWA" Waldemar Soliński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Solińska wspólnik Spółki cywilnej Zakład Budowlany "EKOBUDOWA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181923130

7.3.3) Ulica: Nowowiejskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437173,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 153 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.