Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147983/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00266609/01 - Wynik z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa wyrw na terenie ZZ Kalisz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 618567700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r15806,Zabudowa-wyrw-na-terenie-ZZ-Kalisz.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa wyrw na terenie ZZ Kalisz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7481019e-c958-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.91 Zbudowa wyrw na terenie ZZ KALISZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2710.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 805798,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 773181,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na zabudowie wyrw brzegowych znajdujących się na terenie Zarządu Zlewni Kalisz w celu prawidłowego utrzymania stabilności koryta, usunięcia skutków erozji i zapobiegania procesom erozyjnym w przyszłości.Prace planowane do wykonania obejmują w szczególności:
− Roboty pomiarowe
− Wykopy głęb do 4 m wykonywane koparką podsiębierną w gruncie
− Przemieszczanie spycharką gruntu odspojonego
− Materac taflowy
− Faszynada na rzece nizinnej z lądu
− Umocnienie skarp geowłókniną pod narzut kamienny
− Narzut kamienny brzegu ręcznie wyrównanie podwodne
− Transport technologiczny narzutu kamiennego
− Nasyp ze skarpami z przerzutem z zagęszczeniem w gruncie
− Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruncie
− Darniowanie skarp na płask z humusem
− Obsianie skarp z ziemi urodzajnej
− Uprawa terenu zadarnionego
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
− Opis przedmiotu zamówienia,
− STWiOR,
− Dokumentacja projektowa i fotograficzna,
− Przedmiar robót,
− Mapki,
− Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 284456,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na zabudowie wyrw brzegowych znajdujących się na terenie Zarządu Zlewni Kalisz w celu prawidłowego utrzymania stabilności koryta, usunięcia skutków erozji i zapobiegania procesom erozyjnym w przyszłości.Prace planowane do wykonania obejmują w szczególności:
− Wykaszanie porostów ręcznie ze skarp rowów, koron i skarp nasypów
− Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp
− Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i poszycia
− Wywożenie karpiny na odległość do 2 km
− Roboty pomiarowe melioracji wodnych i budownictwa wodnego
− Wykonanie opasek palowo-kiszkowych
− Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi
− Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem
− Reprofilacja geometrii skarpy brzegu lewego
− Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym – ułożenie geowłókniny pod materace gabionowe
− Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy
− Plantowanie skarp i dna rowów
− Darniowanie skarp na płask z humusem
− Rekultywacja terenu pod uprawę polową- niwelowanie terenu międzywala w gruncie
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
− Opis przedmiotu zamówienia,
− STWiOR,
− Dokumentacja projektowa i fotograficzna,
− Przedmiar robót,
− Mapki,
− Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 162600,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na zabudowie wyrw brzegowych znajdujących się na terenie Zarządu Zlewni Kalisz w celu prawidłowego utrzymania stabilności koryta, usunięcia skutków erozji i zapobiegania procesom erozyjnym w przyszłości.Prace planowane do wykonania obejmują w szczególności:
− Ścinanie drzew piłą mechaniczną
− Pocięcie drzew na odcinki
− Wywożenie dłużyc
− Wywożenie gałęzi
− Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu z wywiezieniem
− Wykonanie koryta pod czasowe drogi kołowe i place
− Układanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych
− Rozbieranie czasowych dróg kołowych i placów
− Załadunek i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą żurawia kołowego
− Utrzymanie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych
− Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi
− Nakłady uzupełniające
− Zakup gruntu do zasypania wyrwy
− Dodatek za dowiezienie ziemi na odległość
− Dodatek do wykopów lub zasypania wykopów za odniesienie lub dowiezienie ziemi
− Formowanie i zagęszczanie nasypów zapór ziemnych
− Wykonanie palisady z kołków lub słupków
− Wykonanie koszy gabionowych z siatki stalowej
− Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wprawy
− Wykonanie materacy kamiennych z siatki stalowej
− Umacnianie skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną. Montaż geowłókniny pod gabiony materace kamienne.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają:
− Opis przedmiotu zamówienia,
− STWiOR,
− Dokumentacja projektowa i fotograficzna,
− Przedmiar robót,
− Mapki,
− Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 326123,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296509,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535607,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296509,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrowodkan Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822550730
7.3.3) Ulica: Zodiakowa 15
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-244
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296509,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 153 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169644,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308576,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169644,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrowodkan Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822550730
7.3.3) Ulica: Zodiakowa 15
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-244
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169644,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 153 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.