Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253827/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00262047/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa, tj. sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (GZ-50)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000767428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 17
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672540213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolanalesnej.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f35d9c41-06cb-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa, tj. sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (GZ-50)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35d9c41-06cb-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00253799/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa, tj. sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (GZ-50)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSNr1-ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213582,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa nadana zamówieniu: „Kompleksowa dostawa, tj. sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (GZ-50)”
2) Przedmiot nin. zamówienia obejmuje kompleksową sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E (GZ-50) o łącznym szacunkowym wolumenie 789294 kWh
w okresie dostaw (12 m-cy), do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ.
3) Zamawiający oświadcza, że na dzień zawarcia umowy zakwalifikowany jest do grupy taryfowej: W-5.1
4) Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego, w tym w szczególności zgłoszenia do OSD nowych umów sprzedaży paliwa gazowego. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umów sprzedaży paliwa gazowego.
5) Zamawiający informuje, iż aktualnie posiada umowę kompleksową, zawartą po raz kolejny, na czas określony, tj. do 30.10.2023 r. – aktualny sprzedawca: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa (PGNiG Grupa Orlen);
6) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy w formie korespondencyjnej lub elektronicznej z zastosowaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zamówienie było wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm).
8) Zamawiający zobowiązuje się zapłacić należne wynagrodzenie przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze w terminie do 30 dni, licząc od daty doręczenia Zamawiającemu f-ry (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert).
9) Zamawiający jest zwolniony z akcyzy (podmiot systemu oświaty).
10) Zamawiający oczekuje zastosowania ceny jednostkowej za dostarczone paliwo gazowe zgodnie z uregulowaniami zawartymi w ustawie o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz. U. z 2022 r., poz. 202, z późn. zm.) - Zamawiający podlega ochronie taryfowej jako podmiot systemu oświaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900). Paliwo gazowe w całości zużyte będzie na potrzeby podstawowej działalności. Zamawiający złożył stosowne oświadczenie. Ochronie podlega cały wolumen. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę stawek za paliwo gazowe od dnia 01-01-2024 r. w przypadku zatwierdzenia nowej taryfy przez URE, chyba że przepisy ochronne zostaną przedłużone.
11) Wykonawca jest zobligowany do stosowania aktualnych stawek VAT na dzień składnia oferty (Zamawiający będzie rozliczał każdorazową fakturę na podstawie aktualnego, obowiązującego na dany okres rozliczeniowy podatku Vat).
12) Zamawiający informuje, że nie posiada umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych oraz nie jest członkiem programów lojalnościowych.
13) Zamawiający informuje, iż aktualnie ponosi opłatę abonamentową.
14) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione
w projekcie istotnych postanowień umowy.
15) Wskazana w załączniku nr 1 do umowy ilość gazu ziemnego jest wielkością szacunkową, prognozowaną przez Zamawiającego i może ulec zmianie do + 30% (prawo opcji) lub do – 30%. W przypadku zużycia przez Zamawiającego ilości gazu ziemnego poniżej lub powyżej prognozowanej ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe, ani prawne
z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji wymaga złożenia Wykonawcy stosownego oświadczenia przez Zamawiającego i jest wiążące dla Wykonawcy w zakresie weń określonym. Przewiduje się możliwość wykonania prawa opcji przez cały okres ważności umowy.
16) Zamawiający informuje, że łączna ilość gazu ziemnego zużytego w okresie dostawy nie będzie mniejsza od 70% łącznej ilości prognozowanej.
17) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 262706,00 zł.
18) Zamawiający będzie sam kontrolował wartość umowy. W przypadku jej przekroczenia, Zamawiający zapłaci za rzeczywiste zużycie paliwa gazowego.
19) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych w razie niezależnych od Wykonawcy zmian przepisów prawa.
20) Wskazane w postępowaniu punkty poboru, tj. ich numery, grupy taryfowe oraz zamówione moce godzinowe, zgodne są z informacjami zawartymi na fakturach wystawianych przez obecnego sprzedawcę. Jeżeli dane ulegną zmianie w trakcie procedury – Zamawiający zaktualizuje dane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w zakresie fizjoterapii w miejscu zamieszkania odbiorców w roku 2025"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 250041P"
- Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Wronki w roku 2025
- Modernizacja ul. Nowej i ul. Powstańców Wlkp.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie w okresie 36 miesięcy"
- ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r."
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa gazu ziemnego do Domu Pomocy Społecznej "Leśny"
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA, SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BARTOSZA GŁOWACKIEGO W TOMASZOWIE LUBELSKIM
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.