Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacji części poddasza wraz z wykonaniem klimatyzacji oraz wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatury w Rzeszowie ul. Mickiewicza 7.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW Z SIEDZIBĄ W PRZEMYŚLU
1.3.) Oddział zamawiającego: WOJ. PODKARPACKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005078700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 29
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkzabytkow@wuozprzemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuozprzemysl.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona zabytków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacji części poddasza wraz z wykonaniem klimatyzacji oraz wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków Delegatury w Rzeszowie ul. Mickiewicza 7.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a3a930c-0767-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji (znak sprawy: RZ.OA.272.2.2022, ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00140324/01 z dnia 2022-04-29) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie unieważnione dnia 17.05.2022 r.
Podstawa Prawna: art. 305 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-edfe6375-c722-11ec-aa46-6a814e8de928
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.OA.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 951730,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie zrealizowane zostanie w formule ,, zaprojektuj i wybuduj” .
1. Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje wykonanie:
ETAP I w zakresie podstawowym obejmujący część formalno-prawną:
a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót podstawowych
b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym obszarze dot. zakresu podstawowego, w tym:
ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie podstawowym
Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie
projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania obejmujących zakres podstawowy
c) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie:
Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie zrealizowanych robót
Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeń
i materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowym
ETAP I w zakresie podstawowym obejmujący wykonanie robót budowlanych
a) Roboty rozbiórkowe – usuniecie części stropu nad poddaszem wg projektu, demontaż pokryć podłóg w pomieszczeniach objętych pracami, skucie wylewki w pom. 2.17 wg projektu, skucie schodków, wyburzenie ścian wg projektu,
b) Dostosowanie więźby dachowej – wykonanie otworów w dachu dla nowo projektowych okien dachowych, zabezpieczenie drewnianej konstrukcji do NRO
c) Montaż okien dachowych – montaż projektowanych okien dachowych, wykonanie obróbek
d) Obudowa poddasza z ociepleniem – wykonanie izolacji wilgociowej metodą odwróconą i ocieplenie dachu, wykonanie zabudowy gipsowo – kartonowej na ruszcie.
e) Roboty konstrukcyjne – belki, nadproża, rama w osi D, schodki na komunikacji poddasza
f) Nowe przegrody – ściana S4, S4’ w osi D, ściany S1, S2, S2’, S3, S5, S5’, zamurowanie otworów drzwiowych zgodnie z projektem, powiększenie otworów drzwiowych zgodnie z projektem, sufit podwieszany S6, wykonanie nowych wylewek cementowych, naprawa czapek kominowych
g) Stolarka drzwiowa – demontaż drzwi zgodnie z projektem, wykucie ościeżnic, montaż drzwi kolankowych DWF o wymiarze 60x100cm ( w ścianie S4), wymiana i powiększenie wyłazu na strych wyposażonego w schody strychowe
h) Podłogi i posadzki – rozbiórka istniejących posadzek, wyrównanie poziomu posadzek, wykonanie nowych wylewek cementowych, wykonanie izolacji termicznej podłogi nieużytkowej za ścianką kolankową w północnej części poddasza (pomiędzy osią G-H)
i) Instalacje sanitarne – Roboty demontażowe, instalacja co, instalacje wodno – kanalizacyjne.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie opcjonalnym
1) Przedmiot zamówienia w zakresie opcji nr 1 obejmuje wykonanie:
ETAP II w zakresie opcjonalnym obejmujący część formalno-prawną:
a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót objętych opcją
b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym zakresie, w tym:
ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie opcjonalnym
Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie
Inwentaryzacja konstrukcji stalowej dachu nad klatką schodową oraz orzeczenie dotyczące stanu technicznego
projekt wykonawczy świetlika nad klatką schodowa oraz systemu oddymiania i napowietrzania klatki schodowej
projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych – stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania robót obejmujących zakres opcjonalny
c) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie:
Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie opcjonalnym
Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeń
i materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnym
ETAP II w zakresie opcjonalnym obejmujący wykonanie robót budowlanych
a) Klatka schodowa – wymiana doświetlenia klatki schodowej wraz z montażem klapy oddymiającej lub pasma świetlnego z oddymianiem, wymiana i/lub konserwację elementów konstrukcji stalowej ( w zależności od stanu istniejącej konstrukcji), zapewnienie napowietrzenia mechanicznego klatki schodowej (dostosowane do wymogów producenta klap oddymiających)
b) Stolarka okienna - demontaż istniejących okien zgodnie z projektem, montaż nowych projektowanych okien, obróbka szpalet, montaż nowych parapetów przy wymienianych oknach zewnętrznych
c) Stolarka drzwiowa – montaż nowych projektowanych drzwi, montaż elektrotrzymacza drzwiowego, demontaż i zawieszenie istniejących krat na ścianach w formie dekoracji, uzupełnienie ścianki przy drzwiach DW1 (piwnice), montaż samozamykaczy, obróbka szpalet
d) Instalacje elektryczne – wyłącznik główny ppoż., tablica TP, linia zasilająca do tablicy TP, instalacja oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych zwykłych i dedykowanych, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, system napowietrzania i oddymiania klatki schodowej, system sygnalizacji pożaru (SSP)
2) Przedmiot zamówienia w zakresie opcji nr 2 obejmuje wykonanie:
ETAP III w zakresie opcjonalnym obejmujący część formalno-prawną:
a) Opracowanie harmonogramu prac projektowych i robót budowlanych w zakresie robót objętych opcją
b) Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej, to jest Projektu budowlanego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - w niezbędnym zakresie, w tym:
ekspertyza ppoż pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań w świetle aktualnych przepisów wraz ze scenariuszem pożarowym w zakresie opcjonalnym
Inwentaryzacja uzupełniająca dla potrzeb projektów wykonawczych - w niezbędnym zakresie
projekty wykonawcze dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych – stanowiące uzupełnienie i uszczegółowienie PB w zakresie niezbędnym dla dokonania uzgodnień i wykonania robót obejmujących zakres opcjonalny
b) Opracowania związane z odbiorem robót i pozwoleniem na użytkowanie:
Dokumentacja powykonawcza wielobranżowa w zakresie opcjonalnym
Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
Instrukcja eksploatacji budynku - w zakresie instalacji, urządzeń
i materiałów, będących przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnym
ETAP III w zakresie opcjonalnym obejmujący wykonanie robót budowlanych
a) Roboty wykończeniowe ścian - Uzupełnienie tynków, szpachlowanie, roboty malarskie, okładziny ścian (ceramika / tapeta z włókna szklanego), wklejenie lustra
b) Roboty wykończeniowe posadzek –samopoziomująca masa szpachlowa, izolacja akustyczna, pokrycie podłóg (ceramika/ panele winylowe), montaż listew przypodłogowych.
c) Roboty wykończeniowe sufitów – okładziny g-k na stropach, uzupełnienie tynków w sufitach istniejących, malowanie i tapetowanie tapetą z włókna szklanego
d) Dostawa i montaż wyposażenia wc
e) Instalacje sanitarne – wyposażenie (biały montaż, montaż spłuczki podtynkowej, montaż baterii, podgrzewacza wody)
f) Instalacja wentylacji i klimatyzacji – całość robót zgodnie z projektem
g) Instalacje elektryczne – zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji
h) Poprawa montażu istniejącego pochwytu zamocowanego w ścianie klatki schodowej (ściana zachodnia, ostatni bieg prowadzący na poddasze)
i) Montaż dwóch pochwytów przy schodach zewnętrznych wejścia głównego
j) Wyposażenie pomieszczeń poddasza w gaśnice dostosowane go gaszenia pożarów grup ABC
3. Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi jednostronne uprawnienie Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji prac opisanych w zakresie opcjonalnym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4. Zamawiający skorzysta z prawa opcji, jeżeli Zamawiający pozyska środki finansowe na ten cel. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji, określone w § 8 Umowy. W przypadku pozyskania środków i skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej
o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji. Oświadczenie to powinno być przekazane Wykonawcy w takim terminie, aby możliwy był do zrealizowania zakres opcjonalny
w terminach wskazanych w § 6 Umowy, tj. najpóźniej do dnia 15.08.2022r.
II. Podstawą opracowania oferty jest załączony do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący:
• Program Funkcjonalno-Użytkowy
• Projekt budowlany
• opisy, rysunki,
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
• przedmiary robót - które mają charakter wyłącznie pomocniczy, pokazujący skalę zadania zasadnicze roboty objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296747,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296747,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296747,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana Mirosław Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 794-173-41-75
7.3.3) Ulica: Mirocin
7.3.4) Miejscowość: Mirocin
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Piątek Firma Remontowo - Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Piątek Firma Remontowo - Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1595000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Zagospodarowanie skarpy oraz terenu przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/1067/PolskiLad
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 4 zadania )
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 5 zadań)
- WYBÓR OPERATORA PRZEMYSKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INNOWACJI
- Przebudowa DP Nr 2108R Orły - Niziny w km 0+009-2+670
- Zad.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2085R Korytniki-Krasiczyn Zad.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 2086R Dybawka-Tarnawce
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, remont, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania na cele Białostockiego Centrum Seniora zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 22.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.