Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237099/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00239377/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi psychiatryczne i psychologiczne dla mieszkańców gminy Góra Kalwaria
z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002175146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pijarska 40
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hdadacz@ops.gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi psychiatryczne i psychologiczne dla mieszkańców gminy Góra Kalwariaz podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-005e59d7-fb88-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237099/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. W zakresie Części 1: POMOC PSYCHIATRYCZNA w wymiarze nieprzekraczającym 120 h od dnia podpisania umowy do 20.12.2022 r.: usługi świadczone w formie konsultacji indywidualnych w przewidywanym wymiarze 5 h tygodniowo, (tj. 21 tygodni w 2022 r.). Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza się w sytuacji, gdy w tygodniu wypadają dni wolne od pracy, ustalone jako święta ustawowe (dotyczy: 15.08.2022 r., 01.11.2022 r., 11.11.2022 r.).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Części 2: POMOC PSYCHOLOGICZNA DLA DZIECI w wymiarze nieprzekraczającym 120 h od dnia podpisania umowy do 20.12.2022 r.: usługi świadczone w formie konsultacji indywidualnych w przewidywanym wymiarze 5 h tygodniowo, (tj. 21 tygodni w 2022 r.).Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza się w sytuacji, gdy w tygodniu wypadają dni wolne od pracy, ustalone jako święta ustawowe (dotyczy: 15.08.2022 r., 01.11.2022 r., 11.11.2022 r.).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Części 3: POMOC PSYCHOLOGICZNA DLA DOROSŁYCHw wymiarze nieprzekraczającym 120 h od dnia podpisania umowy do 20.12.2022 r.: usługi świadczone w formie konsultacji indywidualnych
w przewidywanym wymiarze 5 h tygodniowo, (tj. 21 tygodni
w 2022 r.). Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza się
w sytuacji, gdy w tygodniu wypadają dni wolne od pracy, ustalone jako święta ustawowe (dotyczy: 15.08.2022 r., 01.11.2022 r., 11.11.2022 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Części 3: POMOC PSYCHOLOGICZNA DLA DOROSŁYCHw wymiarze nieprzekraczającym 120 h od dnia podpisania umowy do 20.12.2022 r.: usługi świadczone w formie konsultacji indywidualnych
w przewidywanym wymiarze 5 h tygodniowo, (tj. 21 tygodni
w 2022 r.). Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza się
w sytuacji, gdy w tygodniu wypadają dni wolne od pracy, ustalone jako święta ustawowe (dotyczy: 15.08.2022 r., 01.11.2022 r., 11.11.2022 r.).
W zakresie Części 4: POMOC TERAPEUTY UZALEŻNIEŃ w wymiarze nieprzekraczającym 120 h od dnia podpisania umowy do 20.12.2022 r.: usługi świadczone w formie konsultacji indywidualnych w przewidywanym wymiarze 5 h tygodniowo, (tj. 21 tygodni w 2022 r.). Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza się w sytuacji, gdy w tygodniu wypadają dni wolne od pracy, ustalone jako święta ustawowe (dotyczy: 15.08.2022 r., 01.11.2022 r., 11.11.2022 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W powyżej części Zamawiający unieważnił postępowanie z powodu braku ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Pomocy Psychologicznej i Psychoterapii EMPATIA Mayya Bankivska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 11820255
7.3.3) Ulica: Gerbera, nr 14, lok. 34/1
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Pomocy Psychologicznej i Psychoterapii EMPATIA Mayya Bankivska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 11820255
7.3.3) Ulica: Gerbera, nr 14, lok. 34/1
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W powyżej części Zamawiający unieważnił postępowanie z powodu braku ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Polnej w Górze Kalwarii
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Góra Kalwaria w 2025 roku
- Częściowy remont muru ogrodzeniowego
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.