eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceOpróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-182efded-d16c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 685010,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - „Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane na terenie Miasta Siedlce’’
Przedmiotem zamówienia części I jest opróżnianie koszy ulicznych, stacji "psi pakiet" i pojemników na odpady segregowane na terenie Miasta Siedlce". Ilość koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Siedlce wynosi 676 szt., stacji „psi pakiet” - 66 szt., pojemników na odpady segregowane - 9 kompletów pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (każdy komplet pojemników składa się z czterech pojemników modułowych o pojemności 80 litrów każdy z przeznaczeniem na następujące odpady: papier, szkło, plastik, odpady zmieszane). Kosze uliczne ustawione są w pasach drogowych ulic oraz znajdują się na przystankach autobusowych na terenie Miasta Siedlce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz koszy ulicznych, wykaz stacji "psi pakiet", wykaz pojemników przeznaczonych na selektywną zbiórkę odpadów segregowanych dla części I stanowi załącznik nr 6 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 615000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - "Wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce, wywóz nieczystości z pojemnika przy ul. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego oraz pojemników na odpady segregowane zlokalizowane przy ul. Bolesława Prusa, na terenie nad zalewem, ustawienie i opróżnianie pojemników na odpady selektywnie gromadzone (trojaki) na terenie nad zalewem ustawianie i opróżnianie pojemników ustawianych na imprezy kulturalne".
Przedmiotem zamówienia części II jest ustawienie pojemników na odpady komunalne zmieszane wraz z opróżnianiem pojemników, wywozem nieczystości i przyjęciem odpadów na wysypisko z następujących miejsc:
* kontener o pojemności 5,5 m ³ - 1 szt. na terenie komunalnym przy ul. Gospodarczej
* kontenery o pojemności 2,5 m ³ – 3 szt. + kontener o pojemności 5,5 m3 – 1 szt. terenie rekreacyjnym nad Zalewem
* kontener o pojemności 2,5 m ³ - 1 szt. przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego,
oraz
* ustawienie i opróżnianie 2 razy w tygodniu pojemnika o pojemności 120 litrów na zmieszane odpady komunalne na terenie pętli autobusowej komunikacji miejskiej przy ul. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego
* ustawienie pojemników na odpady gromadzone selektywnie, tj. na papier, szkło i plastik o pojemności 1,1 m ³ w następujących miejscach:
- teren rekreacyjny nad Zalewem - pojemniki na szkło 2 szt., tj. 1 szt. w okolicach żaglówki i 1 szt. od strony osiedla Romanówka,
- teren przy ul. Bolesława Prusa 18 - pojemnik na szkło - 1 szt. , pojemnik na papier – 1 szt., pojemnik na plastik - 1 szt.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości pojemników, wówczas należność do zapłaty zostanie zwiększona.
* ustawienie i opróżnianie pojemników na odpady selektywnie gromadzone (trojaki) na terenie nad zalewem w ilości 12 szt.
* ustawienie i opróżnianie pojemników o pojemności 1,1 m ³ w związku z imprezami kulturalnymi oraz uroczystościami w związku z obchodami świąt państwowych i narodowych - 50 szt. pojemników w ciągu roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi załącznik nr 7 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212239709

7.3.3) Ulica: Brzeska 110

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169472,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169472,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169472,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212090331

7.3.3) Ulica: Błonie 3

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169472,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.