Ogłoszenie z dnia 2021-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188420/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00188420/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00189825/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.knap@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c787b6-1b82-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000776/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188420/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.20.2021.SM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 listopada 2021 r. do 31 października 2024 r.,
a w szczególności:
1) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych (w tym rachunków VAT);
2) realizowanie poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej;
3) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych;
4) dokonywanie wypłat gotówkowych, m.in: świadczeń rodzinnych, zasiłków z pomocy społecznej, świadczenia wychowawczego, stypendiów i zasiłków szkolnych;
5) potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji);
6) automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach typu „weekend”, które będą stanowić formę depozytów automatycznych, przypadku występowania dni wolnych od pracy lokatą objęty jest cały okres świąteczny;
7) możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych (warunki takich lokat będą każdorazowo negocjowane);
8) możliwość udzielenia zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie wynikającej z uchwały budżetowej na dany rok;
9) zapewnienie zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem;
10) zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla zamawiającego;
11) możliwość prowadzenia systemu płatności masowych – system wirtualnych rachunków kontrahenckich w szczególności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
3. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych zamawiającego oraz opłat za wyciągi bankowe i wydanie czeków.
5. Ogólne warunki obsługi bankowej.
1) Sporządzanie wyciągów bankowych oraz ich drukowanie w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku.
2) Możliwość realizacji dyspozycji z wpływów bieżących.
3) Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o:
- prowizji – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty wartości,
- opłacie – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od kwoty czynności.
6. Ofertę należy ustalić przy założeniu, że Bank nie pobiera prowizji i opłat bankowych za:
wpłaty gotówkowe na konta (własne i obce),
wydania blankietów czeków,
otwarcia rachunku lokat,
likwidację rachunków,
przelewy dokonywane przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego,
od kredytu krótkoterminowego.
7. Niedopuszczalne jest podawanie prowizji i opłat wariantowo.
8. Ustalone prowizje i opłaty wyszczególnione w ofercie, nie będą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy.
9. Z tytułu wykonywania przez Bank innych czynności niż określone w niniejszej SIWZ, Bank może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą w Banku „Tabelą prowizji i opłat”, która stanowić będzie załącznik do umowy.
10. Warunki oprocentowania rachunków i kredytów z rachunku bieżącego.
1) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, oparte na stawce WIBID dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku; (WIBID 1 M - m).
2) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku; (WIBOR 1 M + m).
11. Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Kołaczyce umożliwiających w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850007084
7.3.3) Ulica: Rynek 2
7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 38-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOŁACZYCACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOŁACZYCACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.