eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołaczyceObsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat



Ogłoszenie z dnia 2021-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.knap@kolaczyce.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c787b6-1b82-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000776/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188420/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.20.2021.SM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Kołaczyce oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 listopada 2021 r. do 31 października 2024 r.,
a w szczególności:
1) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych (w tym rachunków VAT);
2) realizowanie poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej;
3) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych;
4) dokonywanie wypłat gotówkowych, m.in: świadczeń rodzinnych, zasiłków z pomocy społecznej, świadczenia wychowawczego, stypendiów i zasiłków szkolnych;
5) potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji);
6) automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach typu „weekend”, które będą stanowić formę depozytów automatycznych, przypadku występowania dni wolnych od pracy lokatą objęty jest cały okres świąteczny;
7) możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych (warunki takich lokat będą każdorazowo negocjowane);
8) możliwość udzielenia zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie wynikającej z uchwały budżetowej na dany rok;
9) zapewnienie zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem;
10) zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla zamawiającego;
11) możliwość prowadzenia systemu płatności masowych – system wirtualnych rachunków kontrahenckich w szczególności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
3. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych zamawiającego oraz opłat za wyciągi bankowe i wydanie czeków.
5. Ogólne warunki obsługi bankowej.
1) Sporządzanie wyciągów bankowych oraz ich drukowanie w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku.
2) Możliwość realizacji dyspozycji z wpływów bieżących.
3) Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o:
- prowizji – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty wartości,
- opłacie – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od kwoty czynności.
6. Ofertę należy ustalić przy założeniu, że Bank nie pobiera prowizji i opłat bankowych za:
 wpłaty gotówkowe na konta (własne i obce),
 wydania blankietów czeków,
 otwarcia rachunku lokat,
 likwidację rachunków,
 przelewy dokonywane przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego,
 od kredytu krótkoterminowego.
7. Niedopuszczalne jest podawanie prowizji i opłat wariantowo.
8. Ustalone prowizje i opłaty wyszczególnione w ofercie, nie będą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy.
9. Z tytułu wykonywania przez Bank innych czynności niż określone w niniejszej SIWZ, Bank może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą w Banku „Tabelą prowizji i opłat”, która stanowić będzie załącznik do umowy.
10. Warunki oprocentowania rachunków i kredytów z rachunku bieżącego.
1) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, oparte na stawce WIBID dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku; (WIBID 1 M - m).
2) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku; (WIBOR 1 M + m).

11. Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Kołaczyce umożliwiających w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850007084

7.3.3) Ulica: Rynek 2

7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 38-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.