Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248895/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00248895/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00248983/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing zwrotny z opcją wykupu 4 sztuk używanych pojazdów dostawczych (wywrotek) o DMC do 3,5 MG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914184426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkgol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing zwrotny z opcją wykupu 4 sztuk używanych pojazdów dostawczych (wywrotek) o DMC do 3,5 MG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9604f47a-37b8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248895/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/PO/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 580000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki Renault Master o DMC do 3,5 MGPrzedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów: 1) dla części 1: Umowa sprzedaży nr 61617913-U00138179 zawarta w dniu 16.06.2021r. z firmą Pieluszyńska Sp. z o.o. ul. Kościelna 58, 60-539 Poznań, NIP 781-167-12-52 (pojazd marki Renault Master),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia:
Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła: Część 1 Pojazd dostawczy marki Renault Master - 105.600,98 zł netto, VAT – 24.288,22 zł , brutto – 129.889,20 zł.
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu. Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu: a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu. b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu, d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 117160,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki IVECO Daily 50C16H3.OZ o DMC do 3,5 MGPrzedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów: Dla części 2: Zamówienie nr 241/MZ/2021 z dnia 17.06.2021r. zawarte z firmą On Road Truck Services S.A. ul. Obodrzycka 73, 61-249 Poznań, NIP 598-00-04-178 (pojazd marki IVECO Daily 50C16H3.OZ),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia:
Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła:
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu.
Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 159550 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki IVECO Daily 35C18H o DMC do 3,5 MGPrzedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów:3) Dla części 3: Umowa kupna nr 0038/LK/2021 z dnia 16.06.2021r. zawarta z firmą IVECO GIBAS Andrzej Gibas ul. Wawelska 115/ 64-920 Piła, NIP 764-13-13-920 (pojazd marki IVECO Daily 35C18H),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia: Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła: Pojazd dostawczy marki IVECO Daily 35C18H – 155.400,00 zł netto, VAT – 35.742,00 zł, brutto – 191.142,00 zł.
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu.
Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 171940 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki FIAT DUCATO o DMC do 3,5 MGPrzedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów:4)Dla części 4: Umowa z dnia 17.06.2021r. zawarta z firmą Partner Jarosław Pączyński, Władysław Puczka S.J., ul. Królewska 17, 43-300 Bielsko-Biała, NIP 547-19-06-719 (pojazd marki FIAT DUCATO),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia:
5.Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła: d) Część 4 Pojazd dostawczy marki FIAT DUCATO – 118.500,00 zł netto , VAT – 27.255,00 zł, brutto – 145.755,00 zł,
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu.
Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 131350 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129889,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129889,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191142 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191142 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145755 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145755 PLN
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem długoterminowy 2 (dwóch) pojazdów klasy E o nadwoziu typu sedan, na potrzeby floty transportowej PAIH S.A.
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.