Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f26598-0abf-43c1-86b6-c948d9f36b39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017525/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
a) Bogusław Zaborowski
b) Dominik Okunek
c) Agata Wachowiak
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 4 GB Ram, procesor Intel i3 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Microsoft Edge,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem www.powiat-goleniowski.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WDI.272.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dot. mechanicznego wykaszania traw
i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania obwodu Drogowego w Goleniowie.
Usługa polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych – zgodnie z wykazem odcinków poboczy dróg powiatowych do wykoszenia na terenie działania Obwodu Drogowego w Goleniowie w 2025 roku (załącznik nr 6a do SWZ).
3.1.2. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) etap I obejmujący wykoszenie około 668636 m² powierzchni,
b) etap II obejmujący wykoszenie powierzchni ok. 668636 m² powierzchnia,
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
3.1.3. Wskazana w pkt 3.1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zleconych usług może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych usług.
3.1.4. Usługi będą rozpoczynały się na podstawie zleceń przedstawicieli Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej - na numer telefonu Wykonawcy lub pocztą elektroniczną.
3.1.5. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy
z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
3.1.6. Za jakość wykonanych usług, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca.
3.1.7. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć lub pozostawać w związku ze świadczonymi usługami;
b) oznakowanie terenu świadczenia usług zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu;
c) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu pod kątem zagrożeń wynikających lub pozostających w związku ze świadczonymi usługami;
d) uporządkowanie terenu świadczenia usług;
e) zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia świadczenia usług objętych danym zleceniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-05 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie
3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dot. mechanicznego wykaszania traw
i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania obwodu Drogowego w Nowogardzie.
Usługa polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych – zgodnie z wykazem odcinków poboczy dróg powiatowych do wykoszenia na terenie działania Obwodu Drogowego w Nowogardzie w 2024 roku (załącznik nr 6b do SWZ).
3.2.2. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) etap I obejmujący wykoszenie około 604664 m² powierzchni,
b) etap II obejmujący wykoszenie powierzchni ok. 522883 m² powierzchni,
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
3.2.3. Wskazana w pkt 3.2.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zleconych usług może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych usług.
3.2.4. Usługi będą rozpoczynały się na podstawie zleceń przedstawicieli Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej - na numer telefonu Wykonawcy lub pocztą elektroniczną.
3.2.5. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy
z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
3.2.6. Za jakość wykonanych robót, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca.
3.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć lub pozostawać w związku ze świadczonymi usługami;
b) oznakowanie terenu świadczenia usług zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu;
c) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu pod kątem zagrożeń wynikających lub pozostających w związku ze świadczonymi usługami;
d) uporządkowanie terenu świadczenia usług;
e) zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia świadczenia usług objętych danym zleceniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-05 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji wykonania zlecenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie
3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dot. mechanicznego wykaszania traw
i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Maszewie.
Usługa polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych – zgodnie z wykazem odcinków poboczy dróg powiatowych do wykoszenia na terenie działania Obwodu Drogowego w Maszewie w 2024 (załącznik nr 6c do SWZ).
3.3.2. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) etap I obejmujący wykoszenie około 498332 m² powierzchni,
b) etap II obejmujący wykoszenie powierzchni ok. 331723 m² powierzchni,
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
3.3.3. Wskazana w pkt 3.3.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zleconych usług może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych usług.
3.3.4. Usługi będą rozpoczynały się na podstawie pisemnych lub ustnych zleceń przedstawicieli Zamawiającego.
3.3.5. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy
z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
3.3.6. Za jakość wykonanych robót, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca.
3.3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć lub pozostawać w związku ze świadczonymi usługami;
b) oznakowanie terenu świadczenia usług zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu;
c) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu pod kątem zagrożeń wynikających lub pozostających w związku ze świadczonymi usługami;
d) uporządkowanie terenu świadczenia usług;
e) zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia świadczenia usług objętych danym zleceniem.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-05 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realkizacji wykonania zadania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
dysponuje narzędziami niezbędnymi do wykonywania zamówienia publicznego:
Dla każdej z części przedmiotu zamówienia:
a) kosiarka bijakowa - minimum szt. 2,
b) kosy spalinowe – szt. 2,
c) ciągnik rolniczy – szt. 1.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ - dla każdej z części oddzielnie;
2) Wykaz narzędzi - załącznik nr 4 do SWZ - dla każdej z części oddzielnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a (cz.1), nr 1b (cz.2), nr 1c (cz.3) do SWZ;
2. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów, w sytuacji określonej w Rozdziale XIV ust. 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XII ust. 1) - jeżeli dotyczy i dla każdej z części oddzielnie;
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (aktualne na dzień składania ofert) – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ - dla każdej z części oddzielnie;
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SWZ - dla każdej z części oddzielnie;
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SWZ) - dla każdej z części oddzielnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 5a, 5b i 5c do SWZ w paragrafie 157.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu znajdują zastosowanie dodatkowe podstawy wykluczenia o charakterze obligatoryjnym. Na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę:- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy (art. 7 ust. 1 pkt 1 wskazanej ustawy);
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy (art. 7 ust. 1 pkt 2 wskazanej ustawy);
- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy (art. 7 ust. 1 pkt 3 wskazanej ustawy).
Lista osób i podmiotów, wobec których zastosowanie mają wskazane wyżej podstawy wykluczenia wynikające z ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, jest prowadzona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i dostępna pod następującym adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami#_ftn6.
Zamawiający może zweryfikować treść oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, m.in. w zakresie podstaw wykluczenia wynikających z przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (…) w oparciu o dostępne mu źródła takie jak m.in. ogólnodostępne bazy danych, w szczególności rejestry publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający uprawniony będzie także do żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, w tym będzie mógł zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych dla oceny braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na postawie wskazanych wyżej podstaw wykluczenia wynikających z przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (…), osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa UZP, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.