eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie NW Wadowice



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Wadowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Wadowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceb0d868-0bcd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Roboty budowlane na terenie NW Wadowice - RZGW Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167695/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.132.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 551963,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Konserwacja potoku Włosień w km 0+000-1+800 w m. Wieprz, Gierałtowice, gm. Wieprz, pow. Wadowicki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacja potoku Włosień w km 0+000-1+800 w m. Wieprz, Gierałtowice, gm. Wieprz, pow. wadowicki, woj. małopolskie.
Planowane prace konserwacyjne obejmuje m.in. wykoszenie roślinności porastającej skarpy potoku, a także zasyp wyrw brzegowych i dennych. W jego zakres wchodzą następujące czynności:
• Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy na odcinku 0+000 - 0+440 w ilości 4400m2
• Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0·m na odcinku 0+000 - 0+440w ilości 4 400 m2,
• Lokalne wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami polegające na podciągnięciu osuniętych brzegów potoku, w ilości 500,95 m3,
• Lokalny zasyp wyrw brzegowych kamieniem łamanym z brzegu podparcie brzegu lewego i prawego kamieniem łamanym o średnicy kam. D>0,8m, w ilości 369 m3,
• Lokalny zasyp wyrw dennych kamieniem łamanym z brzegu, kamieniem łamanym o średnicy kam. D>0,8m w ilości 104 m3.
W ramach zadania zaplanowano działania wynikające z potrzeby ochrony wartości przyrodniczych terenu, m.in.: nad prowadzonymi pracami należy zlecić nadzór przyrodniczy, zadanie realizowane należy prowadzić punktowo, nie w kilku miejscach jednocześnie, aby nie powodować efektu skumulowanego oddziaływania na środowisko. W przypadku zaobserwowania w wydobytym urobku organizmów żywych chronionych, prace należy wstrzymać, po oględzinach i potwierdzeniu wystąpienia gatunku chronionego zostanie wystosowany wniosek o wydanie odpowiedniej decyzji derogacyjnej na odstępstwa od zakazów wobec gatunków zwierząt będących pod ochroną.
Zastosowane maszyny należy wykorzystywać w sposób racjonalny, emitowany hałas zanieczyszczenia powietrza spalinami od pracującego sprzętu będą miały charakter krótkotrwały. Podczas prowadzenia prac należy stosować wyłącznie urządzenia sprawne technicznie, tak aby nie następowały niekontrolowane wycieki substancji napędowych, a tym samym zanieczyszczenie środowiska gruntowo - wodnego. Prace w terenie należy prowadzić w sposób maksymalnie ograniczający mącenie wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 97560,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część II. Konserwacja potoku Zagórnickiego w km 0+900-2+850 msc. Zagórnik, gm. Andrychów, pow. Wadowicki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacja potoku Zagórnickiego w km 0+900-2+850 msc. Zagórnik, gm. Andrychów, pow. wadowicki..
W ramach przedmiotowych prac konserwacyjnych zaplanowano:
• lokalne mechaniczne karczowanie zagajników w ilości 1,2203 ha (w km 0+900 - 1 + 155, 1+280 - 1+455, 1+561 - 1+619, 1+641 - 1+687, 2+056 - 2+378, 2+511 - 2+608),
• wykoszenie roślinności ze skarp /porost gęsty, twardy/ w ilości 4680 m2,
• lokalne usunięcie zatorów ziemnych z dna potoku, ścięcie nawisów, likwidacja zawężeń koryta, złożenie urobku poza górną krawędzią w ilości 1161 m3 (w km 0+900 - 1+280, 1+473 - 1+623, 1+680 - 2+084, 2+158 - 2+236, 2+340 - 2+501, 2+597 - 2+676, 2+708 - 2+726),
• wywóz nanosów oraz wykoszonych porostów samochodami do 1,0˙km w ilości 1161 m3,
• wykopy pod wykonanie narzutu w ilości 145 m3
• zasypanie wyrwy brzegowej, kamieniem łamanym z brzegu w ilości 145 m3.
Przed przystąpieniem do planowanych prac użytkownik rybacki potoków (Okrąg PZW Bielsko- Biała na wniosek właściciela wód wraz z pracownikami PGW oraz przedstawicielem wykonawcy dokonają oględzin przedmiotowego odcinka potoku. Po uzyskaniu ewentualnej decyzji derogacyjnej na odstępstwa od zakazów chronionych gatunków zwierząt użytkownik rybacki potoku na wniosek właściciela wód dokona odłowu ryb na przedmiotowym odcinku potoku i przeniesie je na odcinek poza obszarem oddziaływania prac (w sposób niepowodujący ich zranienia lub zabicia).
Roboty konserwacyjne należy prowadzić z brzegu, koparki będą pracować na górnej krawędzi skarp. Dopuszcza się włożenia „łyżki" od dołu potoku, krótkimi odcinkami, w celu usunięcia zatorów ziemnych z dna potoku, ścięcie nawisów, likwidacji zawężeń koryta. W miejscach niedostępnych przez sprzęt mechaniczny prace będą wykonywane ręcznie. Termin wykonania prac ziemnych zostanie ustalony z wykonawcą tak, aby nie wkraczał on w okres zimowania płazów. Ponadto prace w korycie potoku należy wykonywać pod nadzorem przyrodniczym prowadzonym przez wykwalifikowaną osobę.
Podczas prowadzenia prac należy stosować wyłącznie urządzenia sprawne technicznie, tak aby nie następowały niekontrolowane wycieki substancji napędowych, a tym samym zanieczyszczenie środowiska gruntowo-wodnego. Ponadto roboty należy prowadzić w taki sposób, aby teren zajęty pod wykonanie prac był jak najmniejszy i możliwie najmniej narażony na ich oddziaływanie. Ponadto działania należy prowadzić lokalnie, nie w kilku miejscach jednocześnie, aby nie spowodować kumulowania ewentualnego oddziaływania na środowisko

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 146340,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część III. Zasyp wyrwy brzegowej i dennej na pot. Moskałówka w km 0+700-0+780 w msc. Barwałd Średni, gm. Kalwaria Zebrzydowska, pow. Wadowicki

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zasypem wyrwy brzegowej i dennej na pot. Moskałówka w km 0+700-0+780 w msc. Barwałd Średni, gm. Kalwaria Zebrzydowska.
W ramach przedmiotowego przedsięwzięcia planowane jest:
• mechaniczne karczowanie w ilości 0,019 ha,
• wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład w ilości 404 m3,
• zasyp wyrwy kamieniem łamanym z brzegu, narzut nadwodny w ilości 404 m3.

W ramach zadania zaplanowano działania wynikające z potrzeby ochrony wartości przyrodniczych terenu, m. in.:
• prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym, którego koszt należy uwzględnić w ofercie,
• na przedmiotowym odcinku rybacki użytkownik potoku dokona odłowu w celu minimalizacji szkód w środowisku w zakresie ichtiofauny,
• w przypadku zauważenia organizmów żywych w potoku, zostaną one niezwłocznie przeniesione poza obszar oddziaływania prac,
• w przypadku zauważenia gatunków chronionych nadzór przerwie prace i wystąpi o wydanie decyzji derogacyjnej na ich odłów,
• po zakończeniu prac teren zostanie oczyszczony, uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia, polegający na monitorowaniu gatunków chronionych roślin i zwierząt jak również zgodnie z wydanym postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie o braku sprzeciwu, lub z ewentualnymi decyzjami derogacyjnymi uzyskanymi w trakcie prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 73170,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Część IV. Remont potoku Stawki w km 3+900 -5+900 w msc. Inwałd, gm. Andrychów, pow. wadowicki

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem potoku Stawki w km 3+900 - 5+900 w msc. Inwałd, gm. Andrychów, pow. wadowicki, pow. wadowicki, woj. małopolskie.
Planowane przedsięwzięcie obejmuje m.in. wykoszenie i wykarczowanie roślinności porastającej skarpy potoku, usuwanie nanosów z dna, a także lokalny remont koszy siatkowo kamiennych oraz przełożenie i umocnienie płyt ażurowych. W jego zakres wchodzą następujące czynności:
• lokalne mechaniczne karczowanie, zagajniki rzadkie w ilości 0,9 ha w km 3+900-5+900,
• wykoszenie porostów ze skarp w sposób ręczny w ilości 12 000 m2 w km 3+900-5+900,
• wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin
• korzeniących się, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0˙m w ilości 12000 m2 w km 3+900-5+900,
• lokalne usunięcie nanosów z dna potoku wraz ze ścięciem nawisów ziemnych w ilości 400 m3 w km 3+900-5+900,
• lokalne wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami 0,60˙m3, grunt kategorii IV w ilości 390 m3 w km 5+270-5+400,
• lokalny remont koszy siatkowo-kamiennych , kosze z siatki stalowej bez wyprawy, kosz o wymiarach (5,0x1,0x0,5˙m)x6 na dł. L=130,0m, brzeg lewy w ilości 390 m3 w km 5+270-5+400,
• lokalne przełożenie istniejących płyt ażurowych /90x60x10·cm / w ilości 140 m2 w km 5+270-5+400,
• lokalne umocnienie płyt ażurowych kołkami Fi 7-9 w ilości 130 m (3szt/1szt płytę) w km 5+270-5+400.
W ramach zadania zaplanowano działania wynikające z potrzeby ochrony wartości przyrodniczych terenu m.in.: podczas realizacji prac zostanie zlecony nadzór przyrodniczy przez Wykonawcę. Jeżeli stwierdzi on na terenie prac występowanie organizmów, które objęte są prawną ochroną np. ślimaków winniczków albo ptaków lub ich gniazd, prace zostaną wstrzymane, a następnie zostanie złożony wniosek o wydanie odpowiedniej decyzji derogacyjnej na odstępstwa od zakazów wobec gatunków chronionych.
W celu minimalizacji zmętnienia wody, oraz zapewnienia utrzymania niezbędnych do bytowania ryb i innych organizmów żywych warunków środowiskowych (tj. odpowiedniej głębokości i prędkości wody), prace należy wykonywać przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń m.in. przez prowadzenie ich na sucho, pod osłoną grodzy przez kilka godzin dziennie z przerwami co 2 godziny do czasu całkowitego oczyszczenia się zmąconej wody. Działania będą wykonywane lokalnie, punktowo, nie będą prowadzone w kilku miejscach jednocześnie, aby nie powodować efektu skumulowanego oddziaływania na środowisko.
Zastosowane maszyny należy wykorzystywać w sposób racjonalny, emitowany hałas i zanieczyszczenia powietrza spalinami od pracującego sprzętu będą miały charakter krótkotrwały. Podczas prowadzenia prac stosować należy wyłącznie urządzenia sprawne technicznie, tak aby nie następowały niekontrolowane wycieki substancji napędowych, a tym samym zanieczyszczenie środowiska gruntowo - wodnego. Prace w terenie należy prowadzić wyłącznie w porze w godz. 6.00 - 22.00, w sposób maksymalnie ograniczający mącenie wody (będą prowadzone z uwzględnieniem przerw pomiędzy kolejnymi zmąceniami wód tj. do 5 godzin dziennie i 4 dni w tygodniu). Ponadto opisane czynności wykonywane będą tak, aby obszar przez nie zajęty był jak najmniejszy i możliwie najmniej narażony na ich oddziaływanie.
Po zakończeniu realizacji zadania teren zostanie oczyszczony, uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 234891,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64042,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117760,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64042,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD Usługi Transportowo-Sprzętowe Mateusz Kępa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521694367

7.3.3) Ulica: Nad Stawami 75

7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64042,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172741,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178307,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172741,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. U. ATRA Krzysztof Pardela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9771600897

7.3.3) Ulica: Krakowska 120

7.3.4) Miejscowość: Porąbkla

7.3.5) Kod pocztowy: 43-353

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172741,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54088,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81347,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54088,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Pośrednictwo Usługi Koparko – Ładowarkami Andrzej Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511002391

7.3.3) Ulica: Mucharz 15

7.3.4) Miejscowość: Mucharz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-106

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54088,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284124,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284124,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28412434 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma DRUTEX Dariusz Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531595655

7.3.3) Ulica: Zielona 3

7.3.4) Miejscowość: Kocoń

7.3.5) Kod pocztowy: 34-323

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284124,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.