eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa wyposażenia na potrzeby Żlobka "Kruszynka" w Kruszynie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na potrzeby Żlobka "Kruszynka" w Kruszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 2305355

1.5.8.) Numer faksu: +48 2305353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia na potrzeby Żlobka "Kruszynka" w Kruszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0c869e-1b98-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000550/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka "Kruszynka" w Kruszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231707,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86702,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Dostawa sprzętu komputerowego; Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy
o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowego o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianego sprzętu przedstawi Zamawiającemuźródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takiegosprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Dostawa sprzętu multimedialnego o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowego o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianego sprzętu przedstawi Zamawiającemuźródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takiegosprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówieniapowinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 14227,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Dostawa mebli biurowych o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ. Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy są meble biurowe
o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianych mebli przedstawi Zamawiającemu źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takieg osprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

4.5.5.) Wartość części: 39024,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Dostawa mebli i akcesorii dziecięcych
Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy są meble i akcesoria dziecięce o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianych mebli przedstawi Zamawiającemu źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takieg osprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15884000-8 - Produkty dla niemowląt

37520000-9 - Zabawki

39143116-2 - Łóżeczka

4.5.5.) Wartość części: 71544,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Dostawa wyposażenia medycznego
Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy jest wyposażenie medyczne o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianych mebli przedstawi Zamawiającemu źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takieg osprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI Sprzęt AGD
Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy jest sprzęt AGD o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianych mebli przedstawi Zamawiającemu źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takieg osprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII Dostawa pościeli
Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy jest pościel o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianych mebli przedstawi Zamawiającemu źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takieg osprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII Dostawa akcesoriów kuchennych
Za każdym razem, gdy w dalszej treści SWZ nie wskazano inaczej, poszczególne postanowienia SWZ odnoszą się do wszystkich części zamówienia. Przedmiotem dostawy są akcesoria kuchenne o parametrach i ilości szczegółowo określonej w SWZ oraz w Specyfikacji techniczno – użytkowej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszego SWZ.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub nowszego dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
3.2. Wykonawca przed dostawą zamawianych mebli przedstawi Zamawiającemu źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko za dostarczenie sprzętu nieodpowiadającego normom i niezaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takieg osprzętu i nieuiszczania za nie wynagrodzenia.
3.3. Każde urządzenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia powinno posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
3.4. Wszelkie wskazane z nazwy urządzenia oraz wymagania opisane w specyfikacji techniczno- użytkowej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w specyfikacji Techniczno-Użytkowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Materiały, i urządzenia muszą zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od opisanych w specyfikacji techniczno-użytkowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych w Specyfikacji techniczno-użytkowej oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
10.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne urządzenia zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Specyfikacji techniczno-użytkowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
10.3. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne wskazanych urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 13414,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty w Części I podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty w Części II podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22563,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24944,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22563,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22563,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49908,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49908,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49908,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49908,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty w Części V podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27368,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29499,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28513,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Sp. Jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28513,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9348,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty w Części VIII podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.