eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BuczkowiceUsuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Buczkowice w 2023r



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Buczkowice w 2023r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Buczkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowska 730

1.5.2.) Miejscowość: Buczkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-374

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334990066

1.5.8.) Numer faksu: 334990066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@buczkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-buczkowice/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fdddbc4-efcf-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Buczkowice w 2023r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fdddbc4-efcf-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056215/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Buczkowice w 2023r.r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiB 721.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175544,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97417,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Buczkowice w 2023r” obejmuje między innymi odbiór od mieszkańców wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich – o kodach:
17 06 01* – materiały izolacyjne zawierające azbest,
17 06 05 *- materiały budowlane zawierające azbest
wg Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r w sprawie katalogu odpadów (Dz .U. z 2020r, poz. 10), pochodzących z rozbiórki pokryć dachów i elewacji budynków na terenie Gminy Buczkowice, a następnie transport i przekazanie do unieszkodliwienia w/w odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

1) Szacunkowa ilość odpadów 178 tony Zamawiający zastrzega, że podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Ilość ta może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu - o ok. 20%) uwzględniając fakt, że podstawą do jej określenia są wnioski właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię wyrobów zawierających azbest wyrażoną w m2.
2) Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość usuniętych wyrobów zawierających azbest do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania, wg stawek podanych w ofercie, z zastrzeżeniem, iż niniejszy przedmiot zamówienia podlegał będzie realizacji w stopniu nie mniejszym niż 80% wskazanej szacunkowej ilości wyrobów zawierających azbest planowanych do usunięcia.
3) Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie iloczyn faktycznej masy wyrobów zawierających azbest oraz ceny jednostkowej zaproponowanej w ofercie wykonawcy , z zastrzeżeniem zapisów powyższego ust.2).
4) Zakres usługi:
a) dostarczenie co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem odbioru odpadów bezpłatnie certyfikowanych worków lub folii na teren wskazanych nieruchomości – na których odpady nie są zgromadzone w workach, worki nie wykorzystane do pakowania przez mieszkańców należy przekazać Zamawiającemu ,
b) zapakowanie zdemontowanego azbestu,
c) odbiór wyrobów zawierających azbest z miejsc ich tymczasowego złożenia na posesjach i oczyszczenie terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) ważenie zapakowanych odpadów w obecności właściciela posesji.
e) załadunek zapakowanych w szczelne opakowania o wytrzymałości uniemożliwiającej ich rozdarcie i zabezpieczonych przed możliwością uwalniania pyłów do otoczenia , oznakowane znakiem ”uwaga azbest” , przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, pisemne potwierdzenie przez mieszkańca ilości odebranych z posesji odpadów.
f) wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów,
g) przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzający odbiór wyrobów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości , oraz kart ewidencyjnych odpadów,
i) dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów tj. kart przekazania odpadów na składowisko odpadów,
j) dostarczenie zestawienia właścicieli nieruchomości od których odebrano wyroby zawierające azbest,
k) oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości ich wykonania oraz oczyszczeniu terenu z płyt azbestowych z zachowaniem właściwych przepisów techniczno- sanitarnych.

5) Wszelkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71 poz. 649 z późn.zm.).

6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia dokonanego na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do prac będących przedmiotem umowy zgłoszenia zamiaru przeprowadzenie tych prac:
- właściwemu organowi nadzoru budowlanego,
- właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy,
- właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu.

7) Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których dopuścił się podczas wykonywania usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70455,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99964,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70455,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana RAGAR Radosław Rokosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782845736

7.3.3) Ulica: os. Tysiąclecia 35/16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-610

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70455,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.