eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz"Dostawa i montaż elementów placów zabaw w miejscowościach Myślibórz, Kierzków, Derczewo oraz Czółnów"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Dostawa i montaż elementów placów zabaw w miejscowościach Myślibórz, Kierzków, Derczewo oraz Czółnów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż elementów placów zabaw w miejscowościach Myślibórz, Kierzków, Derczewo oraz Czółnów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ed95a6-0f5a-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003166/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Dostawa i montaż elementów placów zabaw w miejscowościach Myślibórz, Kierzków, Derczewo oraz Czółnów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Poprzez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu strony internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie dostępnym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz
5. Instrukcja składania ofert oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, zwana dalej „instrukcją”, jest
integralną częścią platformazakupowa.pl i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na
wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej platformazakupowa.pl
i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający
rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
8. Korzystanie z Platformy Zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych –
oprogramowanie zewnętrzne: Google Chrome ver. 66
i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer
11.
9. Zaleca się stosowanie przeglądarki internetowej Google Chrome w najnowszej wersji.
10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .pdf, .png, .jpg, .jpeg, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, odt, .ods, odp, .odf, .zip, .7zip, .xades, .tar, .7z

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2023.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Dostawa
i montaż elementów placów zabaw w miejscowościach:
1. Myślibórz - Przedszkole Publiczne nr 2 im. Misia Uszatka działka nr 315/2 obręb 0002 Myślibórz;
2. Myślibórz – plac zabaw przy ul. 11 Listopada działka nr 1008/6 obręb 0002 Myślibórz;
3. Kierzków – Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka działka nr 189/4 obręb 0005 Kierzków;
4. Derczewo – działka nr 318/34 obręb 0002 Derczewo;
5. Czółnów – działka nr 24/2 obręb 0012 Czółnów.
2) Zamówienie dotyczy dostawy i montażu elementów placów zabaw w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach:
1. Myślibórz – Przedszkole Publiczne nr 2 im. Misia Uszatka, działka nr 315/2 obręb 0002 Myślibórz – realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać
w terminie do 31 sierpnia 2023 roku.
W ramach zadania zakłada się:
1) Dostawę i montaż elementów placu zabaw:
a. Lokomotywa szt. 1,
b. Zestaw zabawowy szt. 1 – dodatkowo wykonanie nawierzchni bezpiecznej
z piasku,
c. Huśtawka ważka szt. 2,
d. Wagon szt. 1,
e. Bujak ważka szt. 1,
f. Bujak koniczynka szt. 1,
g. Bujak konik szt. 1,
h. Huśtawka podwójna sam stelaż bez siedzisk szt. 1,
i. Stelaż metalowy huśtawki bocianie gniazdo bez siedziska szt. 1.

2. Myślibórz – plac zabaw przy ul. 11 Listopada, działka nr 1008/6 obręb 0002 Myślibórz -realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać
w terminie do 15 września 2023 roku.

W ramach zadania zakłada się:
1) Dostawę i montaż elementów placu zabaw:
a. Zestaw zabawowy z wieżą szt. 1 – dodatkowo wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku,
b. Bujak motorek szt. 1
c. Bujak lew szt. 1
d. Bujak konik szt. 1
e. Bujak ważka szt. 1
f. Pomost z belką szt. 1
g. Siedzisko huśtawkowe koszyk gumowe szt. 1

3. Kierzków – Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka, działka nr 189/4 obręb 0005 Kierzków - realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać
w terminie do 31 sierpnia 2023 roku.

W ramach zadania zakłada się:
1) Dostawę i montaż elementów placu zabaw:
a. Huśtawka podwójna z płaskim siedziskiem szt. 1
b. Huśtawka ważka metalowa szt. 1

4. Derczewo – działka nr 318/34 obręb 0002 Derczewo- realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 15 września 2023 roku.

W ramach zadania zakłada się:
2) Dostawę i montaż elementów placu zabaw:
a. Bujak konik szt. 1
b. Bujak lew szt. 1
c. Piaskownica kwadratowa z bali szt. 1
d. Huśtawka ważka szt. 1
e. Pomost z belką szt. 1
f. Zjeżdżalnia z wieżą szt. 1 - dodatkowo wykonanie nawierzchni bezpiecznej
z piasku
g. Huśtawka podwójna z jednym płaskim siedziskiem i jednym koszykiem szt. 1
h. Ławka z metalowym stelażem szt. 3
5. Czółnów – działka nr 24/2 obręb 0012 Czółnów - realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 15 września 2023 roku.

W ramach zadania zakłada się:
3) Dostawę i montaż elementów placu zabaw:
a. Zjeżdżalnia szt. 1 – dodatkowo wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku

3. Urządzenia muszą spełniać poniższe wymagania:
a. są fabrycznie nowe,
b. są wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c. posiadają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE, które należy dostarczyć do Zamawiającego w dniu dostawy urządzeń,
d. posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia opisują specyfikacje techniczne – załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES RĘKOJMI ZA WADY ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postepowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale XVIII SWZ.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale XVIII SWZ.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale XVIII SWZ.
4) Zdolności technicznej
a) warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (zakończył realizację)
z należytą starannością: co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na montażu urządzeń zabawowych na place zabaw o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto razem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z
załącznikiem Nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie
z załącznikiem Nr 3 do SWZ;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne ww. oświadczenie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się:
1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców:
a) Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SWZ;
c) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie
z załącznikiem Nr 3 do SWZ;
d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
g) Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie
z załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają
pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje,
korespondencję, itp.
4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z
wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu,
b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Przed podpisaniem umowy wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu
umowę konsorcjum, zawierająca co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu umowy,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania
rękojmi za wady i gwarancji jakości.
6. Spółka cywilna traktowana będzie jako wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania,
sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty
ponosi wykonawca składający ofertę

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania możliwe są w trybie art. 455 ustawy Pzp.
Przesłanki i dopuszczalny zakres zmian postanowień zawartej umowy wraz z określeniem rodzaju i zakresu zmian oraz
warunków wprowadzenia zmian niemodyfikujący ogólnego charakteru umowy zawarto w dokumentach zamówienia, tj.
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta ma być złożona przy użyciu środka komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym prawidłowemu złożeniu oferty przez wykonawcę, jest Platform Zakupowa Gminy Myślibórz dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-05 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminach:
1. Myślibórz – Przedszkole Publiczne nr 2 im. Misia Uszatka, działka nr 315/2 obręb 0002 Myślibórz – realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 31 sierpnia 2023 roku;

2. Myślibórz – plac zabaw przy ul. 11 Listopada, działka nr 1008/6 obręb 0002 Myślibórz -realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 15 września 2023 roku;

3. Kierzków – Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka, działka nr 189/4 obręb 0005 Kierzków - realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 31 sierpnia 2023 roku.

4. Derczewo – działka nr 318/34 obręb 0002 Derczewo - realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 15 września 2023 roku.

5. Czółnów – działka nr 24/2 obręb 0012 Czółnów - realizację dostawy oraz montażu elementów zabawowych należy wykonać w terminie do 15 września 2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.